K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko kukaan teistä käynyt korvaleikkauksessa aikuisiällä, ja millainen oli, minulla on toinen korva hiukan hörömpi kuin toinen. Hyvin vähän, mutta tekisi mieli korjauttaa.
Mä kävin 20 vuotiaana. Leikattiin semmonen nestepatti pois toisen korvan takaa. Tästä on jo aikaa. Hiukset vedettiin 5cm etäisyydellä kokonaan pois, mulla oli pitkät hiukset. Jonkun aikaa korvan reunassa oli tunnottomuutta, mutta jossain vaiheessa se palautui.

No aika luonnollista, kun ei-fanit eivät K:ta ajatuksella seuraakaan. Luonnollista, että hymyilyttää, kun Vain Elämääkin purkissa. Bojanistit ei mitään muuta nääkään kun bojanin ikinuhaisen nenän ja tihrusilmät erilaisilla opetelluilla ilmeillä

Mä kävin 20 vuotiaana. Leikattiin semmonen nestepatti pois toisen korvan takaa. Tästä on jo aikaa. Hiukset vedettiin 5cm etäisyydellä kokonaan pois, mulla oli pitkät hiukset. Jonkun aikaa korvan reunassa oli tunnottomuutta, mutta jossain vaiheessa se palautui.
Juu, minulla se olis sitten lähinnä vain ulkonäkösyistä, eli ne korvat olis sit täysin yhtä suorassa ja tossa ilmeisesti pystytään muokkaan myöskin korvanlehtiä, en ole ihan tyytyväinen niihin, halpaa se ei taida olla kyllä.

Yhteistyössä