K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä tapasin K n ja huomasin suurin piirtein itkeväni elämääni hänen olkapäätään vasten. Mietin vaan jälkeenpäin, että mikä hvetti muhun meni, kun olisin vaan voinut puhua iloisia normaaleja juttuja. Tästä kohtaamisesta voin uskoa, että K pitää mua jokseenkin outona. Meinasin laittaa viestiä ja pyytää anteeksi, mutta sitten aattelin, että hullummaksi vaan menee.
Uskon että K on on suhtautunut ihan lämmöllä asiaan.
 
vierailija
Mä tapasin K n ja huomasin suurin piirtein itkeväni elämääni hänen olkapäätään vasten. Mietin vaan jälkeenpäin, että mikä hvetti muhun meni, kun olisin vaan voinut puhua iloisia normaaleja juttuja. Tästä kohtaamisesta voin uskoa, että K pitää mua jokseenkin outona. Meinasin laittaa viestiä ja pyytää anteeksi, mutta sitten aattelin, että hullummaksi vaan menee.
Oletko koskaan katsellut videoita fanitapaamisista tai kun bändi on saapunut yleisön eteen lavalle tms.? Osa ihmisistä itkee, kirkuu, menee hysteerisiksi ja jotkut jopa pyörtyy. Idolit varmasti ymmärtävät sen, että he saavat aikaan vahvoja tunnereaktioita ihmisissä.
 
vierailija
Mulla on kans kokemus muusta muusikosta kuin K tai JO. Laivan discossa joskus aamuyöllä 3-4 välissä illalla keikalla ollut artisti huomasi mut ja tuli itse halaamaan ja kiittämään, että käyn keikoilla. Ja kysyin onko kaikki hyvin. Toi on vaivannut mua monesti yön pimeinä tunteina. Näytinkö mä yksinäiseltä jolla ei ole kaikki kunnossa. Tavallaan tuo toi inhimillisyyttä ihmiseen vaikka se tuskin tiesi mun nimeä tai välttämättä ees kiinnostanut oikeasti paskaakaan :D Jos saisin elää hetken uudelleen toi ois sellainen.
 
vierailija
Oletko koskaan katsellut videoita fanitapaamisista tai kun bändi on saapunut yleisön eteen lavalle tms.? Osa ihmisistä itkee, kirkuu, menee hysteerisiksi ja jotkut jopa pyörtyy. Idolit varmasti ymmärtävät sen, että he saavat aikaan vahvoja tunnereaktioita ihmisissä.
Onko tuo enemmän tosi nuorten käytöstä? Ehkä sitä odottaa, että aikuisena pitäisi osata hillitä itsensä, mutta tottahan se on, että tunteet voi yllättää, vaikka olisi kuinka aikuinen.
 
vierailija
Nytkin olisi ollut aikaa olla kumppaninsa kanssa ja valitsi B ja sitä enemmän mitä sitä mainosvideoita katsoi sitä hämärämmältä asia tuntui. Kaiki huusi parisuhdetta paitsi yksi lausahdus jonka aikana ei katsottu edes kameraan ja nuoltiin huulia kun katse kääntyi rakkaaseen boj.. Ei kun huonetta päin
 
vierailija
Ihania nää teidän mokailustoorit, kiitos kun jaoitte 🤗 Itse en oo tavannut ketään julkkista niin että olisin ehtinyt mokata mitään, mutta pelkään jo ennakkoon että jos pääsen K:n juttusille joskus, teen tai sanon jotain mitä häpeän sitten lopun ikääni. Tai ainakin jätän sanomatta jotain, mikä jälkikäteen harmittaa suuresti.
 
vierailija
Nytkin olisi ollut aikaa olla kumppaninsa kanssa ja valitsi B ja sitä enemmän mitä sitä mainosvideoita katsoi sitä hämärämmältä asia tuntui. Kaiki huusi parisuhdetta paitsi yksi lausahdus jonka aikana ei katsottu edes kameraan ja nuoltiin huulia kun katse kääntyi rakkaaseen boj.. Ei kun huonetta päin
B todistetusti jätettiin omilleen Helsingin koleaan kylmyyteen, gf on tietenkin matkustanut K:n mukana taas kuten aina. :)
 
vierailija
Nytkin olisi ollut aikaa olla kumppaninsa kanssa ja valitsi B ja sitä enemmän mitä sitä mainosvideoita katsoi sitä hämärämmältä asia tuntui. Kaiki huusi parisuhdetta paitsi yksi lausahdus jonka aikana ei katsottu edes kameraan ja nuoltiin huulia kun katse kääntyi rakkaaseen boj.. Ei kun huonetta päin
Tää on hassu tilanne. Olen tavallaan samaa mieltä sun kanssa, mutta uskon silti, että kyllä se gf asemansa pitää, eikä se asema ehkä ole uhattuna ollutkaan. K käyttäytyy välillä ikäänkuin hänellä olisi romanttisiakin tunteita erään toisen suuntaan, mutta mitään konkreettista ei koskaan tapahdu, että tilanne muuttuisi miksikään. Se on se bromance, B llä.
 

Yhteistyössä