On se mun mielestä ihan oikea suhde ollut ainakin tähän asti, sen verran on näkynyt hänestä merkkejä kämpilla ja aina muuallakin. Mutta mistään tiiviydestä en tiedä, ja miten voisikaan kukaan meistä tietää, kun ei heitä tunneta.
Mutta kyllä mä nyt mietin, että onko joku muutos tullut tilanteeseen ihan viime aikoina. K lähti koko viikoksi lomalle B:n kanssa eikä gf kanssa, lomalta B tuli Suomeen ja jos sielläkin olivat asuneet samassa huoneessa niin ei taatusti B:tä täälläkään laitettu hotelliin vaan oli yöt K:n asunnolla, ja K taas päivät ja illatkin töissä. B lähti kotiin aikaisintaan tänään (jos vieläkään) ja parin päivän päästä K lähtee itse kolmen viikon tourille. Ei tässä ainakaan kahdenkeskistä aikaa ole paljon ollut K:lla ja gf:llä, eikä ole heti tulossakaan.
Enkä mä tiedä onko gf:stä ollut viime aikoina havaintoja muualla kuin ison porukan yhteisellä lomalla ja siellä häissä. Ne taas ovat molemmat matkoja, jotka sovittu ja varattu ja maksettu varmasti jo aikoja sitten ja jos oltaisi sovussa erottu, niin voisin ajatella, että ovat noille matkoille vielä yhdessä menneet.
Mä ainakin seuraan tilannetta mielenkiinnolla. En vihaa ketään osapuolia tässä tms. mutta kyllä nämä viime aikojen käänteet näin kokonaisuutena vähän laittavat miettimään, että missä mennään.