K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olis ollut hyvä, että Kärtsännstoorissa olis ollut vaikka #godfatherduties #happygodfather. Koska nyt osa varmasti luuli että se vauva on sen oma ja siis negatiivisella tavalla otti.
 
vierailija
Ihan ohis, mut mä näkisin myös Nacen monen lapsen isänä. Jotkut daddy vibat hänestä vaan lähtee. Niin ja suuri eläinlauma sen lisäksi.
Mä ymmärrän näkökulmasi. Oon vähän ihmeissäni koska, viime aikoina musta on alkanut tuntua että ainoastaan nace onkin tästä porukasta se joka on miehiin päin. Tiedän että hän on parisuhteessa naisen kanssa ja näen kyllä hyvin sen että hänessä on sitä perheenisävibaa. Silti jostain syystä se on alkanut mun silmissä vaikuttaa homolta.
 
vierailija
Olis ollut hyvä, että Kärtsännstoorissa olis ollut vaikka #godfatherduties #happygodfather. Koska nyt osa varmasti luuli että se vauva on sen oma ja siis negatiivisella tavalla otti.
Itse mietin samaa kun jossain tuli jo vastaan että onko oma vai ei ja selvästi eivät tienneet. Nämä ei tosin tainneet negatiivisesti ottaa.
Onko se edes varmaa että on kummi? Kai siellä juhlissä voisi olla mukana muutenkin.
 
vierailija
Mä ymmärrän näkökulmasi. Oon vähän ihmeissäni koska, viime aikoina musta on alkanut tuntua että ainoastaan nace onkin tästä porukasta se joka on miehiin päin. Tiedän että hän on parisuhteessa naisen kanssa ja näen kyllä hyvin sen että hänessä on sitä perheenisävibaa. Silti jostain syystä se on alkanut mun silmissä vaikuttaa homolta.
Aijaa, minulle ei tule ollenkaan kenestäkään joksusta tälläisiä viboja, Bojan ja Jan voisi olla bi/pan muista tulee heterovibat
 
vierailija
Mä ymmärrän näkökulmasi. Oon vähän ihmeissäni koska, viime aikoina musta on alkanut tuntua että ainoastaan nace onkin tästä porukasta se joka on miehiin päin. Tiedän että hän on parisuhteessa naisen kanssa ja näen kyllä hyvin sen että hänessä on sitä perheenisävibaa. Silti jostain syystä se on alkanut mun silmissä vaikuttaa homolta.
Mielenkiinnosta nyt kysyn, että mikä hänestä tekee homon?
 
vierailija
Mielenkiinnosta nyt kysyn, että mikä hänestä tekee homon?
En todellakaan osaa sanoa mikä se on, koska alun perin olen ajatellut että hän jos kuka on jokereista se joka on hetero. Mutta joku sen olemuksessa, eleissä, on sellaista että nyt näenkin hänet jotenkin toisin. Oon itsekin ajatellut että bojan ja Jan vois olla bi, mutta jostain syystä nacesta on vasta nyt mulle tullut tällaisia ajatuksia. Ja siis pidän hänen parisuhdettaan ihan täysin oikeana enkä ajattele sen olevan mikään kulissi, hän saattaa hyvinkin olla loppuelämänsä suhteessa. En kuitenkaan osaa yhtään sanoa mikä on se syy tähän ajatukseen.
 
vierailija
Kysytään nyt vaikka täällä että onko tuollaiset lavavierailut toisten biiseissä tavallisia vaiko joku tämän hetken juttu? Nyt oli Kuumaalla Blind Channel ja Jambo vuorostaan ja Johannes sitten Behmin biisiä laulamassa.
 
vierailija
Kysytään nyt vaikka täällä että onko tuollaiset lavavierailut toisten biiseissä tavallisia vaiko joku tämän hetken juttu? Nyt oli Kuumaalla Blind Channel ja Jambo vuorostaan ja Johannes sitten Behmin biisiä laulamassa.
Mulla ei kyllä kauheesti oo hajua kun en seuraa aktiivisesti kuin Joksujen juttuja, mutta kyllähän noita festareilla nimeonomaan tuntuu näkevän
 
vierailija
Kysytään nyt vaikka täällä että onko tuollaiset lavavierailut toisten biiseissä tavallisia vaiko joku tämän hetken juttu? Nyt oli Kuumaalla Blind Channel ja Jambo vuorostaan ja Johannes sitten Behmin biisiä laulamassa.
Mun mielestä tällainen ei ollut näin yleistä vielä 10 vuotta sitten. Voi tosin olla että muistan väärin? Ei miestenvälistä ketkutustakaan näkynyt Suomessa tässä mittakaavassa paitsi ehkä jonkun Olavi Uusivirran taholta.
 
vierailija
Mun mielestä tällainen ei ollut näin yleistä vielä 10 vuotta sitten. Voi tosin olla että muistan väärin? Ei miestenvälistä ketkutustakaan näkynyt Suomessa tässä mittakaavassa paitsi ehkä jonkun Olavi Uusivirran taholta.
Haluan lisätä kommenttiini vielä sen verran, että nykyään myös jostakin syystä kiinnitän eri asioihin huomiota lavaesityksissä kuin ennen.
 

Yhteistyössä