vierailija
Joo kesäkuussa oli aika alussa. Vähän sen jälkeen kun Kris oli ollut LontoossaJoo oli sanonut siellä omassa fanitapaamisessaan, eiks se ollut joskus kesäkuussa
Joo kesäkuussa oli aika alussa. Vähän sen jälkeen kun Kris oli ollut LontoossaJoo oli sanonut siellä omassa fanitapaamisessaan, eiks se ollut joskus kesäkuussa
Mulle kelpaa kaikki kuvat, tänne vaan. Jos ei halua julkaista, niin mulle voi lähettää vaikka sähköpostissa.Mua ei kiinnosta Damonin kuvat vähääkään. Oliko niitä siis uhattu ottaa lisää?
Voiskohan Dlle laittaa viestiä, että täällä löytyis ainakin penkkirivillinen kuvista kiinnostuneita joille voit laittaa sähköpostissa tulemaan, jos ei muuten julkaista xDMulle kelpaa kaikki kuvat, tänne vaan. Jos ei halua julkaista, niin mulle voi lähettää vaikka sähköpostissa.
Oijoi. Mäkin olin unohtanut, vaikka aikaisemmin käynyt useinkin. Aarteita tosiaan.Kiitos! Mä muuten olinkin jo unohtanut ton tilin siellähän on vaikka mitä aarteita
Taitaa vauvalla Kääriä-ketju olla sulle sitten sopivaMä luulin että täällä kompostilla omis ollut hyvä Käärijä-myönteinen meininki mutta pelkkää Joksu-paskaa taitaa olla...
Totta kai tänne Käärijä-keskustelukin on tervetullutta. Ois itse asiassa kiva jos joku vaihtaisi tuosta gfn haukkumisesta muihin aiheisiin.Mä luulin että täällä kompostilla omis ollut hyvä Käärijä-myönteinen meininki mutta pelkkää Joksu-paskaa taitaa olla...
Miksi kompostissa tykättäisiin Käärijästä?Mä luulin että täällä kompostilla omis ollut hyvä Käärijä-myönteinen meininki mutta pelkkää Joksu-paskaa taitaa olla...
Jep, sitä täällä. Hei hei, jos haluat jauhaa Kärtsästä.Mä luulin että täällä kompostilla omis ollut hyvä Käärijä-myönteinen meininki mutta pelkkää Joksu-paskaa taitaa olla...
Joo, se on sellaista soul-vaikutteista poprockkia tai rockpoppia tai mitenköhän sitä nyt luonnehtisi. Hauska kun on auennut ihan uusi musamaailma Joksujen myötä, kun löysin myös Siddhartan. Sillä Krisin ja Janin entisellä bändillä Burzuazijalla on myös ainakin yksi hyvä biisi (lp), muita en oo vielä kuunnellut. Mutta joksut on ehdoton ykkönen silti.En oo kyllä tärmänny, pitääpä laittaa nimi muistiin ja kuunnella joku päivä!
Tätä samaa spekuloitiin samalla perustelulla jo viime kesänä.Mitäs jos gf onkin nyt paksuna kun on bosat noin muhkeat
Sä olet kyllä ennalta arvattava. Nämä sun viestit ja toisten haukkuminen ja oman erinomaisuutesi korostaminen eivät kyllä kauheasti vakuuta kirjoittajansa älykkysosamäärän suurudesta. Sivistyksestä nyt ei ole jälkeäkään.Käytännössä jakautuu äo:n mukaan. Kompostissa on sen ajoittaisesta paskuudesta huolimatta pääosin älykästä porukkaa. Vauvan ketjuun jääneet enempi keskinkertaisella älyllä varustetut.
Eli täällä oikein fanitetaan tota emopalstan poistelija-natsia? Joo, ei taida olla mun paikka sittenkään tämä komposti vaikka just viime viikolla tulin tänne pakoon tota mielivaltaista sensuuriaJa kiitos sulle palstapoistelija Vauvalla, jagka vain sinnikästä työtäsi vaikka varmasti kohtaatkin suurta vastustusta! Live, love, delete! We take together!
Mutta eipä tämä yllätä kun samat tyypit riehuu joka palstallaEli täällä oikein fanitetaan tota emopalstan poistelija-natsia? Joo, ei taida olla mun paikka sittenkään tämä komposti vaikka just viime viikolla tulin tänne pakoon tota mielivaltaista sensuuria
Itse käyn kaikissa ketjuissa.Käytännössä jakautuu äo:n mukaan. Kompostissa on sen ajoittaisesta paskuudesta huolimatta pääosin älykästä porukkaa. Vauvan ketjuun jääneet enempi keskinkertaisella älyllä varustetut.
Mä ainakin tykkään molemmista.Mä luulin että täällä kompostilla omis ollut hyvä Käärijä-myönteinen meininki mutta pelkkää Joksu-paskaa taitaa olla...
Onko sarkasmi tuttu juttu?Eli täällä oikein fanitetaan tota emopalstan poistelija-natsia? Joo, ei taida olla mun paikka sittenkään tämä komposti vaikka just viime viikolla tulin tänne pakoon tota mielivaltaista sensuuria
No kato kun täällä on ne paremmat ja älykkäämät ihmiset tämän yhden mielestä... No ei vaan, kyllä täällä ihan fiksujakin on. Tää yksi tai se penkkirivillinen vaan yrittää hallita keskustelua täälläkinEli täällä oikein fanitetaan tota emopalstan poistelija-natsia? Joo, ei taida olla mun paikka sittenkään tämä komposti vaikka just viime viikolla tulin tänne pakoon tota mielivaltaista sensuuria
Yks on kirjottanut tänne jonkun "kannustusviestin" ja sen perusteella tuomitset koko ketjun sitten?Eli täällä oikein fanitetaan tota emopalstan poistelija-natsia? Joo, ei taida olla mun paikka sittenkään tämä komposti vaikka just viime viikolla tulin tänne pakoon tota mielivaltaista sensuuria
Molemmista tykkään K ja joksut.Mä luulin että täällä kompostilla omis ollut hyvä Käärijä-myönteinen meininki mutta pelkkää Joksu-paskaa taitaa olla...
Ihan sivusta, itse tulkitsin sen kannustusviestin ihan vitsiksi.Yks on kirjottanut tänne jonkun "kannustusviestin" ja sen perusteella tuomitset koko ketjun sitten?
Mä myös.Ihan sivusta, itse tulkitsin sen kannustusviestin ihan vitsiksi.