K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse voin kokemuksesta sanoa, että seksuaalisuus ja suuntautuminen ei oo mikään yksiulotteinen asia joillekin meistä, mukaan lukien itseni. Voi olla että sulle on, ja se on ok, mutta ei silti kannattaisi mitään alkaa julistaa toisista ihmisistä tolla tavalla.
Nyt ei ollut kyse sinusta, vaan Jerestä. Jos Jere on kertonut olevansa hetero, niin miksi on pakko yrittää vääntää hänestä jotakin muuta. Palveleeko se jotenkin sinun omia tarpeitasi vai mistä on kyse? Kuulun itsekin seksuaalivähemmistöön, mutta mulla ei ole mitään tarvetta yrittää leipoa Kärtsästä itseni kaltaista.
 
vierailija
Vauvalla oli kaiken jankkauksen keskellä kommentti että K on mopedi mukana. Hetken aikaa mietin että mikä hiton mopo ja onko tämä nyt joku uusi kiertoilmaus nm mutta se olikin se oikea pikkumopo.
 
vierailija
Pitkälti samaa mieltä kuin sinä, mutta loman ajankohtaa selittää toki se myös, että Euroopassa touko-/kesäkuun vaihde ei ole vielä yleisesti lomakuu eli varmaan niitä festareita ei ole paljoa tarjolla. STosin olisihan Sloveniassa voinut heittää keikan tai pari tässä välissä.
Euroopan lomakausi tosiaan alkaa juhannukselta. Mä en enää jaksa näitä pätijöitä, jotka tietää miten ja millaista merchiä pitäis myydä, milloin ja missä keikkailla ja miten somettaa jne. Jos nää kirjoittajat ois niin päteviä kuin antavat täällä ymmärtää, ois he varmaan jo jonku bändin leivissä, eikä notkuis näissä ketjuissa.
 
vierailija
Olisko tuossa openminded väännössä kyse siitä että viisujen ilmapiirin ja B tapaamisen on ollut pakko olla ollut niin mullistavaa että siinä muuttuu seksuaalisuuskin juhannukseen mennessä. Toki tuollainen herääminen voikin tapahtua mutta luulisi siitä jo jotain muutakin merkkiä näkyvän.
 
vierailija
Euroopan lomakausi tosiaan alkaa juhannukselta. Mä en enää jaksa näitä pätijöitä, jotka tietää miten ja millaista merchiä pitäis myydä, milloin ja missä keikkailla ja miten somettaa jne. Jos nää kirjoittajat ois niin päteviä kuin antavat täällä ymmärtää, ois he varmaan jo jonku bändin leivissä, eikä notkuis näissä ketjuissa.
Yhyy...
 
vierailija
Totta kai voi seurustella, se on elämää. Mutta ei se saisi vaikuttaa työasioihin ja toi bändi on sen työ. Nyt kyllä näyttää siltä, että elämässä on jotain muuta tärkeämpää.
Minusta alkaa tuntua, että B on nyt hurahtanut. Sillähän on kai tapana syöksyä täysillä kiinnostaviin ihmissuhteisiin. Jos kyseessä on nyt Sadie, niin siinä on edellytykset oikeaan suhteeseen. Muut joksut seuraa sivusta mihin tämä johtaa.
 
vierailija
Nyt ei ollut kyse sinusta, vaan Jerestä. Jos Jere on kertonut olevansa hetero, niin miksi on pakko yrittää vääntää hänestä jotakin muuta. Palveleeko se jotenkin sinun omia tarpeitasi vai mistä on kyse? Kuulun itsekin seksuaalivähemmistöön, mutta mulla ei ole mitään tarvetta yrittää leipoa Kärtsästä itseni kaltaista.
Ei, mulla ei oo tarvetta yrittää leipoa hänestä itseni kaltaista, mutta en myöskään pidä siitä että ihmisiä lokeroidaan, tai että asiat olisi aina joko tai, mustavalkoisia. Jere on tainnut joo kerran jossain haastattelussa (?) mainita jotain sen suuntaista mistä on voinut päätellä suuntautumista, mutta muistat varmaan myös linnan juhlien haastattelun, jossa häneltä kysyttiin tyttöystävästä, ja hänen vastauksensa asiaan? Se oli myöskin Jere, joka vastasi ettei tiedä onko hällä tyttö- tai poikaystävää. Sen lisäksi toi open minded, niin kyllä mä nimenomaan Jeren sanomisiin uskon, ja ne eivät ole yksiselitteisiä.
 
