Heipsan :wave:
Kehtaanko mä enää tänne edes kirjoitella..., kun en tosiaan ole käynyt pitkiin aikoihin... :ashamed: yritän nyt olla mahdollisimman paljon tuon tytön kanssa, kun kasvaa ja kehittyy niin hurjasti, että ei oikeen meinaa perässä pysyä ollenkaan
Ihan kuitenkin seurata ja nähdä pienen noin nopeasti muuttuvan :heart:
Kovasti jo tosiaan jokeltelee ja pää nousee, kun laittaa tytön mahalleen niin kannattelee jo hyvin ja kovasti puskee käsillä ylös....ja kyllä se taju on jo tavallaan kääntymisestäkin, mutta eihän se sitä vielä osaa, kun ikää vast 9 vko, joten sitä odotellessa =) ja muita kehityksen merkkejä
Tytöllä on ihan oivallinen rytmi. Nukkumaan mennään klo 22 viimeistään silloin laitan siis sänkyyn ja siellä jonkun aikaa jokeltelee ja sit nukahtaa ja nukkuu posottaa aamuun asti ilman heräämisiä
Isäntä lähtee kesäksi Saksaan tekemään koulustaan lopputyötä, joten mä jään sit yksin tänne... :headwall:
|O Voi siinä hiukka tulla isäntää ikävä...
ja tytön varsinkin.. :/ silloin on tytöllä ikää 6 kk (noin ) ja saattaa olla, että jos ei isäntä saa/löyd mieleistä työpaikkaa täältä (suomesta ) niin muutamme sitten koko perhe sinne Saksaa kun saa tuon yliopiston loppuun suoritettua.. Kauhee IKÄVÄ tulee kavereita, sukulaisia... :'( Noh, sieltä on helppo ja halpa kuitenkin lentää sit suomen-saksan väliä :snotty:
Mä en ole vieläkään päässyt teidän tapaamisiin :headwall: :headwall: Höh, ehkäpä piakkoin pääsen :wave: Sitä piti sanomani, että jos jotakuta kiinnostaa niin tervetuloa meillekin :wave: Osoitteen voin antaa YV:nä ja meille saa kyllä tulla ihan milloin vain
Ainoa "rajoite" mikä on niin meillä on kissa, joten jos on allergiaa niin sitten pitää joko jättää väliin...mut on meillä käyyt allergisia, kun ovat lääkkeen ottaneet
Asutaan täällä sulussa siis.
Meillä oli nimiäiset lauantaina 7 päivä ja ihan ihanasti meni, vaikka suuri osa vieraista ei päässy |O Mä tein itse kaikki leivonnaiset ja niitä sit riittikin, mutta eipä oikeastaan kovin jäänyt ylikään =) Tein kaksi voileipäkakkua, kanapiirakkaa, kasvispasteijaa, täytekakun, kaurakekseja, 3 kuivakakkua
ja suht hyvin kaikki meni
ja jälkeenpäin vielä ovat jotkut soittaneet ja kiittäneet ruista... oli kuulemma onnistuneita :wave:
Jenksu meillä on kans ollut auton kanssa ongelmia, joten täällä ollaan siis hengessä mukana B) Se tahtoo olla aina noiden autojen kanssa joskus sellaista ikuista taistelua..
Sativa onneksi olkoon uudesta perheenjäsenestä ja onnea vanhemmuuteen ja iloisia ja ihania hetkiä pienokaisen kanssa :heart: Toivottavasti teillä menee mukavasti
Pakko kysellä tai liittyä tuohon velli/sose keskusteluun, että mä olen kysellyt neuvolasta saanko antaa velliä niin mulle ehdoton kielto, että ei ennen kun tyttö on 3 kk ja eilenkin meni maitoa 1,5 L eli päivä meni ihan syötäessä... Yön kyllä nukkuu kokonaan, että en mä sit tiedä.. mieli toisaalta tekis antaa jo
Sellaisen asian haluan vielä kysyä, että miten te toimitte tuon D-vitamiinin kanssa
:attn: ? Kun meille sanottiin, että jos korviketta menee litra/vrk niin EI tarvii antaa ja nyt käytiin lääkärissä niin sit pitäiskin antaa
suositukset kuulemma vaan nousee koko ajan.. No, mut mä kuitenkin olen ollut antamatta monta viikkoa, kun syö hyvin (noin litra/vrk ja nyt sit taas pitäs alkaa... Halusin vain kysellä, että miten te muut ? Mä olen niin pyörällä koko tippa-asiassa ja kun en muutenkaan anna enää mitään tippoja niin en sit muista antaa noitakaan :headwall: :headwall:
Lääkärissä oli kaikki hyvin tytöllä ja tässä olis mittoja.. (noin 2 kk )
paino: 5,3 kg (3,7kg )
pituus: 58 cm (51cm )
py: 38,5 cm (35cm )
elikkäs kasvaa tasaisesti ja hyvin :heart: kiltti, reipas tyttö :heart:
Mulla oli sit pissassa proteiinit yhdellä plussalla, joten täytyy sit labrassa käydä.. ja mä epäilen, että mulla olis virtsatietulehdus :headwall: YÖK, mä EN halua sitä! Pienenä kärsin siitä 10 v kroonisena niin EN tasan halua sitä takas :kieh: :kieh: |O
Eipä täällä mitään ihmeitä muuta..
Suvi ja Anni Linnea 9 vko