K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nämä aihetodisteet oli jotain ig seuraamisia ei ihan mene läpi ja en tosiaan usko, että olis toisen kerran noin lyhyen sisään ollut Amerikassa tosiasiat tästä nyt nimenomaan puuttuu
Sä voit vapaasti olla uskomatta, se on moneen kertaan jo tullut selväksi eikä tää saman toistelu tuo mitään uutta keskusteluun. Sulle muutenkin sopivimpia paikkoja puutarha ja vauva, en ymmärrä miks sun pitää väkisin roikkua täällä ja vastata aina jokaiseen spekulaatioon aina noi samat jutut
 
vierailija
Sä voit vapaasti olla uskomatta, se on moneen kertaan jo tullut selväksi eikä tää saman toistelu tuo mitään uutta keskusteluun. Sulle muutenkin sopivimpia paikkoja puutarha ja vauva, en ymmärrä miks sun pitää väkisin roikkua täällä ja vastata aina jokaiseen spekulaatioon aina noi samat jutut
Niinpä. Mä lähdin vauvalta, ku se ei tuottanu mulle enää mitään iloa, päinvastoin. Ärsytti ja tulin huonolle tuulelle. Tän kieltäjäjankkaajankin kannattis mennä sinne, missä hän viihtyy. Ja se ei selvästikään oo tämä ketju.
 
vierailija
Musta on hauskaa et näitten haastattelujen avulla tulee kyl ilmi Joksujen uusia puolia esim just toi että Jan osaa piirtää noinkin hyvin oli ihan uutta mulle ja ilmeisesti myös monelle muullekin mitä tumpun kommentteja lukenut
 
vierailija
Mä sain viime vuonna viisujen ja sen jälkeen bojerestä jonkun piristysruiskeen elämään. Innostuin taas käymään keikoilla ja muutenkin "elämään enemmän". Jopa hiukan ihastuin yhteen ihmiseen.

Nyt keväästä alkaen olen selkeästi hiipunut samaksi vanhaksi itsekseni. Keikoilla olen vielä käynyt, mutta kaikki muu on muuttunut taas harmaaksi. Ihastus ei vastannut tunteisiin ja päätin, että antaa olla vaikka vähän sattuukin.

Ruissin sunnuntai toi sitä samaa iloa takaisin, mutta nyt vaikutus kesti ehkä viikon. Tää huume on menettänyt tehonsa.

Vetäydyn kotiini odottamaan kuolemaa, oli kuitenkin hauska vuosi.
Eissaakeli tolle loppukaneetille 🤣🤣🤣
t. eräs kans vanhentunut
 

Yhteistyössä