vierailija
Ei Sadie seuraa Bojania edesS ei, mutta hän ei muutenkaan käytä instaa ja seuraa esim. btä.
Ei Sadie seuraa Bojania edesS ei, mutta hän ei muutenkaan käytä instaa ja seuraa esim. btä.
Katsotaan vaan en usko lähivuosina muuttavan mihinkäänno katsotaan katsotaan slovenia on bojanille liian pieni, sano mun sanoneeni
Damon taisi olla pidempään kuin tämäOk. Monta viikkoa/kk s oli tourilla mukana?
Uskon kans, että Bojan on jättämässä Slovenian. Olikohan Lontoo jo osa tätä suunnitelmaa, vaikka muutkin joksut siellä olivat mukana.no katsotaan katsotaan slovenia on bojanille liian pieni, sano mun sanoneeni
USA on kiva maaUskon kans, että Bojan on jättämässä Slovenian. Olikohan Lontoo jo osa tätä suunnitelmaa, vaikka muutkin joksut siellä olivat mukana.
No ei todellakaan ole, hulluna pitäisin B:tä siinä tapauksessaUSA on kiva maa
S ja Rose on todella läheiset. Heistä on myös deittailuhuhuja mikä voisi selittää että ovat niin usein yhdessä.Onhan B tavannut varmaan muitakin Sadien ystäviä kuin tämän Rosen. Miten Rose on ainoa, joka tuntuu kulkevan tässä jutussa mukana. Ovatko Sadie ja Rose niin läheisiä, että hän on mukana kaikessa S n tekemisissä. Sadie ei ole itse instassa, hän ei voi siellä seurata ketään tai häntä ei voi seurata. Rosen instakäyttäytymisestä voi nähdä mitä Sadie puuhaa?
Ei ole varmaa tietoa oliko hän edes mukana. Osa uskoo että vain Berliinissä ja Leipzigissa, havaintoja on myös Ruotsista ja Norjasta mutta ei kuvia.Ok. Monta viikkoa/kk s oli tourilla mukana?
Lesbo se Sadie on ja B on vain kaveriS ja Rose on todella läheiset. Heistä on myös deittailuhuhuja mikä voisi selittää että ovat niin usein yhdessä.
USA on iso maa, kai sieltä löytyy kivaa ja vähemmän kivaa.No ei todellakaan ole, hulluna pitäisin B:tä siinä tapauksessa
Kristallipalloko kertoi?Lesbo se Sadie on ja B on vain kaveri
Outoa jos muuttaisi nyt Jenkkeihin, kun haaveilee bändin kanssa isommasta läpimurrosta Euroopassa ja muualla. Ellei suunnitelmat ole sit jotenkin muuttuneet.USA on iso maa, kai sieltä löytyy kivaa ja vähemmän kivaa.
Näin on!USA on iso maa, kai sieltä löytyy kivaa ja vähemmän kivaa.
Miksi muualla ei voisi olla USA? Ja Euroopassa on jo yritettyOutoa jos muuttaisi nyt Jenkkeihin, kun haaveilee bändin kanssa isommasta läpimurrosta Euroopassa ja muualla. Ellei suunnitelmat ole sit jotenkin muuttuneet.
???Miksi muualla ei voisi olla USA? Ja Euroopassa on jo yritetty
jep, läpimurtoa voi yrittää usassa kun eurooppassa ei onnistunutMiksi muualla ei voisi olla USA? Ja Euroopassa on jo yritetty
Sadie ja Rose taitaa olla lesbopari. Kaikki viittaa siihen.Onhan B tavannut varmaan muitakin Sadien ystäviä kuin tämän Rosen. Miten Rose on ainoa, joka tuntuu kulkevan tässä jutussa mukana. Ovatko Sadie ja Rose niin läheisiä, että hän on mukana kaikessa S n tekemisissä. Sadie ei ole itse instassa, hän ei voi siellä seurata ketään tai häntä ei voi seurata. Rosen instakäyttäytymisestä voi nähdä mitä Sadie puuhaa?
Kaikki ei ole homoja, usko tai äläSadie ja Rose taitaa olla lesbopari. Kaikki viittaa siihen.
No mistä sinä sen tiedät? Minä liputan USAn puolestaÖöh, nyt on taas hämmentävää kommentointia. Jos Joksuilta ois ilmestymässä levy jossa ois suurimmaks osaks biisejä enkuks ni sit varmaan saattais ollakin Jenkit mielessä, mut eipä oo semmosta levyä tulossa. Eli eiköhän se Eurooppa edelleen oo tähtäimessä.
Näyttävät lepakoilta ja ovat jatkuvasti yhdessä Ja turha selittää kuinka ei voi ulkoisesta olemuksesta nähdä mitään. No kyllä voi.Kaikki ei ole homoja, usko tai älä
Isommat markkinat myös.jep, läpimurtoa voi yrittää usassa kun eurooppassa ei onnistunut
Höpöhöpö<3Näyttävät lepakoilta ja ovat jatkuvasti yhdessä Ja turha selittää kuinka ei voi ulkoisesta olemuksesta nähdä mitään. No kyllä voi.
Juu serbialla ja sloveenilla varmaan tehdään läpimurto Jenkeissä Onks noin kova hinku saada B Jenkkeihin ettei järki enää kulje?No mistä sinä sen tiedät? Minä liputan USAn puolesta