Heipä hei kaikille
Nyt tulee sellainen pikainen käynti täällä, mutta jospa sitten taas ehtisi joskus kunnolla paneutumaan tähän kirjoitteluun
Meillä on tytöllä ihan älytön räkätauti ja kurkkukin oikeen rohisee, kun yskii... |O että ellei pian parane niin varmaan täytyy lähteä sitten näytille tuonne sairaalan puolelle..toivon totisesti, että menee ohi kotosalla. Mulla on nyt samat hoidot, kun viimeksikin eli nenäfrida, keittosuolatipat, höyryhengittely (jos saan suihkutilan sellaiseksi, että auttaa ) ja sitten sain uutena vinkkinä laittaa sängyn alle/jalkopäähän halkaistun sipulin...aukaisee kuulemma hengitystä :snotty: (saas nähdä mikä lemu on aamulla.. ) ai niin... laitoin vähän sänkyyn koroketta päätypuoleen niin josko sekin nyt jo auttaisi, kun ei ihan suoraan ole selällään.. On tää pienen sairastelu vaan jotain NIIN ärsyttävää :headwall: Kun ei oikein voi sanoa, että niistä tähän ja köhäise ne räät kunnolla pihalle :saint: Nooh... eiköhän tämä tästä!
Itsellä ei ole mitään flunssa eikä ole mitään tietoa, että olisi tullossakaan :saint: Kerrankin mä olen ainoa tässä perheessä kuka ei ole flunssassa... Yleensä mä olen se ainoa :kieh: Eipä tänne juurikaan sitten sen kummenpaa kuulu. Mitä nyt tällä loppuviikolla ja ensi viikolla on tulossa vieraita ja kyllä tekis mieli sanoa, että ÄLKÄÄ tulko kun on tapaaminen, mutta en voi, kun on sukulaisia ja ei ole nähty moniin vuosiin :ashamed: ja tulevatkin jo useamman sadan kilometrin päästä tänne... ja kun on sovittu etukäteen niin ei kehtaa mennä enää paljoa muuttelemaankaan
Mä kyllä niin toivoisin, että oisin päässyt, mutta myöhäistä on nyt enää muuttaa |O :headwall: On tää niin vaikeeta ja kun itse kaipais just seuraa ja tuttuja elämään, kun mies on lähdössä kesällä (toukokuun alussa ) Saksaan 6 kk:ksi niin kieltämättä tuttujen löytäminen ja varsinkin keiden kanssa vois olla enemmänkin tekemisissä ja nähdä useammin niin olis hakusessa :wave: Voi nimittäin käydä aika pitkäksi kesällä :'( Onneksi sentään on tuo tyttö :heart:
Milja Onnittelut pojan komeasta nimestä =) :heart: Ja hurjasti on sielläkin jo pikkumies kasvanut. Nopsaan se vaan käy!
Audriina onnea onnea suuresti pienestä ihanasta pojasta ja pikaista paranemista sektiosta. Itsellä oli kahden viikon jälkeen jo olo, että ei muuta kuin töihin vain B) Kävi tosi nopsaan se paraneminen ja hyvä niin
Ronjaneiti toivottavasti vyöhyketerapiasta on pikkuiselle kauaus kantoisaa apua :wave:
Koiramamma kivasti on teilläkin kasvettu... Varmasti pian kääntyykin! Mä jo tänään sanoin tytölle, että tee äiti iloiseksi ja käänny ja tarraa tähän leluun..minäkö malttelias
Onneksi tytöllä on omaa tahtoa niin tekee silloin, kun on oma aika :saint: Jos meille EI jostain syystä tule tuolloin pe vieraita samaan aikaan niin voinko ilmoitella siitä sitten vaikka huomenna sinulle ? Mä tulisin autolla, joten jos viitsit sit laitella, että mihin se rottelon vois parkkeerata ym... JOS siis pääsen =)
Sativa siitä se kasvu lähtee käyntiin ja sitä tulee tosiaan niin nopsaa lisää
että ei aina itse edes tajua... ja ni vaatehommat mitä sanoit on ihan totta, että istuvammat vaatteet on kyllä itsellekin mieleiset :snotty: ja ihanahan niitä on sitten ostella uudenlaisia! Mikäs sen parempaa, kun ihailla ja ihailla... Toivottavasti teilläkin helpottaa pian tuo räkäisyys
Hande kaikkihan kasvaa niin omalla käyrällä, että uskon myös kaiken olevan kunnossa ja jos teilläkin jo neljä niin eiköhän sitä kokemusta jo ole :saint: Tule vain tapaamiseen! Minäkin yritän sinne nyt jos millään pääsen niin ensimmäistä kertaa tulla ja uskon, että vaika ois miten ujo niin hyvin se menee =)
Ippu ihanaa, kun pääsette omaan kotiin :heart: Mä kun olen raksalla töissä niin arvaa vaan kuinka monen asunnon sitä on mielessään jo itselleen sisustanut
:headwall: Noh, ehkä tuon isännän koulun päättymisen jälkeen saa jo vihdoin sen OMAN kodin, kun tosiaan vuokralla ainakin hänen työllistymiseen asti....ja mistä sitä sitten taas tietää... mutta toivon kuitenkin! Hyvä jos kuitenkin poika kasvaa niin en mä usko, että se on niin "vakavaa", vaikka hiukan pienempi oliskin :snotty: Kyllä ne yleensä kai ihan omaa tahtiaan menee, kuten
Handekin tuossa mainitsi
Hyvä, jos itkuisuus on vähentynyt ja massukin toimii useammin kuin aikaisemmin :wave:
Pinjan porukalle paranemis :hug: Toivotaan, että ei kestä kauaa =)
Jenksu toivottavasti siellä messuilla oli pienimuitoisuudesta huolimatta mukavaa ja päivä meni rattoisasti
Täältä myös toive sinne, että ei ala heräilemään ihan jokainen yö ja malttaa nukkua aamuun asti :xmas: Voisiko olla hampaiden tuloa ? Tai jos on oppinut jotan uutta niin johtuisiko siitä ?
Nyt on kuitenkin mentävä tuonne isännän ja tytön kanssa nukkumaan :heart: huone haisee ihan sipulilta :x
Nimra ja Anni 2,5 kk (noin )