K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kirjoittiko Damon sen tekstin, kun jotkut oli sitä mieltä, että se oli fanin tekstiä. Eikö siinä lukenut vielä, että ei saa vastarakkautta. Löytyyköhän se postaus vielä jostain.
Kirjoitti, tuon fallen deep on love. Se kommentti siitä vastarakkauden puutteesta oli jonkun muun siellä kommenttien puolella. Se postaus on siellä, siinä on ekassa kuvassa vähän hurjan näköisiä jonkun lasin läpi otettuja kasvokuvia. En tiedä oliko joskus aiemmin kirjoittanut vastarakkauden puutteesta jotain itse mutta ainakin tuossa se oli jonkun muun kommentti.
 
vierailija
Kirjoitti, tuon fallen deep on love. Se kommentti siitä vastarakkauden puutteesta oli jonkun muun siellä kommenttien puolella. Se postaus on siellä, siinä on ekassa kuvassa vähän hurjan näköisiä jonkun lasin läpi otettuja kasvokuvia. En tiedä oliko joskus aiemmin kirjoittanut vastarakkauden puutteesta jotain itse mutta ainakin tuossa se oli jonkun muun kommentti.
B:n käytöksen voisin tulkita ihastuneeksi vaikka videolla esiintyikin kameralle jonkin verran, mutta D ei vaikuta yhtään siltä. Jos olisit juuri tavannut jonkun johon ihastut/tunnet vetoa/rakastut niin ei silloin käyttäydy kuin D videolla. Eihän se nyt kosketusta vältellyt, mutta ei ollut kovin vastaanottavainen. Luulen, että he on tosi fyysisiä ystäviä. B tuntuu hellyydenkipeältä ja niin vähän D:kin. Tietty B voisi olla ihastunutkin, ainakin D:n huomioon/seuraan tai siihen vapauteen, jota D:n seurassa tuntee.
 
vierailija
Joo, olen myös huomannut, että Colesta on ottanut paljonkin hyvin samantyyppisiä kuvia kun B::stä. Myös enemmän kuvia vaatetettuna ja hän on usein myös maskuliinisenpi, kun ne peruspoikakuvien pojat. Cole ja B:hän ovat ulkonäöltään vähän saman tyyppisiä.
 
vierailija
Kirjoitti, tuon fallen deep on love. Se kommentti siitä vastarakkauden puutteesta oli jonkun muun siellä kommenttien puolella. Se postaus on siellä, siinä on ekassa kuvassa vähän hurjan näköisiä jonkun lasin läpi otettuja kasvokuvia. En tiedä oliko joskus aiemmin kirjoittanut vastarakkauden puutteesta jotain itse mutta ainakin tuossa se oli jonkun muun kommentti.
Kiitos. No nyt löytyi. Tuon mukaan voisi olla kyseessä joku joksuista ja veikkaisin kyllä Bojania enkä Krisiä.
 
vierailija
B:n käytöksen voisin tulkita ihastuneeksi vaikka videolla esiintyikin kameralle jonkin verran, mutta D ei vaikuta yhtään siltä. Jos olisit juuri tavannut jonkun johon ihastut/tunnet vetoa/rakastut niin ei silloin käyttäydy kuin D videolla. Eihän se nyt kosketusta vältellyt, mutta ei ollut kovin vastaanottavainen. Luulen, että he on tosi fyysisiä ystäviä. B tuntuu hellyydenkipeältä ja niin vähän D:kin. Tietty B voisi olla ihastunutkin, ainakin D:n huomioon/seuraan tai siihen vapauteen, jota D:n seurassa tuntee.
Hoksaan mitä tarkoitat mutta minusta se oli niin lyhyt hetki, että ei siitä voi vielä arvioida mitään. Ja hymyili D:kin siinä vähän välillä, se menee vaan niin äkkiä että sitä ei oikein hoksaa. Jostain oliko Tumpun tai Twitterin kuvista sen näki.
 
