Mä oon kyllä taipuvainen uskomaan että krisin ja sen tyttöystävän suhde ei ole ihan ruusuinen. Yhtenä ”todisteena” pidän näitä instaseuraamisia, tai oikeastaan seuraamattomuuksia. Se ei seuraa ketään muita joksuja eikä edes bändiä, ja jossain vaiheessa nekin ovat lakanneet seuraamasta sitä. Ennen kuin kukaan väittää että kyse olisi taas jostain suojelusta niin lienee hyvä huomata, että hänellä on ihan avoin insta ja kris toki itse seuraa sitä, samoin sen sisarukset, sekä moni muu sellainen jolla on tiivis kontakti bändiin (esim vita). Tosin krisin vanhemmat eivät seuraa häntä eikä hän niitä, Hän näkyy myös carpe diem sarjassa ja joissain studio7:n tai markin bilekuvissa mukana, tägättynäkin., eli ei tosiaan piilossa. Bändin lontoon ajaltakaan krisille ja tyttöystävälle ei kuitenkaan ilmeisesti tarttunut juuri yhteisiä tuttuja, ei damonia, kamelia, ellekivestä, sadieta, emiliaa jne. Kuitenkin kun kris kävi lontoossa keväällä jc:n keikalla, he olivat siellä yhdessä ja mitä ilmeisimmin tapasivat jc:n kumppanin, jonka kanssa puolin ja toisin alkoivat seurata toisiaan, samoin sen kuvaajan jacksonin kanssa. Eli selvästi hän kyllä seuraa instassa krisin elämään liittyviä tai hänen kanssaan tapaamiaan tyyppejä. Mutta silloinkaan ei tullut damonia vaikka kris oli damonin kuvattavana samalla reissulla, eikä aiemminkaan vaikka damon oli tiiviisti joksujen seurassa tammi ja helmikuussa. Bojankin seuraa suunnilleen ketä tahansa, ihan piilottelematta, mutta ei häntä. Tuntuu tosi oudolta että kris asui kerrankin peräti kaksi kuukautta samassa kaupungissa hänen kanssaan, mutta kuitenkaan sen oman bändin jäsenet eivät vaikuta edes tavanneen koko tyttöystävää. Tumpussa luin että bojan ainakin aiemmin seurasi ja että facebookissa jure ja jan on sen kavereita mutta ilmeisesti nuorisolaiset ei sitä käytä.