vierailija
Saakohan gf koskaan nukuttua kunnolla.Ööö, se nukkuu samassa sängyssä kuin K joka yö? Tai K:n alla jos tarkkoja ollaan. Vai luuletko että K on sellainen että se pidättäytyy kunnes ovat naimisissa?
Saakohan gf koskaan nukuttua kunnolla.Ööö, se nukkuu samassa sängyssä kuin K joka yö? Tai K:n alla jos tarkkoja ollaan. Vai luuletko että K on sellainen että se pidättäytyy kunnes ovat naimisissa?
Millä lailla oot nähnyt heidät yhdessä?Olen heidät yhdessä nähnyt omin silmin ja näkyyhän kyseinen henkilö monissa videoissa. Ihan viime aikoinakin.
Minä vaan en oikein näe mitään asemaa vaan aika toiseksi jää. Suhteeseen siis B kohdalla en usko. Mutta tuo gf vaikuttaa ihan täysin haamulta. Vaikka välillä möllöttää kuin pöllö jossain taustalla videoissa suoraan kameraan tarkoituksella joku nainen ei se kerro asemasta kyllä mitään oikeastaanTää on hassu tilanne. Olen tavallaan samaa mieltä sun kanssa, mutta uskon silti, että kyllä se gf asemansa pitää, eikä se asema ehkä ole uhattuna ollutkaan. K käyttäytyy välillä ikäänkuin hänellä olisi romanttisiakin tunteita erään toisen suuntaan, mutta mitään konkreettista ei koskaan tapahdu, että tilanne muuttuisi miksikään. Se on se bromance, B llä.
Se on sitä vaa'an päättämättömyyttä.Tää on hassu tilanne. Olen tavallaan samaa mieltä sun kanssa, mutta uskon silti, että kyllä se gf asemansa pitää, eikä se asema ehkä ole uhattuna ollutkaan. K käyttäytyy välillä ikäänkuin hänellä olisi romanttisiakin tunteita erään toisen suuntaan, mutta mitään konkreettista ei koskaan tapahdu, että tilanne muuttuisi miksikään. Se on se bromance, B llä.
No yhtä yksin oli sitte gf kun K oli töissä. Oltuaan ensin viikon lomalla B kanssa kahdestaan.Koko päivän laahusteli ympäri Helsingin sateisia katuja. Hyvin myöhään illalla oli vasta K:lla aikaa B:lle taas. Raukka pieni.
Mistä tiedät? Tätä vänkytystä löytyy joo eri paikoista muttei vaikuta suoraan sanottuna kuin ihmisten haaveiltaÖöö, se nukkuu samassa sängyssä kuin K joka yö? Tai K:n alla jos tarkkoja ollaan. Vai luuletko että K on sellainen että se pidättäytyy kunnes ovat naimisissa?
Uhuuu - uhuuuMinä vaan en oikein näe mitään asemaa vaan aika toiseksi jää. Suhteeseen siis B kohdalla en usko. Mutta tuo gf vaikuttaa ihan täysin haamulta. Vaikka välillä möllöttää kuin pöllö jossain taustalla videoissa suoraan kameraan tarkoituksella joku nainen ei se kerro asemasta kyllä mitään oikeastaan
Jep. Ihanalla lomalla paikassa joka olisi ollut aika romanttinen kahdestaan ja olisi saanut olla rauhassa. Vaan ei hätää joku porukkaloma korvasi kaiken ja ehkä pääsee kiertueelle töihin. Oletettavasti eiNo yhtä yksin oli sitte gf kun K oli töissä. Oltuaan ensin viikon lomalla B kanssa kahdestaan.
Sillon UMK kevään alussa oli vielä GF:llä avoin some. Kyllä siellä sydämiä lensi, puolin toisin..Ja K sijaitsi Vallilassa tydyn kämpilläJoku nainen sen kämpillä asuu ja kiertää mukana keikoilla, bäkkäreillä ja keikilla perhelomilla. Mutta hei, ehkä se on vaan K:n henkilökohtainen avustaja.
Tiedettiin jo, ettei K:n tule, kun muista maista ei mitään kuulunut.Voi hel vetin Baila. Ja moni odotti Kärtsän biisiä
Siitä vaan on aikaa jo. Ja suhde oli melkoisen alussa.Sillon UMK kevään alussa oli vielä GF:llä avoin some. Kyllä siellä sydämiä lensi, puolin toisin..Ja K sijaitsi Vallilassa tydyn kämpillä
Ja muistan kun tydy julkaisi date night stoorin ravintolapöydästä ja K julkaisi omassa stoorissaan lipomispätkän samasta pöydästäSillon UMK kevään alussa oli vielä GF:llä avoin some. Kyllä siellä sydämiä lensi, puolin toisin..Ja K sijaitsi Vallilassa tydyn kämpillä
Ai niinku tapailukumppanista puhtaasti ammatilliseksi henk koht avustajaksi. JuuhSiitä vaan on aikaa jo. Ja suhde oli melkoisen alussa.
Ei minulla mitään vastaan ole. En B usko kumppaniksi. Vaan en nyt oikein näe tuota gf kuviota kuin osan fandomista joksikin päähänpinttymäksi
Jssssus!! I feel you. Vahvat Briget Jones vibatMä halasin kerran Kärtsää ja mun hiukset jäi kiinni jotenkin sen korvikseen. Älkää puhuko mulle häpeästä.
Mikä uskot sitten kyseisen naisen roolin olevan K: n elämässä? Todistetusti on kuitenkin K: n mukana eri paikoissa. Ei esimerkiksi siellä Joksujen keikkojen bäkkäreillä ollut Häärijän ja hänen lisäkseen ketään muuta K: n porukoista.Siitä vaan on aikaa jo. Ja suhde oli melkoisen alussa.
Ei minulla mitään vastaan ole. En B usko kumppaniksi. Vaan en nyt oikein näe tuota gf kuviota kuin osan fandomista joksikin päähänpinttymäksi
Sun omaa keksintöäsi. Voi olla totta tai voi olla tarua tuo K:n luona asuminenNo ei jätetty, vaan Kärtsän luonahan se asui ja eilen illalla vielä kertoi menevänsä tätä tapaamaan baarista.
Mikä ihme siinä on niin vaikeaa uskoa. Nainen kulkee K n mukana kaikkialla, hyvin todennäköisesti asuu samassa kämpässä, mutta ei olisi K n kumppani?Siitä vaan on aikaa jo. Ja suhde oli melkoisen alussa.
Täh? Itsehän se kertoi menevänsä Kärtsää tapaamaan niille opiskelijoille, joiden kanssa jutteli. Älä nyt itse keksi juttuja, jotka sopii sun maailmankuvaasi.Sun omaa keksintöäsi. Voi olla totta tai voi olla tarua tuo K:n luona asuminen