vierailija
Minusta alkaa tuntua, että B on nyt hurahtanut. Sillähän on kai tapana syöksyä täysillä kiinnostaviin ihmissuhteisiin. Jos kyseessä on nyt Sadie, niin siinä on edellytykset oikeaan suhteeseen. Muut joksut seuraa sivusta mihin tämä johtaa.
Jokerit kertoivat nyt lomailevansa, jokainen tahollaan, mutta miksi juuri Bojanin loma on se tuhoisa, joka hajottaa joksut ja kaikki on paniikissa? Mitä jos Kris jääkin lontooseen ja jure matkaa mopollaan intiaan, eikö ikinä palaa. Nace jää hoitamaan iäkkäitä vanhempiaan ja jan kaapataan johonkin toiseen bändiin. Antakaa jumalauta bojaninkin lomailla ja toivottavasti saakin rentouduttua kultansa kainalossa.
 
vierailija
Tykkään Joksuista paljon, mutta en ihan ymmärrä heidän meininkiään. Luulisi että tämä olisi heille keikkailumielessä tosi tärkeä kesä - varmaan valtaosa viisuissa tarttuneista faneista on vielä matkassa ja viisunosteella olisi voinut saada vielä myytyä täksi kesäksi paljon keikkoja. Mutta keikkoja on oikeasti tosi vähän (ja puolet jossain Jumalan selän takana) ja heti festarikauden alkuun on tällainen kolmen viikon loma, jossa lymytään näkymättömissä (yksityiselämä ja loman tarve on meillä kaikilla eikä lomalla tarvi olla somessa tai ikinä kertoa yksityiselämästään mitään, mutta vähän outo loman ajankohta ehkä).
Ja kun levy syksyllä ilmestyy niin ilmeisesti eivät aio kiertää (läntistä) Eurooppaa lainkaan vaan Balkania ja Australiaa. En tiedä mistään musiikkibisneksestä mitään varmaankaan, mutta luulisi että Joksujen kaltaiselle bändille olisi tärkeää keikkailla paljon (ja vielä jonkun isomman bändin lämppärinä jotta heidät näkisivät jotkut muutkin kuin olemassaolevat fanit - tosin en tiedä miten helppoa on päästä isomman bändin lämppäriksi jos ei ole levy-yhtiötä) ja vakiinnuttaakin vielä asemaansa faneille. Salamana tulleet fanit voivat myös salamana poistua, kun löytyy joku uusi "bändi-ihastus".
Ja jos Joksut hiipuvat keikkailemaan lähes pelkästään Sloveniassa niin se viimeistään on bändin tarun loppu. Vai ajatteleeko joku että esim. B (enää) jää mitään pieniä slovenialaiskaupunkeja kiertämään? Se poika häipyy siinä tilanteessa pysyvästi rapakon taakse olettaen, että onni siellä edelleen kukoistaa.
Mä ihmettelen kyllä näitä kommentteja. Joksut kiersi koko maaliskuun ja pikkasen huhtikuutakin. Kun tätä kiertuetta myytiin, valitettiin että ihan liian pian tuli uusi kiertue, kun edellinen oli vielä joulukuussa käynnissä. Sitten ne hautautuivat studioon tekemään sitä odotettua levyä, ja se prosessi loppui vasta pari viikkoa sitten. Sen jälkeenkin ne ovat jo yhden keikan vetäneet, mutta nyt on sitten ihan mahdotonta ja unohduksiin vaipuvat, kun edessä on vain 11 keikkaa yhtä monessa eri maassa. Uusi sinkku ilmestyy parin viikon päästä ja seuraavakin varmaan vielä kesän aikana. Jos joltain nyt tän tauon aikana uhkaa unohtua koko bändi niin kannattaa varata aika muistihoitajan juttusille.
 
