vierailija
Ja on olemassa vegaanista makkaraa eikä sushi ole vegaanista.Eivät he ole mikään Pete autonviilaaja Peräseinäjoelta ja Tiina Hesan humanistiselta tiedekunnasta päivää tyyppejä.
Ja on olemassa vegaanista makkaraa eikä sushi ole vegaanista.Eivät he ole mikään Pete autonviilaaja Peräseinäjoelta ja Tiina Hesan humanistiselta tiedekunnasta päivää tyyppejä.
Tuossa taidettiin kyllä implikoida jotain muuta kuin varsinaista ruokavaliota, mä luulen.Ja on olemassa vegaanista makkaraa eikä sushi ole vegaanista.
Joo, tajusin heti kun olin laittanut viestin.Tuossa taidettiin kyllä implikoida jotain muuta kuin varsinaista ruokavaliota, mä luulen.
Mikä sushi sä olet?Bojan parka. Sadie ei syö makkaraa. Mutta maistuukohan Bojanille sushi?
Varmaan tataki roll, eiks siin oo nuijittua naudanlihaa..Mikä sushi sä olet?
Se voi olla sekä lihaa että kalaa.Varmaan tataki roll, eiks siin oo nuijittua naudanlihaa..
Eikö S olisi enemmän carrot rose? Tosin joo tää mielikuva B:stä tunkemassa sushia suuhun.Uuh, Boitsu ahmimassa sushia.
I beg to differ…Harmi et se roikottaa kieltäänkin niin vetelästi, tuskin mikään näppärä sushin purija.
Äh, meni moderointiin nämä Boitsut. Kokeillaas uudestaan…Harmi et se roikottaa kieltäänkin niin vetelästi, tuskin mikään näppärä sushin purija.
Meniköhän crew sitten sinne Cuxhaveniin autolla Sloveniasta asti? Tuossa videon tekstissä lukee että ajavat sinne festareille. Toki voivat ajaa sen 2h Hampurista tai muusta lähikaupungista, mutta en usko, koska vaihtavat niin monta kertaa kuskin ja pelkääjän paikkaa ja Kiki nukkuu välillä.Ihanat Kiki ja Vita crew’n instan uudessa kelassa.
Joksut on siis varmaan lentäneet keskenään pelkillä käsimatkatavaroilla Frankfurtin kautta ja crew on tuonut kaiken roudattavan.Meniköhän crew sitten sinne Cuxhaveniin autolla Sloveniasta asti? Tuossa videon tekstissä lukee että ajavat sinne festareille. Toki voivat ajaa sen 2h Hampurista tai muusta lähikaupungista, mutta en usko, koska vaihtavat niin monta kertaa kuskin ja pelkääjän paikkaa ja Kiki nukkuu välillä.
Kyllä noista sepän erottaaÄh, meni moderointiin nämä Boitsut. Kokeillaas uudestaan…
Bojan Cvjetićanin (Bojke Cvojke) insta stories 🤍 on Instagram: "@bojan_cvjeticanin via insta story 22.07.23 . . . . . . . . . . #jokerout #jokeroutedit #jokervision #bojancvjeticanin #bojancvjetićanin #janpeteh #krisgustin #krisguštin #juremacek #juremaček #nacejordan #eurovision #käärijä #bojanandkäärija #kaarija #slovenia"
178 likes, 2 comments - bojansstories on July 23, 2023: "@bojan_cvjeticanin via insta story 22.07.23 . . . . . . . . . . #jokerout #jokeroutedit #jokervision #bojancvjeticanin #bojancvjetićanin #janpeteh #krisgustin #krisguštin #juremacek #juremaček #nacejordan #eurovision #käärijä...www.instagram.com
Siellä kuuntelevat myös trafikiaIhanat Kiki ja Vita crew’n instan uudessa kelassa.
Eiköhän noilla kielillä tule sushit syötyä viimeiseen muruun asti.Kyllä noista sepän erottaa
Hyvä musamaku.Siellä kuuntelevat myös trafikia
Toivottavasti on ollut hyviä unia eikä mitään painajaisiaMä olen nähnyt Kikistä unia parina yönä.
Niinpä ja menneet kentältä metrolla kaupunkiin…Joksut on siis varmaan lentäneet keskenään pelkillä käsimatkatavaroilla Frankfurtin kautta ja crew on tuonut kaiken roudattavan.
Se on kyllä suloinen stoori! Uskoisin että Kärdestä (niin kuin Bojanistakin) tulee hyvä isä jos lapsia haluavat/saavat.Sori, että palaan eiliseen ristiäiskuvaan. Kärtsällä oli puklurätti olkapäällä, pullo kädessä - hän siis ihan syötti ja röyhtäytti sitä vauvaa, ei vain pitänyt sylissä kuvaa varten. En kestä.
Jukka syöttäny ja röyhtäyttänyt, sen jälkeen laitettu rekvisiitaksi Klle ja otettu kuva.Sori, että palaan eiliseen ristiäiskuvaan. Kärtsällä oli puklurätti olkapäällä, pullo kädessä - hän siis ihan syötti ja röyhtäytti sitä vauvaa, ei vain pitänyt sylissä kuvaa varten. En kestä.