Jyvässeudun äidit

Eipä oo ihan heti tullut käytyä. Kiirettä pitää, kun tehdään remppaa uudessa kodissa vielä tää viikko. Ja samalla yritän päivisin pakkailla tavaroita, mutta kun Aino ei suostu pitkiä päikkäreitä nukkuu ja ei viihdy kauaa yksin. Hidasta on pakkaaminen siis. Onneksi ensi viikolla helpottaa kun saa kamat muutettua.

Neiti oppi sitten kierimään ja nyt kopsauttelee päätään lattiaan kun menee vähän vauhdilla, ja sitten tulee itku... 4kk neuvolassa käytiin viime viikolla, 5555g ja 63cm, pieni on, alipainoinen. Soseita pitäisi nopeella tahdilla lisätä, mutta vähäruokainen tyttö on. Pääasia kumminkin että paino nousee, joskin hitaasti.

Niin ja Lontoossakin käytiin tässä alkukuusta. Oltiin miehen kanssa kahdestaan, kova ikävä molemmilla tyttöä. Mutta kivaa oli silti :)

Palailen paremmalla aikaa ja voin sitten joskus lopummasta kuusta sitä uutta ketjua laitella, kun saan joskus sen verta aikaa että istuisin koneella ja tekisin päivitykset siihen saman tien

 
No niin..mitäs meille..Miika tosiaan nyt 6,5 kk ja edelleen ilmaisee tyytymättömyytensä hyvin nopeasti :D Mutta nauraa räkättää myös koko ajan useammin :heart: Konttaa, istuu ja nousee tukea vasten seisomaan..minun vauva!! Puolivuotisneuvolassa oli 7,5kg ja n.68cm, korvatulehdus oli just takana, eikä ruoka ollut maistunut, niin paino vähän alarajalla..

Viime lauantaina olin itse viihteellä ensimmäistä kertaa ja mukavaa oli tyttöporukassa. Nyt sit ens lauantaina viedään Miika mummolaan ihan yökylään ja tullaan itse miehen kanssa kahdestaan kotia leffaan ja vähän nukkumaan.. :saint:

Mitä muille kuuluu??? Joko kaikilla kävellään.. Ipulla on kiireistä siellä "maalla"? :D Mä muuten mietin jokaikinen päivä kotikonnuille muuttamista :ashamed: Mulla on täällä niiiiin tylsää...

No mutta nyt nukkumaan..
 

Yhteistyössä