vierailija
Ei, mulla ei oo tarvetta yrittää leipoa hänestä itseni kaltaista, mutta en myöskään pidä siitä että ihmisiä lokeroidaan, tai että asiat olisi aina joko tai, mustavalkoisia. Jere on tainnut joo kerran jossain haastattelussa (?) mainita jotain sen suuntaista mistä on voinut päätellä suuntautumista, mutta muistat varmaan myös linnan juhlien haastattelun, jossa häneltä kysyttiin tyttöystävästä, ja hänen vastauksensa asiaan? Se oli myöskin Jere, joka vastasi ettei tiedä onko hällä tyttö- tai poikaystävää. Sen lisäksi toi open minded, niin kyllä mä nimenomaan Jeren sanomisiin uskon, ja ne eivät ole yksiselitteisiä.
Linnanjuhlien juttu oli kyllä kettuilua toimittajille. Hyvä ettei sanonut että mitä se teille kuuluu vaikka olisin Titanicin oven kanssa.
 
vierailija
Ei, mulla ei oo tarvetta yrittää leipoa hänestä itseni kaltaista, mutta en myöskään pidä siitä että ihmisiä lokeroidaan, tai että asiat olisi aina joko tai, mustavalkoisia. Jere on tainnut joo kerran jossain haastattelussa (?) mainita jotain sen suuntaista mistä on voinut päätellä suuntautumista, mutta muistat varmaan myös linnan juhlien haastattelun, jossa häneltä kysyttiin tyttöystävästä, ja hänen vastauksensa asiaan? Se oli myöskin Jere, joka vastasi ettei tiedä onko hällä tyttö- tai poikaystävää. Sen lisäksi toi open minded, niin kyllä mä nimenomaan Jeren sanomisiin uskon, ja ne eivät ole yksiselitteisiä.
On sanonut selvästi haastiksessa olevansa hetero, eikä mikään anna viitteitä siitä, että tämä olisi muuttunut. Hänellä on edelleen se sama kumppanikin, joka oli jo silloin kun kertoi olevansa hetero.
 
vierailija
Olisko tuossa openminded väännössä kyse siitä että viisujen ilmapiirin ja B tapaamisen on ollut pakko olla ollut niin mullistavaa että siinä muuttuu seksuaalisuuskin juhannukseen mennessä. Toki tuollainen herääminen voikin tapahtua mutta luulisi siitä jo jotain muutakin merkkiä näkyvän.
K:n ja B:n tarina oli niin ihmeellinen, että kanakin löysi itsensä juhannusaamuna kalan sylistä.
 
vierailija
Euroopan lomakausi tosiaan alkaa juhannukselta. Mä en enää jaksa näitä pätijöitä, jotka tietää miten ja millaista merchiä pitäis myydä, milloin ja missä keikkailla ja miten somettaa jne. Jos nää kirjoittajat ois niin päteviä kuin antavat täällä ymmärtää, ois he varmaan jo jonku bändin leivissä, eikä notkuis näissä ketjuissa.
Siis eikö bändin somesta, merchistä tai keikkailustakaan saa enää puhua? Mistä täällä oikein saa keskustella? Mua ainakin kiinnostaa ihmisten ajatukset noista asioista.

