vierailija
Monestihan paparazzikuvat on oikeasti järjestettyjä. Kohta B lähtee Sadien kanssa jonnekin ja soittaa paparazzit paikalle ennen lähtöä.
K ois Leonardolle aivan liian vanha ja tuhti. Leo tykkää nuorista ja hoikista.K:han on 30v että ei taida olla
Mä luulen et S on jo menneen talven lumia. B:llä on joku Matt Convard nykyään käsipuolessa.Monestihan paparazzikuvat on oikeasti järjestettyjä. Kohta B lähtee Sadien kanssa jonnekin ja soittaa paparazzit paikalle ennen lähtöä.
Puhuin B:stä ja K:sta parinaK ois Leonardolle aivan liian vanha ja tuhti. Leo tykkää nuorista ja hoikista.
Äsken siellä vielä B lensi ja pani. Joku teetättää työtä vauvalla.Ei niitä jätetä sinä et toisiin ketjuihin puutu
Joku eli sinäÄsken siellä vielä B lensi ja pani. Joku teetättää työtä vauvalla.
No se pari vasta menneen talven lumia onkin.Puhuin B:stä ja K:sta parina
Mikä ihmeen pari? Kaksi heteromiestä.Puhuin B:stä ja K:sta parina
Pari mikä pari. Suuntautumista ei kannata olettaa.Mikä ihmeen pari? Kaksi heteromiestä.
Jokuhan sen saman kommentin laittoi tännekin. Eli on molemmissa.Joku eli sinä
Mä ajattelin heti et oisko Sadien veli Bn poikkis kun alkoivat seuraamaan toisiaan. Se oli alkuvuodesta Lontoossa käymässä.Miten olis se Mayan veli Blle? Ei se tosin kuuluisampi ole ainakaan vielä.
Et sä sitä voi kieltää, sitäpaitsi Jere on kertonut olevansa hetero, joten se siitä.Pari mikä pari. Suuntautumista ei kannata olettaa.
Ja aina niitä tietyn kommentin kirjoittajia on se yksi? Ai niin, väännetään jo kulunutta vitsiä ja sanotaan, että kolme.Jokuhan sen saman kommentin laittoi tännekin. Eli on molemmissa.
Ja sen jälkeen on sanonut olevansa openminded, toi oli ennen B:n tapaamistaEt sä sitä voi kieltää, sitäpaitsi Jere on kertonut olevansa hetero, joten se siitä.
Mä olen käytännössä lopettanut ja nyt pidän täyttä taukoa sinne kirjoittelusta. En tiedä olinko nyt mikään suurimpia humoristejä mutta kuitenkin kymmeniä yläpeukkuja huumorijuttuihin tuli. Ei vaan jaksa sitä sääntöjankkausta ja jatkuvaa toisille ivallisesti vastailua. Lisäksi se kirjoittelun jonkinlainen flow vaatisi samanlaisia sinne samaanaikaan ja epäilen että osa on jo häipynyt lopullisesti. No tuleepahan tänä kesänä tehtyä jotain muutakin.Musta taas tuntuu siltä et ne ketjun suurimmat humoristit ovat lopettaneet vauvalla kirjoittelun. Onhan siellä edelleen päiviä jolloin huumori kukkii mut jotain olennaista silti puuttuu.
Entä B ja Troye Sivan?Mä ajattelin heti et oisko Sadien veli Bn poikkis kun alkoivat seuraamaan toisiaan. Se oli alkuvuodesta Lontoossa käymässä.
Just tämmöiset siellä ärsyttää. Nämä "vitsit" on vielä kettuilua muille kirjoittajille joten ei ihmekkään että porukkaa on vähemmän paikalla.Ja aina niitä tietyn kommentin kirjoittajia on se yksi? Ai niin, väännetään jo kulunutta vitsiä ja sanotaan, että kolme.
Niin siis sanoi sen Käärijän roolissa ja vähän pakosta. Hetero kommentti on annettu silloin, kun Jere kertoi vielä avoimesti ja vilpittömästi omasta elämästään.Ja sen jälkeen on sanonut olevansa openminded, toi oli ennen B:n tapaamista
Onko tässä mitään oikeaa tarttumapintaa? Ovatko olleet missään samaan aikaan?Entä B ja Troye Sivan?
Tän sanomisen voi kyl unohtaa täysin.Ja sen jälkeen on sanonut olevansa openminded, toi oli ennen B:n tapaamista
En minäkään anna paljoa arvoa tuolle openmindedille varsinkaan kun sitä ei olla kuultu K itsensä suusta vaan se on kuulopuhetta. Oscar kertoi Edvinille (vai oliko se toisinpäin) ja se sitten podcastissä. Tulee vähän liian monen henkilön kautta.Niin siis sanoi sen Käärijän roolissa ja vähän pakosta. Hetero kommentti on annettu silloin, kun Jere kertoi vielä avoimesti ja vilpittömästi omasta elämästään.
Just tämä.Mä olen käytännössä lopettanut ja nyt pidän täyttä taukoa sinne kirjoittelusta. En tiedä olinko nyt mikään suurimpia humoristejä mutta kuitenkin kymmeniä yläpeukkuja huumorijuttuihin tuli. Ei vaan jaksa sitä sääntöjankkausta ja jatkuvaa toisille ivallisesti vastailua. Lisäksi se kirjoittelun jonkinlainen flow vaatisi samanlaisia sinne samaanaikaan ja epäilen että osa on jo häipynyt lopullisesti. No tuleepahan tänä kesänä tehtyä jotain muutakin.
Onko se nyt yllätys jos ollaan samaa porukkaa? Eiköhän meistä kompostilaisista 100% tule vauvalta ja luultavasti suurelta osin on yhä sielläkin. Niin kuin tekin.Jokuhan sen saman kommentin laittoi tännekin. Eli on molemmissa.
Täällä mä oon siitä puhunutkin Vastasin siihen missä sanottiin kummankin olevan yksityishenkilö.Eikä sitä silti tarvitse vauvan ketjuun tuoda. Täällä voi puhua niin paljon kuin sielu sietää.
-eri