K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä niin näen sen sitomassa luistimia naperon jalkaan kaukalon reunalla ja kannustamassa. Toisaalta se voisi olla myös junnuvalmrntaja, kun on lajitaustaa ja tulee todistetusti hyvin toimeen lasten kanssa.
Ihan ohis, mut mä näkisin myös Nacen monen lapsen isänä. Jotkut daddy vibat hänestä vaan lähtee. Niin ja suuri eläinlauma sen lisäksi.
 
vierailija
Minua ei kiinnosta yhtään mitkään lapset näiden yhteydessä, miten se heidän kiinnostustaan lisäisi, itsellä vähentäisi
no mut se on sitä siviilielämää ja tällä kertaa Jere halusi jakaa liikuttuneen kummisetäjutun faneilleen. Tuskin tulee vauvajuttuja kovin paljoa esittelemään jatkossakaan eli ei pitäis sinuun vaikuttaa.
Mun mielestäni tämä vain lisää kiinnostavuutta, Jere/Käärijä on moniulotteinen henkilö ja lavahahmo, eikä muutenkaan toimi fanien "kauko-ohjauksella" vaan tekee mitä itse haluaa.
 
vierailija
no mut se on sitä siviilielämää ja tällä kertaa Jere halusi jakaa liikuttuneen kummisetäjutun faneilleen. Tuskin tulee vauvajuttuja kovin paljoa esittelemään jatkossakaan eli ei pitäis sinuun vaikuttaa.
Mun mielestäni tämä vain lisää kiinnostavuutta, Jere/Käärijä on moniulotteinen henkilö ja lavahahmo, eikä muutenkaan toimi fanien "kauko-ohjauksella" vaan tekee mitä itse haluaa.
Nimenomaan. Minulle tämäntyyppiset kuvat vain lisäävät kiinnostusta. Antavat kokonaisemman kuvan ihmisestä ja avaavat uusia puolia.
 
vierailija
Onkohan Bllä taas tänään sidos kaulalla keikalla? Niissä sen sekopään DM:issä ”B” kirjoitti, että joutuu käyttämään sidosta vielä tulevilla keikoilla. Jos sitä ei enää ole, niin ainakin voidaan sanoa niiden kuvankaappausten olleen feikkejä.
 
vierailija
Onkohan Bllä taas tänään sidos kaulalla keikalla? Niissä sen sekopään DM:issä ”B” kirjoitti, että joutuu käyttämään sidosta vielä tulevilla keikoilla. Jos sitä ei enää ole, niin ainakin voidaan sanoa niiden kuvankaappausten olleen feikkejä.
Mutta vaikka sidos olisi, ei sekään kyllä itsessään niitä kirjoituksia B:n tekemiksi millään tapaa todista
 

Yhteistyössä