K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tulin katsomaan mitä täällä kompostissa haudotaan ja kompostiin tällaiset ajatukset kuulukin No sen kun, pysykää täällä outoine ajatuksinenne...
No toi nyt on ilkeästi sanottu, kun tätähän just pyydettiin että keskustellaan eri shipeistä eri foorumeilla. Minäkin tulin tänne kurkistamaan ja kiitos kaikille, että siirryitte tänne pohtimaan omaa näkökulmaanne. Sopu säilyy kun ei sekoiteta näitä keskenään. Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!
 
vierailija
Tulin katsomaan mitä täällä kompostissa haudotaan ja kompostiin tällaiset ajatukset kuulukin No sen kun, pysykää täällä outoine ajatuksinenne...
En tiedä tarkoititko koko keskustelua mutta jos luit vaan tuon viestin mitä lainasit, niin kannattaa ehkä lukea muutkin. Tuo oli aikalailla ainoa laatuaan siinä mielessä, että täällä ei ole juurikaan K:ta käsitelty ollenkaan. Jos siis luulit että tämä on joku arvosteluketju.
 
vierailija
Täällä me Bn kollektiiviset vanhemmat hyväksymässä mahdollisia seurusteukumppaneita 😁🥰

Jos täällä saa reflektoida vähän omaan elämään niin itselläni on ollut tapana ihastua sellaisiin vähän pelastettaviin tyyppeihin juuri sillä ajatuksella että minä voisin ne muka pelastaa ja pohdin, että voisikohan Bllä olla samaa. Viisuissa sai hoivata Kta ja somen perusteella tästä Dstä on saanut myös vähän sellaiset pelastettavat vibat. Toki totuus on jossain tuolla ulkona ja tämä täyttä spekua. Toinen mitä olen pohtinut, että olisiko D Blle laastari, jolla pääsee yli Ksta.. Toki minun silmään vaikuttaa aika ihastuneelta ihan oikeastikin.

Totuutta en tiedä, mutta se mihin itse uskon vahvasti on, että B on ollut tosi ihastunut Khon (uskon, että viisikuplassa myös toisin päin). Ja sen verran sadistinen olen, että toivon että Kn sydämessä vähän riipaisee siinä kohtaa, kun B tosissaan ”tulee kaapista ulos oman kumppanin kanssa” on se sitten nainen, mies tai ihan muu, ihan vain jotta ymmärtää minkä aarteen on päästänyt käsistään. Ja samalla tietenkin toivon, että heidän ystävyys säilyy kumppaneista huolimatta. Ja tykkään kyllä myös Kärtsästä tosin paljon vaikka tämän tekstin perusteella vaikuttaa vähän pro B meiningiltä. 😅

Tulipa sekava aamusepustus MRS kuinkas muuten. 😜
 
vierailija
Kuulenko tai ymmärränkö ihan päin mäntyä, kun minusta kuulostaa että D sanoo siinä eilisessä stoorissa Bojania Jamesiksi. Lukekaapa Urban dictionarysta nuo määrittelyt, mitä James tarkoittaa. Jos en kuullut ihan väärin ja aivan hakoteillä, niin tuossa nimessä ois Damon kyllä osunut oikeaan. 😘
 
vierailija
Kuulenko tai ymmärränkö ihan päin mäntyä, kun minusta kuulostaa että D sanoo siinä eilisessä stoorissa Bojania Jamesiksi. Lukekaapa Urban dictionarysta nuo määrittelyt, mitä James tarkoittaa. Jos en kuullut ihan väärin ja aivan hakoteillä, niin tuossa nimessä ois Damon kyllä osunut oikeaan.
Siellä lukee siis, mm. The most amazing and perfect man on this planet. Mutta siellä lukee paljon muutakin, miten hitsi vie voikin osua B:n tapauksessa kohdalleen. 😍
 
vierailija
Kuulenko tai ymmärränkö ihan päin mäntyä, kun minusta kuulostaa että D sanoo siinä eilisessä stoorissa Bojania Jamesiksi. Lukekaapa Urban dictionarysta nuo määrittelyt, mitä James tarkoittaa. Jos en kuullut ihan väärin ja aivan hakoteillä, niin tuossa nimessä ois Damon kyllä osunut oikeaan.
Mä en oo varma mutta eilen ainakin kun mitä tumpusta katoin niin useimmat tuntu olevan sitä mieltä että D kutsui Nacea Jamesiksi, tiedäppä sitten
 
vierailija
Kertokaa se James! Vaikka cooy paste! En ehdi hakea itse, tilanne päällä!
Siinä on vaikka kuinka monta kappaletta, kannattaa lukea itse, mutta tiivistettynä ulkoisesti ja sisäisesti upea mies joka kohtelee sinua kauniisti. Jossain kappaleessa oli mainittu jopa seksikäs ääni, silmät, joihin hukkuu ja tarttuva hymy. Olin ihan pää pyörällä kun luin tuon, voisiko olla enempää osuva.. 🤯😍
 
vierailija
No niimpä kyllä on Vähän tulee sellainen fiilis että näkeekö D Bssä nyt vaan "uuden" Colen... Toivottavasti ei.
Toivottavasti ei. Mutta voihan hänellä olla joku ns. tyyppi, vaikkei näkisi minään entisen korvikkeena. Ja Bojanilla on niin paljon karismaa, että en osaa nähdä häntä kenenkään korvikkeena, pyyhkisi heti lähtösuoralla entisistä ohi.
 
