K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tai sit B ei mitenkään erityisesti pelkää sitä että joku näkee ketä hänen serkkunsa seuraa.

Vaikkei Bojan olekaan postaillut menemisistään ja sijainneistaan nyt hetkeen, se ei suoranaisesti tarkoita että hän yrittäisi salata mitään.
Tämäpä juuri. Ja juuri noinhan se sadiekin on toiminut. Siitä on kuvia eri miesten käsikynkästä, eikä se ole mitenkään pakoillut tai väistellyt kameroita. Vaikkei siis ikinä kommentoisi ihmissuhteitaan, ei niitä välttämättä piilotella. Kai se bojankin tekisi vaikka toisen anonynyymin ja suljetun instatilin jos yrittäisi tosissaan pitää seuraamisensa salassa.
 
vierailija
Tämäpä juuri. Ja juuri noinhan se sadiekin on toiminut. Siitä on kuvia eri miesten käsikynkästä, eikä se ole mitenkään pakoillut tai väistellyt kameroita. Vaikkei siis ikinä kommentoisi ihmissuhteitaan, ei niitä välttämättä piilotella. Kai se bojankin tekisi vaikka toisen anonynyymin ja suljetun instatilin jos yrittäisi tosissaan pitää seuraamisensa salassa.
Bongais nyt joku ne jossain. Sisäinen Ulla Taalasmaa täällä jo kirkuu 😂
 
vierailija
Olet kyl tosi hyvin perehtynyt B:n kuvioihin, sukulaisiin jne. Olisin ihan pihalla, jos sinä (ja jotkut muut?) et niitä tänne toisi. Mua ei oikein enää Jokerit kiinnosta bändinä, mut hauska seurata B:n tekemisiä ja spekulaatioita niistä. Olen ollut tosi kova Kärtsä fani, mut viime aikoina tuntemukset häntä kohtaan ovat väljähtyneet. Edelleen seuraan kyseisen herran tekemisiä, koska ne kiinnostaa mua ja musiikkia tietty kuuntelen, mut jokin mun päänsisässä vallinnut hype on silti laantunut. Ehkä Traffic tuo taas jotakin mun kaipaamaa lisäpotkua.
Joo, olin kuusi viikkoa saikulla just maaliskuun keikkojen jälkeen joten oli todella hyvää aikaa seurata kokopäivätoimisesti bändin tekemisiä 😅 En kyllä tiedä onko mulla mitkään muut faktat kohillaan, mutta tällaiset jonninjoutavat seikat jostain syystä painuu kyllä meikäläisen kalloon. Eli hyvä vaan jos pystyn tätä ydinosaamisaluettani edes joskus hyödyntämään 😁
 
vierailija
Tämäpä juuri. Ja juuri noinhan se sadiekin on toiminut. Siitä on kuvia eri miesten käsikynkästä, eikä se ole mitenkään pakoillut tai väistellyt kameroita. Vaikkei siis ikinä kommentoisi ihmissuhteitaan, ei niitä välttämättä piilotella. Kai se bojankin tekisi vaikka toisen anonynyymin ja suljetun instatilin jos yrittäisi tosissaan pitää seuraamisensa salassa.
Näin se varmastikin menee. Eivät jakele mitään haastiksia tai kommentoi välttämättä mutta elävät muuten ihan "normaalisti" (niin normaalisti kuin mitä nyt sellainen julkkis kuin S voi). Ja ihan mahdotontahan loputtomiin olisi piilotellakaan kun toinen helposti tunnistetaan vähän missä vaan.
 
vierailija
Joo, olin kuusi viikkoa saikulla just maaliskuun keikkojen jälkeen joten oli todella hyvää aikaa seurata kokopäivätoimisesti bändin tekemisiä En kyllä tiedä onko mulla mitkään muut faktat kohillaan, mutta tällaiset jonninjoutavat seikat jostain syystä painuu kyllä meikäläisen kalloon. Eli hyvä vaan jos pystyn tätä ydinosaamisaluettani edes joskus hyödyntämään
Tuosta jonninjoutavuudesta tuli mieleen, että jotkut ystävät pitää mua asiallisena ja luulevat, että seuraan tärkeitä asioita. Todellisuudessa mua kiinnostaa kaikenlainen hömppä, mutta he vaan pitää kiinni omista uskomuksistaan, vaikka välillä ihan suoraan ilmoitan, että hömppä se on, joka mua kiinnostaa.
 
vierailija
En ole käynyt tutkimassa tämän serkun instaa (rajat laitan näihin), mutta tulipa mieleen, että luulisi, että jos serkukset ovat tavanneet pitkästä aikaa toisensa, siitä olisi laitettu yhteisiä kuvia tms. Ei varmasti B:n someen, mutta juuri tämän serkun. Vai pystyykö esim. somesta päättelemään, että serkku olisi vierailulla Balkanilla?
 
vierailija
En ole käynyt tutkimassa tämän serkun instaa (rajat laitan näihin), mutta tulipa mieleen, että luulisi, että jos serkukset ovat tavanneet pitkästä aikaa toisensa, siitä olisi laitettu yhteisiä kuvia tms. Ei varmasti B:n someen, mutta juuri tämän serkun. Vai pystyykö esim. somesta päättelemään, että serkku olisi vierailulla Balkanilla?
Voi olla että serkku on laittanut stooreja mutta sillä oli suljettu insta tähän päivään asti niin ne on näkyneet pelkästään seuraajille.
 
vierailija
Näin se varmastikin menee. Eivät jakele mitään haastiksia tai kommentoi välttämättä mutta elävät muuten ihan "normaalisti" (niin normaalisti kuin mitä nyt sellainen julkkis kuin S voi). Ja ihan mahdotontahan loputtomiin olisi piilotellakaan kun toinen helposti tunnistetaan vähän missä vaan.
Ei noi serkunkaan seuraamiset mitään parisuhdetta todista, on teillä luulot
 
vierailija
Nämä jotkut nyt luulee, että B on muuttamassa johonkin Amerikkaan, teidän logiikalla se tyttöystävä olis varmaan Rose, kun se seuraa tätä serkkua takaisin, eiköhän Sadie ja Rose ole vaan B:n kavereita ja serkku seuraa, koska nää on julkkiksia
 

Yhteistyössä