vierailija
Eipä oo tainneet olla ja varmasti B jo seurais sitä jos oisivat tavanneet joskusOnko tässä mitään oikeaa tarttumapintaa? Ovatko olleet missään samaan aikaan?
Eipä oo tainneet olla ja varmasti B jo seurais sitä jos oisivat tavanneet joskusOnko tässä mitään oikeaa tarttumapintaa? Ovatko olleet missään samaan aikaan?
Niin entisiä ketjulaisia, jotka pettyneitä, eikä pitäis olla mitään asiaa sinne enää?Onko se nyt yllätys jos ollaan samaa porukkaa? Eiköhän meistä kompostilaisista 100% tule vauvalta ja luultavasti suurelta osin on yhä sielläkin. Niin kuin tekin.
Tää openminded vedetään näissä ketjuissa esiin silloin, kun halutaan löytää edes pikkuriikkinen toivonkipinä sille, että K ja B voisivat päätyä yhteen joskus. Se toimii pelastusrenkaana, mutta ei sillä rannalle asti pääse.Ja sen jälkeen on sanonut olevansa openminded, toi oli ennen B:n tapaamista
Mä en ole pettynyt yhtään mihinkään siellä tai jos olen, niin lähinnä siihen, että nimimerkilliset on ajettu pois ja että sitä viime kesänä vallinnutta tunnelmaa ei enää ole.Niin entisiä ketjulaisia, jotka pettyneitä, eikä pitäis olla mitään asiaa sinne enää?
Aivan. Se oli ihan yhdentekevä vastaus ja sovitettu tilanteeseen. Ei kai kukaan voi enää kuvitella heitä yhteen. Olen itsekin jo sitä mieltä, että tuskin sopisivat toisilleen.Tää openminded vedetään näissä ketjuissa esiin silloin, kun halutaan löytää edes pikkuriikkinen toivonkipinä sille, että K ja B voisivat päätyä yhteen joskus. Se toimii pelastusrenkaana, mutta ei sillä rannalle asti pääse.
Oon samaa mieltä siitä, et tuskin oisivat edes sopineet toisilleen.Aivan. Se oli ihan yhdentekevä vastaus ja sovitettu tilanteeseen. Ei kai kukaan voi enää kuvitella heitä yhteen. Olen itsekin jo sitä mieltä, että tuskin sopisivat toisilleen.
Onko noilla Cvjeticanineilla perimässä joku hinku jenkkeihin, kun heitä on siellä jo ennestään. Varmaan siitäkin syystä Bojanille luonteva paikka. En ihmettelisi, jos kokonaan siirtyy sinne. Liian pienet ympyrät Sloveniassa.Tykkään Joksuista paljon, mutta en ihan ymmärrä heidän meininkiään. Luulisi että tämä olisi heille keikkailumielessä tosi tärkeä kesä - varmaan valtaosa viisuissa tarttuneista faneista on vielä matkassa ja viisunosteella olisi voinut saada vielä myytyä täksi kesäksi paljon keikkoja. Mutta keikkoja on oikeasti tosi vähän (ja puolet jossain Jumalan selän takana) ja heti festarikauden alkuun on tällainen kolmen viikon loma, jossa lymytään näkymättömissä (yksityiselämä ja loman tarve on meillä kaikilla eikä lomalla tarvi olla somessa tai ikinä kertoa yksityiselämästään mitään, mutta vähän outo loman ajankohta ehkä).
Ja kun levy syksyllä ilmestyy niin ilmeisesti eivät aio kiertää (läntistä) Eurooppaa lainkaan vaan Balkania ja Australiaa. En tiedä mistään musiikkibisneksestä mitään varmaankaan, mutta luulisi että Joksujen kaltaiselle bändille olisi tärkeää keikkailla paljon (ja vielä jonkun isomman bändin lämppärinä jotta heidät näkisivät jotkut muutkin kuin olemassaolevat fanit - tosin en tiedä miten helppoa on päästä isomman bändin lämppäriksi jos ei ole levy-yhtiötä) ja vakiinnuttaakin vielä asemaansa faneille. Salamana tulleet fanit voivat myös salamana poistua, kun löytyy joku uusi "bändi-ihastus".
