K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vilpittömästi kysyn, että onko kaikki täällä pettyneitä K:hon? Tuntuu että ei täällä K faneja hirveästi ole. Aloitus viestissä on tuo pettyneitä K/B shippiin, niin olisi kiva kuulla mihin petyitte.

Missä se Sadie on nähty matkalaukun kanssa? Oisko sinne tumppuun linkkiä? Olisihan se nähty keikka paikkojen ulkopuolella niinkuin Damonkin. Ei hirveän uskottavalta kuulosta että olisi vieläkin mukana.

Tasan yhdessä keikkaraportissa on mainittu, että ehkä Sadie oli se joka raahasi isoa matkalaukkua keikkapaikan ovelle. Minusta kuulostaa enemmän joltain crewn jäseneltä: stylisti, hieroja tms. Ei kuulosta myöskään kovin uskottavalta, ettei kukaan muu olisi häntä bongannut.

Samaa mieltä ja Bstäkin on oikeesti aika vaikea sanoa loppujen lopuksi mitä se innostuneisuus sitten on kun hän nyt selvästi tykkää osoittaa rakkautta niille läheisimmilleen

kyllä ehkä enemmän edelleen kertoo se, että mitään tuollaista pelleilyä (siis tuollaista päälle makaamisen ja suutelun tasolle menevää) ei ole nähty K/J ja B:n kesken. koska jos hyvät ystävät, buddiea for life, why not??

Damon kirjoitti jossain postauksessa nätisti Sadiesta, miten tämä on lyhyessä ajassa tullut hänelle niin läheiseksi.

Damon vaikuttaa vähän tyypiltä, joka innostuu hirveästi jostain ihmisestä ja ehkä vähän takertuukin heihin. Nyt tuo kiinnostuksen kohde näyttää olevan Jokerit, mutta saapa nähdä kauanko kiinnostus kestää ja milloin on taas joku uusi kiikarissa. Työnsäkin puolesta tapaa jatkuvasti paljon uusia, kauniita ja lahjakkaita ihmisiä.

Täältähän löytyi ketju, jossa näyttää olevan samanmielisiä eli täällä saa ilmeisesti heitellä ajatuksia ilman täystyrmäystä. Sellaista keskustelua olinkin vailla.

Olen samaa mieltä niiden kanssa, joiden mielestä olisi suuri yllätys, jos B alkaisi seurustella naisen kanssa. En edes tiedä, miksi tämä tuntuu ihan mahdottomalta ajatukselta.

En usko, että B on ihastunut saati rakastunut Damoniin tai ylipäätään kehenkään juuri nyt. Joko hän on yhä rakastunut Jerppaan tai kestää hetken, ennen kuin pystyy löytämään uuden vastaavan. Sillä välin voi olla ja todennäköisesti onkin jonkinlaisia säätöjä. Vaikkapa fwb-tyyppinen ratkaisu jonkun, esim. D:n kanssa.

Selvää on, että B tykkää flirttailla, kosketella ja tulla kosketuksi. Hurmaava mies kertakaikkiaan tuossa aseistariisuvassa innostuneisuudessaan.

sama. Ja sitäpaitsi vaikka olen tässäkin ketjussa, en varsinaisesti ole pettynyt mihinkään, koska mun vahvan uskomuksen ja intuition mukaan viimeistä lukua ei ole tähän tarinaan vielä kirjoitettu.

Siis itsehän olisin vaan iloinen, jos B löytää itselleen poikaystävän/ seksisuhteen miehen kanssa, JOS sellaista kaipaa. Vaikka sydämessäni olen K&B shippaaja, niin ymmärrän realiteetit ja sen että B:kin kaipaa seurustelusuhdetta ja jos se ei tällä hetkellä K:n kanssa onnistu, niin hyvä jos on muitakin vaihtoehtoja.

Mä en usko, että B on Damonista metsästämässä mitään poikkista. En näe mitään kipinää tuossa, pelkkäää kaverihölmöilyä. Sen sijaan Damonin katseissa Krisiä kohtaan näen oikeasti kiinnostusta.

Ihan samaa mieltä. B:n kanssa kuitenkin pelleilyn voi viedä helpommin pidemmälle, kun molemmat oletettavasti sinkkuja ja Kris oletettavasti ei.

Mistä tietää, vaikka tahallaan yrittäisivät tehdä sekä Kärtsäriä että Kriskoa hieman mustikseksi 😅

Tunkiolta löysin sitten minäkin itseni. Olen näissä ketjuissa pyörinyt viime keväästä asti fiilistelemässä, shippaa en varsinaisesti ketään. Itse olen kaivannut ketjua, jossa voisi keskustella kaikesta Joksuihin ja K:hon liittyvästä vapaasti. Ketään haukkumatta, mutta ilman, että koko ajan siteerataan sääntökirjaa. Voisikohan tämä ketju olla sellainen? Ilahduttavan aktiivista keskustelua näyttää nyt ainakin olevan.

