Elokuu 2006

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusi ketju

Vieras
Yritin laskea - olisiko tämä jo 16. aloitettu ketju? Taidettiin olla ahkeria välillä.

Tässä päivitetty lista ""meistä elomammoista"" :) Meitä on 43!

ewa 28.7. 21v. esikoinen. Kättäri
Sitrus 31.7. 30v. esikoinen
Hobitti77 31.7. 28v, esikoinen, Oys
Killi 1.8. 29v, pikku2
pirre 1.8.
Merry 2.8.
Johanna 2.8., 29v, esikoinen, NKL
Janna 2.8. 24v, esikoinen, Tays?
Päksy 2.8. 30 v. neljäs tulossa, KYS
Mariska 4.8.2006. 25 v. toinen tulossa P-HKS
Justiina 4.8. 31v. esikoinen, SatKS
Nallukka81, 4.8. esikoinen, TAYS
stitch 6.8. 27v. esikoinen
Vilhelmi 6.8. 31v. toinen tulossa
Esmeralda 6.8. 31v. esikoinen, Tyks
annastiina 7.8.
Salula 8.8. 27v. esikoinen
k74 9.8. esikoinen, 31v.
Pompula 9.8. esikoinen, 26v.
tuulia82 9.8. esikoinen, Tays
Jensku 10.8. 28v. esikoinen Oys -poika?
Mimi85 10.8. 20v. esikoinen
Shanti 11.8. 26 v. esikoinen
Iiq 11.8. 23v. esikoinen, Kättäri
Piukki 12.8. 24 v. esikoinen
Meri 13.8. 24v. toinen lapsi
Onerva 14.8 ? esikoinen, Tays -tyttö?
Eevi 15.8.?. 38. esikoinen, pks?
Minttu 15.8. 32 v., esikoinen, Tyks
Sinikukka 17.8. 27v. esikoinen, Tyks
Ali71 17.8. esikoinen
Milla2 17.8. 29v. esikoinen
Odottaja81 17.8. 25, esikoinen
Ihaa 18.8. 21v. toinen tulossa
Mutteri 18.8. 27v. esikoinen, Kättäri
Sartsa 18.8. 21v. kolmas tulossa, Itävalta
Nipsu 20.8. 22v. esikoinen, Kättäri
Tico 23.8 21v. esikoinen, TAYS
Janna 23.8. 31v. kolmas, Oys
Mari 23.8. 25v. esikoinen, Jorvi
Lellu81 25.8. 24v. esikoinen, Seks
Alisa 25.8. 27v. esikoinen
tigi 28.8. 26v. esikoinen, NKL

HEI ELOMAMMAT!

Oltiin pudottu ties mille sivulle, mutta etsin ketjusta uusimman päivitetyn listan ja aloitin uuden ketjun:)

En enää muista mitä kaikkea pähkäiltiinkään ed. listalla, mutta minä olen nyt tekemässä päätöstä vakuutuksen ottamiseksi lapselle. Olen kilpailuttanut nyt 4 vakuutusyhtiötä, joista Pohjolalla oli kallein, sitten tuli Henki-Sampo, sitten IF ja Tapiola. Tapiolan ja IF:n hoitokuluvakuutuksissa ei tullut juurikaan rahallista eroa - toimintatavat vain erosivat toisistaan. IFin vakuutuksen saa vasta kun lapsi on 2kk vanha. Tapiolalta saisi 3kk ennen syntymää. Eli mulla on viimeinen mahdollisuus hakea sitä Tapiolan vakuutusta vapun jälkeen tiistaina. No, onhan tässä vappu aikaa miettiä:) Onko joku ottanut jo vakuutuksen - millä perustein?

Toukka elämöi masussa kauheasti. Vastahan sitä tuumaili, että kun ei liikkeitä tunne ja nyt on hirmuinen meteli käynnissä:))

Millaisia vappusuunnitelmia teillä on? Me oltais lähetty Ylläkselle mökkeileen, mutta olen yhä sairaana (kauhea yskä) niin ei sitten viitsitty, että paranisin mahdollisimman pian. Sain eilen antibioottikuurin, vaikken olisi periaatteesta halunnut. Lääkäri sanoi, että suurempi haitta vauvallesi on tuosta kauheasta rykimisestä kuin antibiooteista. Niin kai sitten. No, toivottavasti purevat.

Ai niin. Vau-kirjassa luki 27. rv:n kohdalla, että viimeinen kolmannes raskaudesta on alkanut. Katsotaanpas onko se niin kauhea, kun vanhat konkarit sanovat:)

Oikein aurinkoista Wappua!

Hobitti & toukka 26+3

Mokka Hobitti + muut!

Tulin pitkästä aikaa katsomaan mitä täällä kijoitellaan, ja huomasin, ettei niin kovin aktiiivista väkeä ole ollutkaan. Itselläkin on muka koko ajan ""kiire"", vaikkei mitään varsinaista kiirettä olekaan. Päivät ja viikot vaan kuluvat ja tosiaan: pian ollaan jo viimeisellä kolmanneksella!?

Minäkin olen pyytänyt tarjouksia lapsen vakuutuksista. Mies on vaan vähän sitä mieltä, että suurella todennäköisyydellä on turhaa ottaa vakuutus. Itse taas haluisi pelata ""varman päälle"", jos kuitenkin jotain sattuu tai vauva sairastelelee usein. Aika kalliita ne on , nämä molemman tarjoukset oli yli 200 euron vuosimaksulla.

Oletteko jo laittaneet äitiysrahahakemuksen ? minä en, ajatteli tossa vapun jälkeen laittaa, toivoen että saisin 2006 pakkauksen.

Iloista vappua kaikille!!!

toivoo Esmerala 26+0

Heippa vaan kaikki !

Vieläkö minut muistatte ? Täältä Tukholmasta kirjoittelen ja oli aivan pakko tulla uutiset teillekin kertomaan.

Silloinhan tammikuussa poistuin tästä ketjusta, mutta nyt mulla on iloisia uutisia - jälleen onnellisesti raskaana - joulupakettia en taida keritä pyöräyttää mutta sitten tammikuussa minusta tulee äiti....

Nyt vaan jalat ja kädet ristiin ja toivotaan että kaikki menee tällä kerralla paremmin.

Hei Emeralda ja Mariia!

Ihana kuulla Mariia, että olet jälleen onnellisesti raskaana :) Toivottavasti kaikki päättyy tällä kertaa onnellisesti :)

Täälläon toinen, tämän kanssa rinnakkainen ketju nimellä Elokuu 2006/16, jossa on käyty enemmän keskustelua, joten siihen varmaan kannattaa kirjoitella...

Onnea Mariia!!!

Ihanaa kuulla. Liityhän tuonne ex-kermit ketjuun, jossa näin kevään korvilla hieman uutta porukkaa muutenkin eli keskenmenon jälkeen raskautuneet voivat vaihtaa pelko yms. tilojaan :-)

Yritetään täällä elokuulaisissa herätellä tuo 16-ketju henkiin ja jätetään tämä omaa elämäänsä elämään... tuplaketjuissa kun mennään.

- milla2