Teen välillä somea töissä, ei mun tarvi mennä millekään bändille töihin. No Joksuille voisin tehdä hommia isolla alennuksella. :D
 
vierailija
Mä ihmettelen kyllä näitä kommentteja. Joksut kiersi koko maaliskuun ja pikkasen huhtikuutakin. Kun tätä kiertuetta myytiin, valitettiin että ihan liian pian tuli uusi kiertue, kun edellinen oli vielä joulukuussa käynnissä. Sitten ne hautautuivat studioon tekemään sitä odotettua levyä, ja se prosessi loppui vasta pari viikkoa sitten. Sen jälkeenkin ne ovat jo yhden keikan vetäneet, mutta nyt on sitten ihan mahdotonta ja unohduksiin vaipuvat, kun edessä on vain 11 keikkaa yhtä monessa eri maassa. Uusi sinkku ilmestyy parin viikon päästä ja seuraavakin varmaan vielä kesän aikana. Jos joltain nyt tän tauon aikana uhkaa unohtua koko bändi niin kannattaa varata aika muistihoitajan juttusille.
Pointti oli siinä, että sille somenäkyvyydelle tarttis tehä jotain. Tai ei oo pakko, mutta se nyt vaan on nykyisin pelin henki. Mut jos niillä ei oo tarkoitus ton suurempaa suosiota hankkia, niin ei kai siinä sit. Bändin suosituimman ja seuratuimman jäsenen some on ihan kuollut. Jos haluaa irti somesta loman ajaksi niin siihen on kyllä konstinsa, miten voi jotain postailla vaikka olis mahdollisimman kaukana kaikista laitteista. Voi käyttää ammattilaista, voi käyttää bändikaveria, tai voi ajastaa postauksia.
 
vierailija
Mä ihmettelen kyllä näitä kommentteja. Joksut kiersi koko maaliskuun ja pikkasen huhtikuutakin. Kun tätä kiertuetta myytiin, valitettiin että ihan liian pian tuli uusi kiertue, kun edellinen oli vielä joulukuussa käynnissä. Sitten ne hautautuivat studioon tekemään sitä odotettua levyä, ja se prosessi loppui vasta pari viikkoa sitten. Sen jälkeenkin ne ovat jo yhden keikan vetäneet, mutta nyt on sitten ihan mahdotonta ja unohduksiin vaipuvat, kun edessä on vain 11 keikkaa yhtä monessa eri maassa. Uusi sinkku ilmestyy parin viikon päästä ja seuraavakin varmaan vielä kesän aikana. Jos joltain nyt tän tauon aikana uhkaa unohtua koko bändi niin kannattaa varata aika muistihoitajan juttusille.
Näinpä. Samaan aikaan ollaan huolissaan kn tämänkin kesän keikkatahdista. Toinen tekee liikaa, toiset liian vähän. K oli alkuvuoden lomalla. Jokerit taas ovat paiskineet hommia koko alkuvuoden. Täällä on sellaisia besserwissereitä, että kaikki mitä nää artistit tekee on heidän mielestään väärin tai prseestä.
 
vierailija
Pointti oli siinä, että sille somenäkyvyydelle tarttis tehä jotain. Tai ei oo pakko, mutta se nyt vaan on nykyisin pelin henki. Mut jos niillä ei oo tarkoitus ton suurempaa suosiota hankkia, niin ei kai siinä sit. Bändin suosituimman ja seuratuimman jäsenen some on ihan kuollut. Jos haluaa irti somesta loman ajaksi niin siihen on kyllä konstinsa, miten voi jotain postailla vaikka olis mahdollisimman kaukana kaikista laitteista. Voi käyttää ammattilaista, voi käyttää bändikaveria, tai voi ajastaa postauksia.
No JO varmaan tietää sen, mutta ovat valinneet tämän linjan. Jos fani unohtaa bändin loman aikana, ei se oikea fani edes ollutkaan. Ei kukaan seuraamani artisti tuuttaa koko ajan jotakin someen ja silti heidän keikoillaan kulkee edelleen paljon väkeä.
 
vierailija
Siis eikö bändin somesta, merchistä tai keikkailustakaan saa enää puhua? Mistä täällä oikein saa keskustella? Mua ainakin kiinnostaa ihmisten ajatukset noista asioista.