vierailija
Jos joku ei oo vielä aiemmin selaillut sitä D:n instaa tarkemmin, niin katsokaapa niitä D:n omia kuvia sieltä alempana olevista postauksista. Esim. niistä missä on ekassa kuvassa tekstiä siitä raittiina olemisesta. Esim. sellainen missä on jotkut hiusklipsit päässä ja tupakka kädessä. Kun niitä selailee niin niissä on just sellaisia kuvia missä on minusta aivan hellyttävän söpö. Piirtyy erilainen kuva kuin vaikka joistain stooreista.
 
vierailija
Onko oikeasti noin että ei oo uutta? Jos on pyörinyt jossain porukassa, niin eihän se kerro että ei olis suhteissa tosissaan. En siis tiedä hänestä tarkemmin, kun aloin seurata vasta Joksujen myötä. Mutta ainakin se tosi läheinen ystävyys sen Colen kanssa vaikuttaa kestäneen kauan. Oon samaa mieltä tuosta videosta, että ei oikein keskity B:hen siinä, mutta toisaalta se on vaan tosi lyhyt hetki ja siinä on muuta sähellystä myös. Siinä sylikuvassa katsoo kaveriaan nutta minusta ilme on ihan kiva ja sehän on luonnollista jutella huoneessa muillekin, kun siellä muita on, vaikka istuisi sylikkäin jonkun kanssa.
Coleahan ei ilmeisesti oo näkynyt Dn instassa enää viime syksyn jälkeen tai jos onkin niin mennyt ainakin itseltä ohi. Tottakai voivat silti edelleen olla ystäviä mutta onhan tuo aika jännä että paljon oli hänestä vihjailevia juttuja ja sitten yhtäkkiä ei mitään
 
vierailija
D ilmaantui B:n instaan vähän ennen, kun se muistikirja, jossa luki Bluza, ja B taitaa olla nopea ihastumaan. Tanssiminen ja muusa voisivat viitata D:hen. Uskon kuitenkin, ettei Bluza ole ainakaan yksistään D:stä. Mutta ei myöskään K:sta.
Mä en ole koskaan ajatellut, että bluza olisi K:sta. Ihan sen kirjoittamisen ajankohdankin takia. Jos olisi, se olisi kirjoitettu aiemmin.
 
vierailija
Coleahan ei ilmeisesti oo näkynyt Dn instassa enää viime syksyn jälkeen tai jos onkin niin mennyt ainakin itseltä ohi. Tottakai voivat silti edelleen olla ystäviä mutta onhan tuo aika jännä että paljon oli hänestä vihjailevia juttuja ja sitten yhtäkkiä ei mitään
Joo, mutta Cole käsittääkseni seurusteli koko sen ajan, jolloin D häntä nosti esiin.
 
vierailija
Mä en ole koskaan ajatellut, että bluza olisi K:sta. Ihan sen kirjoittamisen ajankohdankin takia. Jos olisi, se olisi kirjoitettu aiemmin.
Jos se olisi D:sta miksi ajattelisi että kun aamu tulee, hän on taas yksin. Minusta se on surullinen rakkauslaulu, ei jotenkin sovi ainakaan tuohon Damon-kuvioon. Muutenkin luulen että jos Damonin kanssa on jotain, se on alkanut vasta vähän aikaa sitten. Ehkä vasta nyt. Onhan B voinut purkaa sanoituksiin tunteitaan, joita on kokenut aiemmin, kesällä tai syksyllä, jos ei jostain syystä kirjoitushetkellä olisi enää niin tuntenut.
 
vierailija
Jos se olisi D:sta miksi ajattelisi että kun aamu tulee, hän on taas yksin. Minusta se on surullinen rakkauslaulu, ei jotenkin sovi ainakaan tuohon Damon-kuvioon. Muutenkin luulen että jos Damonin kanssa on jotain, se on alkanut vasta vähän aikaa sitten. Ehkä vasta nyt. Onhan B voinut purkaa sanoituksiin tunteitaan, joita on kokenut aiemmin, kesällä tai syksyllä, jos ei jostain syystä kirjoitushetkellä olisi enää niin tuntenut.
En usko siis että olisi D:sta, mutta ei myöskään K:sta.
 

Yhteistyössä