Vähän nostelen kun oltiin tipahdettu kolmannelle sivulle! Pitää olla itsekin aktiivisempi ;>
skog, johan nyt on ***kele jos ei juoksemallakaan rupee ees supistelemaan

Taitaa olla tosissaan jäärä asukki sulla masussa! Ite oon huomannu et saan parhaat suppailut aikaseks kun kyykistelen esim. siivotessa ja imurointi + lattianpesu on semmosia takuuvarmoja eli rättiä vaan kauniiseen käteen!

Jotkut lumityöt vois kans kuvitella et pistäs vähä vauhtia pieniin töppösiin. Meilläkin on muuten syke käynyt 120 nyt kahdessa viime neuvolassa, mutta en kyllä enää jaksa luottaa mihinkään juttuihin jotka
voisi merkitä synnytyksen lähenemistä, kun sit ne ei kuitenkaan merkkaa mitään jos rupee liikaa odottelemaan. Saattoi toi sykkeen lasku nimittäin johtua siitäkin kun ipana ei yhtään tykkää ku oon selällään - täti sanoikin et käännyppäs kyljelles niin saadaan vähän sykettä nostettua, ja nousihan se, heti 130 paremmalle puolelle. Eli se siitä
Tässä vähän muitakin nlakuulumisia (28.2.08):
Rv: 38+0
Painonmuutos: -156g/vk (täh)
Turvotus: -
Verenpaine: 116/69
Pissa: Puhdas
SF: 31cm
Rt
Syke: +140
Liikkeet: ++
Eli paino oli pudonnu taas - mutta ei ollu täti huolissaan. Mulla kun oli sillon reilu kuukausi sit se vatsatauti jollon paino putos 3 kiloo ja sen jälkeen se nous nopeesti 700g/vk ja nyt laskee taas niin ihme sahausta. Mutta kuuluu kuulemma asiaan tässä vaiheessa, vaikka itse ajattelisin kyllä että pikemminkin pitäis tulla nyt sit painoa kun eiks se mukula näillä loppuviikoilla kerää sitä pyöreyttä. SF oli myös tipahtanut sentin, koska laskeuduttu ollaan ja pää on kiinni lähes kokonaan. Paineentuntu ja kipuilu onkin mahassa sen sorttista että pieni siellä itseään hurjana alaspäin väkertää. Kontrollipissanäytteessä oli sit ollu taas sekaflooraa ja se meinas että ensi torstain neuvolassa otetaan joku laajempi näyte. On kyllä ollu yhtä pissarallia tää koko raskaus kun kokoajan jonku sortin tulehdus päällä ja jos ei oo tulehdus niin aina vähintään leukosyytit koholla... Mul on ollu myös 2 hiivatulehdusta joista en oo koskaan ennen elämässäni kärsiny. |O
No tää oli nyt vähän valivali,
mama-L & Onni 38+2