Moi vaan kaikille =)
En täällä enää juurikaan käy noiden perskärpästen takia ja voipi olla, että tämä on viimeisiä kertoja kun kirjoittelen, joten toivottelen samalla kaikille ihan ihanaa jatkoa elämään ja kovasti tsemppiä tulevaan kesää ihan kaikille perheineen :hug:
Kyllä täällä on jaettu hyvät ja huonot kokemukset ja ihana juttu, kun neuvoja on jaettu suuntaan jos toiseenkin..., mutta niinhän se menee. Välillä joku kommentti ärsyttää ja välillä se on juuri se mitä on odottanutkin
Mä olen oikeastaan aina ollut hyvin vahvasti oman tieni kulkija, joten muutamia neuvoja ja ohjeita on jäänyt täältä mieleen, mutta kuitenkin suurimman osan sitä vaan itse kuitenkin taiteilee
Mä en ole koskaan osannut olla valtavirran ihmisiä :snotty: tokkopa tarviikaan :saint:
Mä en jaksa kauheesti luetella, että mitä tyttö osaa, kun kaikilla on ne jo tehty tai sit ne on kohta edessä, joten totean, että samalla linjalla mennään ikätovereiden kanssa B) ja ruoka maistuu tytölle oikein iloisesti ja tällä viikolla alkaakin sitten tuo lihan kokeilu...ja siitä se vaan monipuolistuu :xmas:
Mä jään tässä piakkoin miehen työmatkan takia siis kuukausiksi yksin, joten tekemistä pitää itselle kehittää ja nyt minulla on alkanut uudelleen kutominen, virkkaaminen, ristipistotyöt, raanutyöt, ompelu ja uusien juttujen opettele
ja toki tuo runsaampi liikkuminen ja kuntopyöräily on saanut myös vähän virtaa kulkemaan parempaan suuntaan, vaikka en mä koskaan ole tekemättä osannut olla
laitan vielä työtön mitat, kun tuossa aamusella pyörähdettiin 5 kk neuvolassa
pituus: 67,5 cm
paino: 8010 g
py: 42 cm
kauniisti mennään käyrällä tasaisesti ja malliksi kelpaisi
Mukavaa, kun voi sanoa rehellisesti onnistuneensa kauniin lapsen saamisessa (vaikka kaikkien lapset/vauvat ovat AINA ihania :heart: ) Jotenkin se vaan tuntuu siltä, että tämä on asia missä voi sanoa onnistuunensa
Äitini pitää huolen tytön vaatetuksesta, kun ompelee/neuloo koko ajan lisää, joten juurikaan ei ostella tarvii ja musta se on ihan ok. Mä en oikeastaan edes osaa haluta kaupan vaatteita, sillä musta ei mikään ole ihanampaa kuin itse suunnitella ja tehdä tai sanoa jollekin, että tekisitkö ja mutsi tekee pyytämättä :heart: Ihanaa!
Ollaan nyt käyty vanhemmillani ja kyllä täytyy sanoa, että omista vanhemmista sen huomaa, että miten tyttöön ihastutaan... =) Siellä ollaan niin mussun mussun
Kyllä leikitään ja halitaan ja siunaillaan kuinka toinen on söpö
No kai se on vielä tuota pikkuisen alkuhuumaa... annas olla, kun on teini
:headwall: josko se sit mummola ja papallakin mieli muuttuu :snotty: No leikki leikkinä ...ja sillee. isoisoäitikin (eli äitini äiti) on ihan myyty....ja miten rauhallinen tyttö onkaan sylissä, ehkä niissä vanhemmissa ihmisissä on sitä tiettyä "hellyyttä"...
Vierastaminen meillä on alkanut jo olla aina silmiinpistävä, mutta onneksi kuitenkin menee suht nopeasti ohi (yleensä )
Mutta nyt toivotan siis kaikille oikein ihanaa jatkoa sinne missä kukakin on ja toivon, että elämänne näkee kaiken sen ilon mitä tämä maailma antaa.
"Päätä olla onnellinen tänään,
ja elää tyytyväisenä siitä,
mitä sinulla on.
Ellet voi saada sitä,
mistä pidät,
ehkäpä voit pitää jo siitä,
mitä sinulla on.
Näihin sanoihin ja näihin tunnelmiin :wave:
Nimra ja Anni
(teksti on kopio toisesta pinosta)