Ja jos Joksut hiipuvat keikkailemaan lähes pelkästään Sloveniassa niin se viimeistään on bändin tarun loppu. Vai ajatteleeko joku että esim. B (enää) jää mitään pieniä slovenialaiskaupunkeja kiertämään? Se poika häipyy siinä tilanteessa pysyvästi rapakon taakse olettaen, että onni siellä edelleen kukoistaa.
Sillä on ikävä kyllä kaunis tyttis. Olivat porukalla siellä Rollareiden keikalla. Oli niin rajattuja kuvia näillä perheenjäsenillä, että uskon Bn ja Sn olleen mukana myös.Mä ajattelin heti et oisko Sadien veli Bn poikkis kun alkoivat seuraamaan toisiaan. Se oli alkuvuodesta Lontoossa käymässä.
Sehän sanoi siinä jossain Lontoon-aikana tehdyssä haastattelussa että ei ole yhtään ikävä Sloveniaan. Tuskin sinne enää pysyvästi asumaan jää.Onko noilla Cvjeticanineilla perimässä joku hinku jenkkeihin, kun heitä on siellä jo ennestään. Varmaan siitäkin syystä Bojanille luonteva paikka. En ihmettelisi, jos kokonaan siirtyy sinne. Liian pienet ympyrät Sloveniassa.
Miks B ei oo sit ruvennu seuraamaan heitä jos oli kans siellä keikalla?Sillä on ikävä kyllä kaunis tyttis. Olivat porukalla siellä Rollareiden keikalla. Oli niin rajattuja kuvia näillä perheenjäsenillä, että uskon Bn ja Sn olleen mukana myös.
No seuraa tätä veljeä jo ennestään, eihän se Voldeakaan seuraa, vaikka tavannut monesti.Miks B ei oo sit ruvennu seuraamaan heitä jos oli kans siellä keikalla?
En ole pettynyt mihinkään (muuhun kuin palstan nykymenoon). Enkä ole mikään entinen ketjulainen vaan yhä nykyinen. Miksi tämä sinua liikuttaa missä kaikissa ketjuissa olemme jos itse olet vain täällä?Niin entisiä ketjulaisia, jotka pettyneitä, eikä pitäis olla mitään asiaa sinne enää?
No mä tarkotin kommentillani tosielämää, en shippausta. Siis että openminded vedetään kehiin, kun toivotaan K:n ja B:n päätyvän oikeasti yhteen."Ei kai kukaan voi enää kuvitella heitä yhteen"
öh, tota, meepä tumppuun tai ficci-sivustolle vaikka, kyllähän heitä todellakin KUVITELLAAN yhteen vaikka kuinka monien toimesta.
Shippaus on sellaista.
Itse voin kokemuksesta sanoa, että seksuaalisuus ja suuntautuminen ei oo mikään yksiulotteinen asia joillekin meistä, mukaan lukien itseni. Voi olla että sulle on, ja se on ok, mutta ei silti kannattaisi mitään alkaa julistaa toisista ihmisistä tolla tavalla.Työntäkåä se openminded persiiseen. Molemmat heteroita.
Mun perseides on jo niin täynnä, ei mahdu enää.Työntäkåä se openminded persiiseen. Molemmat heteroita.
Niin? Se on sillä edelleen, ihan koko ajan. Sadie on silti erittäin julkinen henkilö, hänen työnsä on julkista ja hänen nimensä ei edes Jonkun Tietyn Tyypin yhteydessä ole mitään salattavaa tietoa. Ei täällä kukaan ole sen kotiosoitetta jakamassa tai kameran kanssa väijymässä sitä jossain puskissa.Ei oo yksityishenkilö, mutta hänellä on yksityiselämä. Kuten meillä kaikilla. Ihminen hänkin on.
Voi lässyn lässyn. Koskaan eivät ole antaneet muuta ymmärtää kuin olevansa heteroita, joten älä jaksa jauhaa.Itse voin kokemuksesta sanoa, että seksuaalisuus ja suuntautuminen ei oo mikään yksiulotteinen asia joillekin meistä, mukaan lukien itseni. Voi olla että sulle on, ja se on ok, mutta ei silti kannattaisi mitään alkaa julistaa toisista ihmisistä tolla tavalla.
