K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on hassu tilanne. Olen tavallaan samaa mieltä sun kanssa, mutta uskon silti, että kyllä se gf asemansa pitää, eikä se asema ehkä ole uhattuna ollutkaan. K käyttäytyy välillä ikäänkuin hänellä olisi romanttisiakin tunteita erään toisen suuntaan, mutta mitään konkreettista ei koskaan tapahdu, että tilanne muuttuisi miksikään. Se on se bromance, B llä.
Minä vaan en oikein näe mitään asemaa vaan aika toiseksi jää. Suhteeseen siis B kohdalla en usko. Mutta tuo gf vaikuttaa ihan täysin haamulta. Vaikka välillä möllöttää kuin pöllö jossain taustalla videoissa suoraan kameraan tarkoituksella joku nainen ei se kerro asemasta kyllä mitään oikeastaan
 
vierailija
Tää on hassu tilanne. Olen tavallaan samaa mieltä sun kanssa, mutta uskon silti, että kyllä se gf asemansa pitää, eikä se asema ehkä ole uhattuna ollutkaan. K käyttäytyy välillä ikäänkuin hänellä olisi romanttisiakin tunteita erään toisen suuntaan, mutta mitään konkreettista ei koskaan tapahdu, että tilanne muuttuisi miksikään. Se on se bromance, B llä.
Se on sitä vaa'an päättämättömyyttä.
 
vierailija
Sillon UMK kevään alussa oli vielä GF:llä avoin some. Kyllä siellä sydämiä lensi, puolin toisin..Ja K sijaitsi Vallilassa tydyn kämpillä
Siitä vaan on aikaa jo. Ja suhde oli melkoisen alussa.

Ei minulla mitään vastaan ole. En B usko kumppaniksi. Vaan en nyt oikein näe tuota gf kuviota kuin osan fandomista joksikin päähänpinttymäksi
 
vierailija
Oikeestiko jotkut luuli, että K julkaisis biisin etukäteen ilmoittamatta? Trafikin kanssa nopea tieto julkaisusta oli vähän eri juttu, kun muutenkin oli tiisaattu niin pitkään ja fandomissa tiedettiin myös musavideosta + se Ruissin esitys toi julkisuutta.
Uusi biisi julkaistaan ihan kunnolla myöhemmin, ehkä jopa vasta tän eurotourin ekan osuuden jälkeen (siis ennen Puolaa) ja melkein veikkaan että albumi tulee samaan syssyyn.
 
vierailija
Siitä vaan on aikaa jo. Ja suhde oli melkoisen alussa.

Ei minulla mitään vastaan ole. En B usko kumppaniksi. Vaan en nyt oikein näe tuota gf kuviota kuin osan fandomista joksikin päähänpinttymäksi
Mikä uskot sitten kyseisen naisen roolin olevan K: n elämässä? Todistetusti on kuitenkin K: n mukana eri paikoissa. Ei esimerkiksi siellä Joksujen keikkojen bäkkäreillä ollut Häärijän ja hänen lisäkseen ketään muuta K: n porukoista.
 
vierailija
Joku huomautti että noita K:n videokuvauksia tehtiin vaakakuvana, eikä pystysuunnassa, eli todennäköisesti ne ei ole vain reelseihin ja spotifyn juttuun kuvattuja kuten Kotkotin jutut. Voi olla oikeasti ihan mv kuvattavana ennen kiertueen alkua, tai sitten vähän hienompilaatuinen Youtube-visualizer-video jos ei ihan mv asti yllä.
 
vierailija
Siitä vaan on aikaa jo. Ja suhde oli melkoisen alussa.

Ei minulla mitään vastaan ole. En B usko kumppaniksi. Vaan en nyt oikein näe tuota gf kuviota kuin osan fandomista joksikin päähänpinttymäksi
Mikä ihme siinä on niin vaikeaa uskoa. Nainen kulkee K n mukana kaikkialla, hyvin todennäköisesti asuu samassa kämpässä, mutta ei olisi K n kumppani?
 

Yhteistyössä