K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jotenkin outoa on, että kaikki kuvat, joissa gf vilahtaa, poistuvat ennemmin tai myöhemmin. Ellei tietäisi, ei häntä olisi tässäkään kuvassa osannut K:hon yhdistää. Istuikin Härtsää vastapäätä.
Sitä ihmettelin, missä oli Härtsän gf? Hehän olivat ainakin jossain vaiheessa kihloissakin.
 
vierailija
Onko tästä tullut Joksufanien ketju yllättäen kun tuntuu et aika moni on Joksu faneja tai heistä ainakin puhutaan enemmän. Ite siis kans enemmän Joksuja seuraan mut ihan mietin vaan et ollaanko me näin jakauduttu täällä 😁
 
vierailija
Onko tästä tullut Joksufanien ketju yllättäen kun tuntuu et aika moni on Joksu faneja tai heistä ainakin puhutaan enemmän. Ite siis kans enemmän Joksuja seuraan mut ihan mietin vaan et ollaanko me näin jakauduttu täällä
Mun mielestä täällä on aina ollut paljon enemmän Joksufaneja mikä on ihan ymmärrettävää kun ketju alkoi Damon-jutuilla. 😄 (Joo tiedän että tämä perustettiin shippiin pettyneille mutta ihan itse voi käydä tarkastamassa ekat sivut, siellä puhutaan vain Dampasta.)

Joksuista on täällä paljon musakeskustelua ja muuta. Musta tuntuu, että ainoa K:hon liittyvä aihe täällä on gf.
 
vierailija
Mun mielestä täällä on aina ollut paljon enemmän Joksufaneja mikä on ihan ymmärrettävää kun ketju alkoi Damon-jutuilla. (Joo tiedän että tämä perustettiin shippiin pettyneille mutta ihan itse voi käydä tarkastamassa ekat sivut, siellä puhutaan vain Dampasta.)

Joksuista on täällä paljon musakeskustelua ja muuta. Musta tuntuu, että ainoa K:hon liittyvä aihe täällä on gf.
Okei ite siis oon vasta hetki sitten alkanut kunnolla täällä olemaan kun täällä pystyy vähän enemmän jutteleen kaikista. Vauvalla kun säännöt on niin tiukat 😅
 
vierailija
Mun mielestä täällä on aina ollut paljon enemmän Joksufaneja mikä on ihan ymmärrettävää kun ketju alkoi Damon-jutuilla. (Joo tiedän että tämä perustettiin shippiin pettyneille mutta ihan itse voi käydä tarkastamassa ekat sivut, siellä puhutaan vain Dampasta.)

Joksuista on täällä paljon musakeskustelua ja muuta. Musta tuntuu, että ainoa K:hon liittyvä aihe täällä on gf.
Käytännössä jakautuu äo:n mukaan. Kompostissa on sen ajoittaisesta paskuudesta huolimatta pääosin älykästä porukkaa. Vauvan ketjuun jääneet enempi keskinkertaisella älyllä varustetut.
 
vierailija
Onko tästä tullut Joksufanien ketju yllättäen kun tuntuu et aika moni on Joksu faneja tai heistä ainakin puhutaan enemmän. Ite siis kans enemmän Joksuja seuraan mut ihan mietin vaan et ollaanko me näin jakauduttu täällä
Mä päädyin tähän ketjuun Damon & JO yhteyden takia. Sit vaan jämähdin tänne, koska täällä on ajoittain ihan hyviäkin keskusteluja + löysin täältä muitakin Jance faneja.
 

Yhteistyössä