Teen välillä somea töissä, ei mun tarvi mennä millekään bändille töihin. No Joksuille voisin tehdä hommia isolla alennuksella. :D
Saat keskustella noista kaikista. Me muut keskustellaan myös vaikka osa onkin eri mieltä siitä katoaako bändi parissa viikossa unohduksiin. Koko bändi ei edes ole ollut somessa hiljaa, lähinnä jan ja bojan. Tai no, jurekin kyllä mutta hänestä on kuitenkin nähty paljon matskua. Parissa viikossa bändin instatilille on tullut kolme päivitystä, stoorejakin jokunen, vaikka he nimenomaan sanoivat pitävänsä nyt sitä lomaa kukin tahoillaan.
 
vierailija
Ei, mulla ei oo tarvetta yrittää leipoa hänestä itseni kaltaista, mutta en myöskään pidä siitä että ihmisiä lokeroidaan, tai että asiat olisi aina joko tai, mustavalkoisia. Jere on tainnut joo kerran jossain haastattelussa (?) mainita jotain sen suuntaista mistä on voinut päätellä suuntautumista, mutta muistat varmaan myös linnan juhlien haastattelun, jossa häneltä kysyttiin tyttöystävästä, ja hänen vastauksensa asiaan? Se oli myöskin Jere, joka vastasi ettei tiedä onko hällä tyttö- tai poikaystävää. Sen lisäksi toi open minded, niin kyllä mä nimenomaan Jeren sanomisiin uskon, ja ne eivät ole yksiselitteisiä.
Jere on kertonut olevansa hetero ja musta on turha lähteä muuttamaan hänen sanomisiaan. Sä itsekin tiedät, että missä tilanteessa noi muut kommentit on heitetty ja varmasti fiksuna ihmisenä tajuat, ettei niillä sanomisilla ole mitään painoarvoa. Toinen oli näpäytys toimittajan utelulle ja toinen on tapahtunut juhlissa, jonka jälkeen kyseisen kommentin kysyjä sanoi itsekin, että Jere on niin selvä hetero kuin olla ja voi ja että sanoi tuon openminded ilmapiirin takia.
 
vierailija
Minusta alkaa tuntua, että B on nyt hurahtanut. Sillähän on kai tapana syöksyä täysillä kiinnostaviin ihmissuhteisiin. Jos kyseessä on nyt Sadie, niin siinä on edellytykset oikeaan suhteeseen. Muut joksut seuraa sivusta mihin tämä johtaa.
Musta ois ihanaa jos B olis hurahtanut ja rakastunut! En oo uskonut suhteeseen S:n kanssa, enkä tiedä uskonko vieläkään, ennen kuin jotain varmempaa ilmenee, mutta olishan se aivan ihana juttu! Tai sitten Rose tai joku ihan muu heidän tuttavapiiristään, jota me ei edes tiedetä. Olisin iloinen, jos joku sopiva on löytynyt, olispa se kuka vaan. Sekin on toki mahdollista että tykkää vaan vapaasti hengailla siellä ystävien kanssa. En itse ymmärrä mitään negailua tuon seurusteluasian kanssa, B on suloinen tyyppi ja ansaitsee jonkun yhtä ihanan tyypin rinnalleen. Ei varmasti tulisi seurustelu Joksujen kuvioita sekoittamaan, he on tehneet tuota nuoresta asti itse, ilman levy-yhtiön apua edes. Kyllä heillä on homma hanskassa ja läheiset välit keskenään. Varmasti rakastunut pari saa asiat toimimaan etäsuhteessakin, jos vaan molemmat sitä tosissaan haluaa. Siis jos sellainen suhde on.
 

Yhteistyössä