Täältähän löytyi ketju, jossa näyttää olevan samanmielisiä eli täällä saa ilmeisesti heitellä ajatuksia ilman täystyrmäystä. Sellaista keskustelua olinkin vailla.

Olen samaa mieltä niiden kanssa, joiden mielestä olisi suuri yllätys, jos B alkaisi seurustella naisen kanssa. En edes tiedä, miksi tämä tuntuu ihan mahdottomalta ajatukselta.

En usko, että B on ihastunut saati rakastunut Damoniin tai ylipäätään kehenkään juuri nyt. Joko hän on yhä rakastunut Jerppaan tai kestää hetken, ennen kuin pystyy löytämään uuden vastaavan. Sillä välin voi olla ja todennäköisesti onkin jonkinlaisia säätöjä. Vaikkapa fwb-tyyppinen ratkaisu jonkun, esim. D:n kanssa.

Selvää on, että B tykkää flirttailla, kosketella ja tulla kosketuksi. Hurmaava mies kertakaikkiaan tuossa aseistariisuvassa innostuneisuudessaan.

Mä jotenkin näen B:n enemmän bi-miehenä, joten en ihmettelisi sitäkään vaikka B alkaisi suhteeseen naisen kanssa.

Damon vaikuttaa vähän tyypiltä, joka innostuu hirveästi jostain ihmisestä ja ehkä vähän takertuukin heihin. Nyt tuo kiinnostuksen kohde näyttää olevan Jokerit, mutta saapa nähdä kauanko kiinnostus kestää ja milloin on taas joku uusi kiikarissa. Työnsäkin puolesta tapaa jatkuvasti paljon uusia, kauniita ja lahjakkaita ihmisiä.
Onko tämä vain oma mielikuvasi joka tulee muiden pohdinnoista, esim. vauvalla vai onko tälle jotain pohjaa, millä perusteella edes olisi tuollainen? En minäkään tiedä, mutta en lähtökohtaisesti halua heti olettaa huonoa, jos ei ole mitään syytä. Jos peruste on se, että on ennenkin hengannut jossain kaveriporukassa, tai useammassakin, niin eiköhän aika moni sosiaalinen ihminen tuohon ikään mennessä ole. Eihän se tarkoita että ne entiset suhteet ei olisi säilyneet, jos elämäntilanteet muuttuu, eikä hengaa sen edellisen porukan kanssa yhtä paljon.

Tunkiolta löysin sitten minäkin itseni. Olen näissä ketjuissa pyörinyt viime keväästä asti fiilistelemässä, shippaa en varsinaisesti ketään. Itse olen kaivannut ketjua, jossa voisi keskustella kaikesta Joksuihin ja K:hon liittyvästä vapaasti. Ketään haukkumatta, mutta ilman, että koko ajan siteerataan sääntökirjaa. Voisikohan tämä ketju olla sellainen? Ilahduttavan aktiivista keskustelua näyttää nyt ainakin olevan.
Hetken verran vain. Mä tulin ainakin vain vilkaisemaan, mikä tunkio tämä on. En aio siirtyä.

kyllä ehkä enemmän edelleen kertoo se, että mitään tuollaista pelleilyä (siis tuollaista päälle makaamisen ja suutelun tasolle menevää) ei ole nähty K/J ja B:n kesken. koska jos hyvät ystävät, buddiea for life, why not??

Pari syytä ehkä: oikeasti läheistä, jopa seksuaalista ei haluta näyttää julkisuuteen ylipäätään ja toiseksi sen takia, että toinen on suhteessa.

Mä luin alusta lähtien. Lähinnä se onneton B/Damon tai Boitsulle kuka hyvänsä kumppaniksi paitsi K -jankkaus on siirtynyt tänne. Ja niin kuuluukin, hyvä kun pysyy täällä poissa silmistä. Nyt poistun, jatkakaa.
Minusta tai ainakaan minulla ei ole kyse siitä, että periaatteesta vaan Bojanille joku muu kuin K. Mulla muiden vaihtoehtojen pohdinnat lähtee siitä, että K ei taida olla riittävän kiinnostunut tai on hetero. Mitä pahaa tällaisessa lähtökohdassa on, varsinkin kun ollaan täällä kompostissa.

Minusta tai ainakaan minulla ei ole kyse siitä, että periaatteesta vaan Bojanille joku muu kuin K. Mulla muiden vaihtoehtojen pohdinnat lähtee siitä, että K ei taida olla riittävän kiinnostunut tai on hetero. Mitä pahaa tällaisessa lähtökohdassa on, varsinkin kun ollaan täällä kompostissa.

'Ei riittävän kiinnostunut Bojanista' on jotenkin absurdi lause kirjoitettavaksi. Mutta kyllähän sellaisia henkilöitä todistetusti on.

Uusimmat

Yhteistyössä