vierailija
Täällä me Bn kollektiiviset vanhemmat hyväksymässä mahdollisia seurusteukumppaneita

Jos täällä saa reflektoida vähän omaan elämään niin itselläni on ollut tapana ihastua sellaisiin vähän pelastettaviin tyyppeihin juuri sillä ajatuksella että minä voisin ne muka pelastaa ja pohdin, että voisikohan Bllä olla samaa. Viisuissa sai hoivata Kta ja somen perusteella tästä Dstä on saanut myös vähän sellaiset pelastettavat vibat. Toki totuus on jossain tuolla ulkona ja tämä täyttä spekua. Toinen mitä olen pohtinut, että olisiko D Blle laastari, jolla pääsee yli Ksta.. Toki minun silmään vaikuttaa aika ihastuneelta ihan oikeastikin.

Totuutta en tiedä, mutta se mihin itse uskon vahvasti on, että B on ollut tosi ihastunut Khon (uskon, että viisikuplassa myös toisin päin). Ja sen verran sadistinen olen, että toivon että Kn sydämessä vähän riipaisee siinä kohtaa, kun B tosissaan ”tulee kaapista ulos oman kumppanin kanssa” on se sitten nainen, mies tai ihan muu, ihan vain jotta ymmärtää minkä aarteen on päästänyt käsistään. Ja samalla tietenkin toivon, että heidän ystävyys säilyy kumppaneista huolimatta. Ja tykkään kyllä myös Kärtsästä tosin paljon vaikka tämän tekstin perusteella vaikuttaa vähän pro B meiningiltä.

Tulipa sekava aamusepustus MRS kuinkas muuten.
Toivottavasti D ei olisi pelastettava eikä myöskään laastari jos ovat suhteessa. Luotan jotenkin B:n fiksuuteen siinä, että ehkä hän huomaisi itse, jos suhde olisi ihan väärillä urilla. Tuo kollektiiviset vanhemmat oli hauskasti sanottu, täällä sitä ollaan huolehtimassa meneekö valinta kohdalleen. 🤭😅
 
vierailija
Toivottavasti D ei olisi pelastettava eikä myöskään laastari jos ovat suhteessa. Luotan jotenkin B:n fiksuuteen siinä, että ehkä hän huomaisi itse, jos suhde olisi ihan väärillä urilla. Tuo kollektiiviset vanhemmat oli hauskasti sanottu, täällä sitä ollaan huolehtimassa meneekö valinta kohdalleen.
Se fiksuuskin vaan voi hävitä jos ihastuu päätä pahkaan :D Itse en kyllä edelleenkään osaa sanoa onko kumpikaan heistä ihastunut vai vaan ovat ihan ystäviä ja hakevat läheisyyttä toisiltaan
 
vierailija
Toivottavasti D ei olisi pelastettava eikä myöskään laastari jos ovat suhteessa. Luotan jotenkin B:n fiksuuteen siinä, että ehkä hän huomaisi itse, jos suhde olisi ihan väärillä urilla. Tuo kollektiiviset vanhemmat oli hauskasti sanottu, täällä sitä ollaan huolehtimassa meneekö valinta kohdalleen.
Noiden pohdintojen kirjoittajana, allekirjoitan kyllä tämän täysin. Ja toisaalta myös tuon jälkeen tulleen kommentin, että ihastuksissaan sitä saattaa ns. viis veisata hälyytysmerkeistä vaikka kuinka fiksu tyyppi olisikin. Mutta kyllä silti luotan Bhen ja luotan myös muihin Joksuihin (henk. koht. karsastan tuota sanaa 😁), että pitävät ystävästään huolen ja myös osaavat tarvittaessa sanoa raa’an rehellisesti, jos tilanne sitä vaatii. Ja näillä puheilla samalla kurvaan takaisin tuohon alkuun, että en halua luoda kuvaa, että D olisi pelastettava saati laastari, jos vain B (ja myös D) ovat onnellisia, yhdessä tai erikseen.

Aika näyttää miten tämä ystävyys tästä syvenee.

Jep, isässä on kolme kirjainta. 😄
 

Yhteistyössä