K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta taas tuntuu siltä et ne ketjun suurimmat humoristit ovat lopettaneet vauvalla kirjoittelun. Onhan siellä edelleen päiviä jolloin huumori kukkii mut jotain olennaista silti puuttuu.
Mä olen käytännössä lopettanut ja nyt pidän täyttä taukoa sinne kirjoittelusta. En tiedä olinko nyt mikään suurimpia humoristejä mutta kuitenkin kymmeniä yläpeukkuja huumorijuttuihin tuli. Ei vaan jaksa sitä sääntöjankkausta ja jatkuvaa toisille ivallisesti vastailua. Lisäksi se kirjoittelun jonkinlainen flow vaatisi samanlaisia sinne samaanaikaan ja epäilen että osa on jo häipynyt lopullisesti. No tuleepahan tänä kesänä tehtyä jotain muutakin.
 
vierailija
Niin siis sanoi sen Käärijän roolissa ja vähän pakosta. Hetero kommentti on annettu silloin, kun Jere kertoi vielä avoimesti ja vilpittömästi omasta elämästään.
En minäkään anna paljoa arvoa tuolle openmindedille varsinkaan kun sitä ei olla kuultu K itsensä suusta vaan se on kuulopuhetta. Oscar kertoi Edvinille (vai oliko se toisinpäin) ja se sitten podcastissä. Tulee vähän liian monen henkilön kautta.
 
vierailija
Mä olen käytännössä lopettanut ja nyt pidän täyttä taukoa sinne kirjoittelusta. En tiedä olinko nyt mikään suurimpia humoristejä mutta kuitenkin kymmeniä yläpeukkuja huumorijuttuihin tuli. Ei vaan jaksa sitä sääntöjankkausta ja jatkuvaa toisille ivallisesti vastailua. Lisäksi se kirjoittelun jonkinlainen flow vaatisi samanlaisia sinne samaanaikaan ja epäilen että osa on jo häipynyt lopullisesti. No tuleepahan tänä kesänä tehtyä jotain muutakin.
Just tämä.
 

Yhteistyössä