Miksi pitää noin ilkeästi vastata? Annoin vain oman näkökulmani asiaan.Voi lässyn lässyn. Koskaan eivät ole antaneet muuta ymmärtää kuin olevansa heteroita, joten älä jaksa jauhaa.
Miesten ja naisten seksuaalisen suuntautumisen muokkautumista ei voi verrata keskenään. Tämän voit lukea monista tutkimuksista esim. siitä Suomessa tehdystä, joka on tänne linkattu. Jos Jere on kertonut olevansa hetero, niin luotan hänen sanomisiinsa. Vaikka hän myöhemmin huomaisi olevansa jotakin muuta, niin ei se liity Bojaniin mitenkään.Itse voin kokemuksesta sanoa, että seksuaalisuus ja suuntautuminen ei oo mikään yksiulotteinen asia joillekin meistä, mukaan lukien itseni. Voi olla että sulle on, ja se on ok, mutta ei silti kannattaisi mitään alkaa julistaa toisista ihmisistä tolla tavalla.
Juujuu seuraa sitä yhtä veljeä, mut eikös siellä ollu ties ketä kattomassa Rollareita? Ja ketään niistä ei oo sit ruvennu seuraamaan, vaan Mayaa ja sitä tuottajaa.No seuraa tätä veljeä jo ennestään, eihän se Voldeakaan seuraa, vaikka tavannut monesti.
Voi ei! Ja Jurekin meni mopoilemaan! Kyllä nyt taas joksut hajoaa, kun edellisestä openstage kirjeestäkin on jo 12 päivääTotta kai voi seurustella, se on elämää. Mutta ei se saisi vaikuttaa työasioihin ja toi bändi on sen työ. Nyt kyllä näyttää siltä, että elämässä on jotain muuta tärkeämpää.
Pitkälti samaa mieltä kuin sinä, mutta loman ajankohtaa selittää toki se myös, että Euroopassa touko-/kesäkuun vaihde ei ole vielä yleisesti lomakuu eli varmaan niitä festareita ei ole paljoa tarjolla. STosin olisihan Sloveniassa voinut heittää keikan tai pari tässä välissä.Tykkään Joksuista paljon, mutta en ihan ymmärrä heidän meininkiään. Luulisi että tämä olisi heille keikkailumielessä tosi tärkeä kesä - varmaan valtaosa viisuissa tarttuneista faneista on vielä matkassa ja viisunosteella olisi voinut saada vielä myytyä täksi kesäksi paljon keikkoja. Mutta keikkoja on oikeasti tosi vähän (ja puolet jossain Jumalan selän takana) ja heti festarikauden alkuun on tällainen kolmen viikon loma, jossa lymytään näkymättömissä (yksityiselämä ja loman tarve on meillä kaikilla eikä lomalla tarvi olla somessa tai ikinä kertoa yksityiselämästään mitään, mutta vähän outo loman ajankohta ehkä).
Ja kun levy syksyllä ilmestyy niin ilmeisesti eivät aio kiertää (läntistä) Eurooppaa lainkaan vaan Balkania ja Australiaa. En tiedä mistään musiikkibisneksestä mitään varmaankaan, mutta luulisi että Joksujen kaltaiselle bändille olisi tärkeää keikkailla paljon (ja vielä jonkun isomman bändin lämppärinä jotta heidät näkisivät jotkut muutkin kuin olemassaolevat fanit - tosin en tiedä miten helppoa on päästä isomman bändin lämppäriksi jos ei ole levy-yhtiötä) ja vakiinnuttaakin vielä asemaansa faneille. Salamana tulleet fanit voivat myös salamana poistua, kun löytyy joku uusi "bändi-ihastus".
Ja jos Joksut hiipuvat keikkailemaan lähes pelkästään Sloveniassa niin se viimeistään on bändin tarun loppu. Vai ajatteleeko joku että esim. B (enää) jää mitään pieniä slovenialaiskaupunkeja kiertämään? Se poika häipyy siinä tilanteessa pysyvästi rapakon taakse olettaen, että onni siellä edelleen kukoistaa.