K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onhan B tavannut varmaan muitakin Sadien ystäviä kuin tämän Rosen. Miten Rose on ainoa, joka tuntuu kulkevan tässä jutussa mukana. Ovatko Sadie ja Rose niin läheisiä, että hän on mukana kaikessa S n tekemisissä. Sadie ei ole itse instassa, hän ei voi siellä seurata ketään tai häntä ei voi seurata. Rosen instakäyttäytymisestä voi nähdä mitä Sadie puuhaa?
 
vierailija
Onhan B tavannut varmaan muitakin Sadien ystäviä kuin tämän Rosen. Miten Rose on ainoa, joka tuntuu kulkevan tässä jutussa mukana. Ovatko Sadie ja Rose niin läheisiä, että hän on mukana kaikessa S n tekemisissä. Sadie ei ole itse instassa, hän ei voi siellä seurata ketään tai häntä ei voi seurata. Rosen instakäyttäytymisestä voi nähdä mitä Sadie puuhaa?
S ja Rose on todella läheiset. Heistä on myös deittailuhuhuja mikä voisi selittää että ovat niin usein yhdessä.
 
vierailija
Onhan B tavannut varmaan muitakin Sadien ystäviä kuin tämän Rosen. Miten Rose on ainoa, joka tuntuu kulkevan tässä jutussa mukana. Ovatko Sadie ja Rose niin läheisiä, että hän on mukana kaikessa S n tekemisissä. Sadie ei ole itse instassa, hän ei voi siellä seurata ketään tai häntä ei voi seurata. Rosen instakäyttäytymisestä voi nähdä mitä Sadie puuhaa?
Sadie ja Rose taitaa olla lesbopari. Kaikki viittaa siihen.
 
vierailija
Ööh, nyt on taas hämmentävää kommentointia. Jos Joksuilta ois ilmestymässä levy jossa ois suurimmaks osaks biisejä enkuks ni sit varmaan saattais ollakin Jenkit mielessä, mut eipä oo semmosta levyä tulossa. Eli eiköhän se Eurooppa edelleen oo tähtäimessä.
 

Yhteistyössä