vierailija
Ei vaan kulttuurisesti ja monilla tavoin muutenkin.Niin sun päässäsi, jos puhut niistä objekteina. Nainen toki voi imettää, mies ei, mutta se ei vissiin ollut sun pointti tässä.
Ei vaan kulttuurisesti ja monilla tavoin muutenkin.Niin sun päässäsi, jos puhut niistä objekteina. Nainen toki voi imettää, mies ei, mutta se ei vissiin ollut sun pointti tässä.
Ei.Kiinnostaako ketään K:n keikka?
Ehkä hän otti kuvan ?Jotenkin outoa on, että kaikki kuvat, joissa gf vilahtaa, poistuvat ennemmin tai myöhemmin. Ellei tietäisi, ei häntä olisi tässäkään kuvassa osannut K:hon yhdistää. Istuikin Härtsää vastapäätä.
Sitä ihmettelin, missä oli Härtsän gf? Hehän olivat ainakin jossain vaiheessa kihloissakin.
Ei kiinnosta.Kiinnostaako ketään K:n keikka?
Millään ei ole mitään väliä enää. Mitä ns. suvaitsevaisempi sen parempi.Ovathan ne. Valitettavasti joihinkin on iskostunut sellainen ajatus, että miesten rinnat saa näkyä kokonaan, mutta naisten ei. Naisten rinnat on edelleen tabu.
Niinhän tuo vähän vaikuttaisOnko tästä tullut Joksufanien ketju yllättäen kun tuntuu et aika moni on Joksu faneja tai heistä ainakin puhutaan enemmän. Ite siis kans enemmän Joksuja seuraan mut ihan mietin vaan et ollaanko me näin jakauduttu täällä
Mun mielestä täällä on aina ollut paljon enemmän Joksufaneja mikä on ihan ymmärrettävää kun ketju alkoi Damon-jutuilla. (Joo tiedän että tämä perustettiin shippiin pettyneille mutta ihan itse voi käydä tarkastamassa ekat sivut, siellä puhutaan vain Dampasta.)Onko tästä tullut Joksufanien ketju yllättäen kun tuntuu et aika moni on Joksu faneja tai heistä ainakin puhutaan enemmän. Ite siis kans enemmän Joksuja seuraan mut ihan mietin vaan et ollaanko me näin jakauduttu täällä
Okei ite siis oon vasta hetki sitten alkanut kunnolla täällä olemaan kun täällä pystyy vähän enemmän jutteleen kaikista. Vauvalla kun säännöt on niin tiukatMun mielestä täällä on aina ollut paljon enemmän Joksufaneja mikä on ihan ymmärrettävää kun ketju alkoi Damon-jutuilla. (Joo tiedän että tämä perustettiin shippiin pettyneille mutta ihan itse voi käydä tarkastamassa ekat sivut, siellä puhutaan vain Dampasta.)
Joksuista on täällä paljon musakeskustelua ja muuta. Musta tuntuu, että ainoa K:hon liittyvä aihe täällä on gf.
Hyvä me!Onko tästä tullut Joksufanien ketju yllättäen kun tuntuu et aika moni on Joksu faneja tai heistä ainakin puhutaan enemmän. Ite siis kans enemmän Joksuja seuraan mut ihan mietin vaan et ollaanko me näin jakauduttu täällä
No just kun sain tämän kirjoitettua niin olihan se huomannutKris on aktiivisena instassa laitto just stooria jossa mainostaa taas isän keikka fanin tekemän mainoksen avulla. Huomaakohan pian, että SBJ ylittänyt 500 tuhannen striimikerran
Käytännössä jakautuu äo:n mukaan. Kompostissa on sen ajoittaisesta paskuudesta huolimatta pääosin älykästä porukkaa. Vauvan ketjuun jääneet enempi keskinkertaisella älyllä varustetut.Mun mielestä täällä on aina ollut paljon enemmän Joksufaneja mikä on ihan ymmärrettävää kun ketju alkoi Damon-jutuilla. (Joo tiedän että tämä perustettiin shippiin pettyneille mutta ihan itse voi käydä tarkastamassa ekat sivut, siellä puhutaan vain Dampasta.)
Joksuista on täällä paljon musakeskustelua ja muuta. Musta tuntuu, että ainoa K:hon liittyvä aihe täällä on gf.
Jotkut asiat pysyvät sentään tässä muutosten maailmassa.No just kun sain tämän kirjoitettua niin olihan se huomannut
Onko tuossa koonti kaikkialta vai vain Spotify?No just kun sain tämän kirjoitettua niin olihan se huomannut
Spotify. Siellä sama striimimääräOnko tuossa koonti kaikkialta vai vain Spotify?
Kris jos joku pitää kaikki ajantasallaJotkut asiat pysyvät sentään tässä muutosten maailmassa.
H vieressä lienee?Jotenkin outoa on, että kaikki kuvat, joissa gf vilahtaa, poistuvat ennemmin tai myöhemmin. Ellei tietäisi, ei häntä olisi tässäkään kuvassa osannut K:hon yhdistää. Istuikin Härtsää vastapäätä.
Sitä ihmettelin, missä oli Härtsän gf? Hehän olivat ainakin jossain vaiheessa kihloissakin.
Mä päädyin tähän ketjuun Damon & JO yhteyden takia. Sit vaan jämähdin tänne, koska täällä on ajoittain ihan hyviäkin keskusteluja + löysin täältä muitakin Jance faneja.Onko tästä tullut Joksufanien ketju yllättäen kun tuntuu et aika moni on Joksu faneja tai heistä ainakin puhutaan enemmän. Ite siis kans enemmän Joksuja seuraan mut ihan mietin vaan et ollaanko me näin jakauduttu täällä
Ei hlvetin kuustoista, näitähän on vaikka kuinka. Saatat joutua vähän odottelemaan.Kerro sitten että mitkä on sun suosikkeja sieltä.
No se ongelma on juuri siinä, että olet tietyn aikakauden ja kulttuurin kasvatti. Joskus voisi yrittää ravistella niitä ikivanhoja käsityksiä.Ei vaan kulttuurisesti ja monilla tavoin muutenkin.
Mulla vierähti siellä pari tuntia ja taidan mennä yöllä uudestaan.Ei hlvetin kuustoista, näitähän on vaikka kuinka. Saatat joutua vähän odottelemaan.
Kiinnostaa. Odottelen oisko liveä ja luen puutarhaa jälkijunassa kun vauva on näköjään lukossa.Kiinnostaako ketään K:n keikka?