V
vierailija
Vieras
Sitä kuhertelun tasoa nyt ei Seiskan liioitteluiden perusteella voida tietää.Tosi varhaisvaihe kun lähdetään useamman päivän lomalle ja kuherrellaan julkisesti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitä kuhertelun tasoa nyt ei Seiskan liioitteluiden perusteella voida tietää.Tosi varhaisvaihe kun lähdetään useamman päivän lomalle ja kuherrellaan julkisesti
Kekätossari on ainakin täällä kyselemässä kaiken, ei osaa edes googlea käyttää.Oisko sama puusta pudonnut, joka ei tiennyt ees kuntovalmentajan nimen alkukirjainta, kuka mitä.
Oiskin leivos ja kuumaa kahviaKas löysikö leivos paikalle.
Nimenomaan. Tollanen olin minäkin nuorena ja rakastuneena. Tehtiin asioita spontaanisti ja vapaasti.Tosi varhaisvaihe kun lähdetään useamman päivän lomalle ja kuherrellaan julkisesti
En ymmärrä, mistä tämän henkilön nimen muka "helposti" löytää. Kerrotko, niin löydän sitten varmaan.Kekätossari on ainakin täällä kyselemässä kaiken, ei osaa edes googlea käyttää.
Kaikilla ei olis rahaa tuollaiseen. Varsinkin nuorena korkeakouluopiskelijoina.Nimenomaan. Tollanen olin minäkin nuorena ja rakastuneena. Tehtiin asioita spontaanisti ja vapaasti.
Ei voida laittaa uudestaan. Tällä kyselyn vaivalla olisit jo selvittänyt asian moneen kertaan.Ei vissiin ole ketjussa aiemmin? Kommentti on voitu poistaa. Vai onko ? Siinä tapauksessa sen voi laittaa tähänkin.
En ole, hyvin tiedän nämä edellämainitut nimet. Oon tosi paljon myös jodel, johon nää kanssa heti tuodaan, vaikka myöhemmin poistuvatkin.Kekätossari on ainakin täällä kyselemässä kaiken, ei osaa edes googlea käyttää.
Nimenomaan tää. Kuvassakin vain seisovat vierekkäin. Ei mitään halailua tms.Sitä kuhertelun tasoa nyt ei Seiskan liioitteluiden perusteella voida tietää.
No enhän. Mistä tieto löytyy? Tai voiko joku nyt vain kirjoittaa nimen tänne, kiitos.Ei voida laittaa uudestaan. Tällä kyselyn vaivalla olisit jo selvittänyt asian moneen kertaan.
Ootko Jodel? Mä luulin, että se on nettisivusto vain.En ole, hyvin tiedän nämä edellämainitut nimet. Oon tosi paljon myös jodel, johon nää kanssa heti tuodaan, vaikka myöhemmin poistuvatkin.
Tämä.Mut ehkä he onkin täydellinen match. Kumpikin feikkaa yhtä räikeästi työroolissaan, vs todellinen minä.
TarjaNo enhän. Mistä tieto löytyy? Tai voiko joku nyt vain kirjoittaa nimen tänne, kiitos.
Joku muu kuin sinä voi laittaa uudestaan.Ei voida laittaa uudestaan. Tällä kyselyn vaivalla olisit jo selvittänyt asian moneen kertaan.
Onko tässä kyse nuorista korkeakouluopiskelijoista?Kaikilla ei olis rahaa tuollaiseen. Varsinkin nuorena korkeakouluopiskelijoina.
Jodelissa, jos omien aivojen käyttö ei ole sallittua.Ootko Jodel? Mä luulin, että se on nettisivusto vain.
Koko nimi plus insta tai jompi kumpiTarja
Kekätossari on nyt myös jodelEn ole, hyvin tiedän nämä edellämainitut nimet. Oon tosi paljon myös jodel, johon nää kanssa heti tuodaan, vaikka myöhemmin poistuvatkin.
Kirjoitit, että olet jodel.Jodelissa, jos omien aivojen käyttö ei ole sallittua.
Ja? Kyllä tosta hyvin ymmärtää mitä tarkoitetaan.Kirjoitit, että olet jodel.
Täällähän se päivystää, kun sai potkut perseelle discordista.Kas löysikö leivos paikalle.