V
vierailija
Vieras
Nimenomaan tää. Kuvassakin vain seisovat vierekkäin. Ei mitään halailua tms.Sitä kuhertelun tasoa nyt ei Seiskan liioitteluiden perusteella voida tietää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nimenomaan tää. Kuvassakin vain seisovat vierekkäin. Ei mitään halailua tms.Sitä kuhertelun tasoa nyt ei Seiskan liioitteluiden perusteella voida tietää.
No enhän. Mistä tieto löytyy? Tai voiko joku nyt vain kirjoittaa nimen tänne, kiitos.Ei voida laittaa uudestaan. Tällä kyselyn vaivalla olisit jo selvittänyt asian moneen kertaan.
Ootko Jodel? Mä luulin, että se on nettisivusto vain.En ole, hyvin tiedän nämä edellämainitut nimet. Oon tosi paljon myös jodel, johon nää kanssa heti tuodaan, vaikka myöhemmin poistuvatkin.
Tämä.Mut ehkä he onkin täydellinen match. Kumpikin feikkaa yhtä räikeästi työroolissaan, vs todellinen minä.
TarjaNo enhän. Mistä tieto löytyy? Tai voiko joku nyt vain kirjoittaa nimen tänne, kiitos.
Joku muu kuin sinä voi laittaa uudestaan.Ei voida laittaa uudestaan. Tällä kyselyn vaivalla olisit jo selvittänyt asian moneen kertaan.
Onko tässä kyse nuorista korkeakouluopiskelijoista?Kaikilla ei olis rahaa tuollaiseen. Varsinkin nuorena korkeakouluopiskelijoina.
Jodelissa, jos omien aivojen käyttö ei ole sallittua.Ootko Jodel? Mä luulin, että se on nettisivusto vain.
Koko nimi plus insta tai jompi kumpiTarja
Kekätossari on nyt myös jodelEn ole, hyvin tiedän nämä edellämainitut nimet. Oon tosi paljon myös jodel, johon nää kanssa heti tuodaan, vaikka myöhemmin poistuvatkin.
Kirjoitit, että olet jodel.Jodelissa, jos omien aivojen käyttö ei ole sallittua.
Ja? Kyllä tosta hyvin ymmärtää mitä tarkoitetaan.Kirjoitit, että olet jodel.
Täällähän se päivystää, kun sai potkut perseelle discordista.Kas löysikö leivos paikalle.
Elääks ne jo yhessä siis, tietoa mitä me muut ei olla saatu.
Kenen kanssa?Uskallan epäillä, että Kärtsä lähtee kovin helposti uuteen avoliittoon. Kunhan deittailee ja pitää hauskaa, mikä hänelle suotakoon.
Sinun alhaisella älytasollasi. Ei kukaan kirjoita olevansa jodel, jos ei ole vähän ding dong.Ja? Kyllä tosta hyvin ymmärtää mitä tarkoitetaan.
Kukahan sen roolit-kommentin sitten kirjoitti?Ei ole kirjoittanut kylläkään tänne, eiköhän hänelle paikkoja riitä.
Matkalla tän ig emjeni kanssa, suhteen laadusta ei ole tietoa.Kuka se Jeren uusin nainen siis on? Koko nimi tai instansa tänne!