V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Bojanin kanssa hehkuu ja on eniten hyvinvoivan näköinen niin että.
Ehkä K fanin mielestä, muut ei huomaa mitään eroa.Höpönlöpön. On ollut just tämän kesän todella hehkuvan, onnellisen ja hyvinvoivan näköinen. Ei liity Bojanit todellakaan asiaan millään lailla.
Vastasit MairelleHöpönlöpön. On ollut just tämän kesän todella hehkuvan, onnellisen ja hyvinvoivan näköinen. Ei liity Bojanit todellakaan asiaan millään lailla.
Mä kävin 20 vuotiaana. Leikattiin semmonen nestepatti pois toisen korvan takaa. Tästä on jo aikaa. Hiukset vedettiin 5cm etäisyydellä kokonaan pois, mulla oli pitkät hiukset. Jonkun aikaa korvan reunassa oli tunnottomuutta, mutta jossain vaiheessa se palautui.Onko kukaan teistä käynyt korvaleikkauksessa aikuisiällä, ja millainen oli, minulla on toinen korva hiukan hörömpi kuin toinen. Hyvin vähän, mutta tekisi mieli korjauttaa.
Ehkä K fanin mielestä, muut ei huomaa mitään eroa.
No aika luonnollista, kun ei-fanit eivät K:ta ajatuksella seuraakaan. Luonnollista, että hymyilyttää, kun Vain Elämääkin purkissa. Bojanistit ei mitään muuta nääkään kun bojanin ikinuhaisen nenän ja tihrusilmät erilaisilla opetelluilla ilmeilläEhkä K fanin mielestä, muut ei huomaa mitään eroa.
No aika luonnollista, kun ei-fanit eivät K:ta ajatuksella seuraakaan. Luonnollista, että hymyilyttää, kun Vain Elämääkin purkissa. Bojanistit ei mitään muuta nääkään kun bojanin ikinuhaisen nenän ja tihrusilmät erilaisilla opetelluilla ilmeillä
Ehkä K fanin mielestä, muut ei huomaa mitään eroa.
Juu, minulla se olis sitten lähinnä vain ulkonäkösyistä, eli ne korvat olis sit täysin yhtä suorassa ja tossa ilmeisesti pystytään muokkaan myöskin korvanlehtiä, en ole ihan tyytyväinen niihin, halpaa se ei taida olla kyllä.Mä kävin 20 vuotiaana. Leikattiin semmonen nestepatti pois toisen korvan takaa. Tästä on jo aikaa. Hiukset vedettiin 5cm etäisyydellä kokonaan pois, mulla oli pitkät hiukset. Jonkun aikaa korvan reunassa oli tunnottomuutta, mutta jossain vaiheessa se palautui.
Pari väärinkäsitystä nyt ei kerro siitä, voi olla vain laajemmin ajattelua ylipäätään.Sun havaintokyky ja ymmärryksen taso ovat tulleet kyllä tutuiksi Selvyyden vuoksi, ne ovat olemattomat.
Hyhhyh halpamaista mennä kauneusleikkaukseen.Juu, minulla se olis sitten lähinnä vain ulkonäkösyistä, eli ne korvat olis sit täysin yhtä suorassa ja tossa ilmeisesti pystytään muokkaan myöskin korvanlehtiä, en ole ihan tyytyväinen niihin, halpaa se ei taida olla kyllä.
Joo, ihan varmasti kertoilis siitä faneille keikoilla isona juttuna, kun ei ole paljastanut edes tuplaajansa tai kiertuemamagerinsa isääntymisiä.Ehkä pieniin päin = Iso juttu tulossa, vähemmän keikkoja, onnellinen, NM hehkuu käsi mahan päällä
Korvikset näyttäis nätimmältä, kun ois sellainen kunnon korvanlehti niinkuin enimmällä muista. Ja siis vanhemmat ois toki voinut aikanaan viedä, jollain teipillä on minun toista korvaa aikanaan oiottu.Hyhhyh halpamaista mennä kauneusleikkaukseen.
Voi peittää myös liimaletillä kuten hiiri.Korvikset näyttäis nätimmältä, kun ois sellainen kunnon korvanlehti niinkuin enimmällä muista. Ja siis vanhemmat ois toki voinut aikanaan viedä, jollain teipillä on minun toista korvaa aikanaan oiottu.
Feikki annaliisat vituttaa!
No olihan,onnellisesti hymyilevä, muttei siitä enempääNoi lapsispekulaatiot täysin asiatonta, ei siinä kuvassakaan mitään hehkumista ollut. Minusta se aiempi profiilikuva tyylikkäämpi sitä paitsi.
No ei se ole mikään sääntö, ettei annaliisat saisi shipata K ja B muka.Mitäs nyt on ilmennyt? Äärimmäisen tuomittavaa toimintaa