Hei todella pitkästä aikaa :ashamed: :wave:
Mä olen todella vähän täällä koneella enää niin tuppaa tippumaan näistä jutuista ihan kokonaan ...ja entistä helpommin :headwall: kaikilla tuntuu menevän kuitenkin pääpiirteissään ihan hyvin ja sehän se on paras juttu :saint: Flunssaa tuppaa aina väliajoin olemaan, mutta eipä haitanne tuo
Meillä oli aamusella 4 kk:tis neuvola ja siellä meni hienosti, tyttö kasvaa ja kehittyy normaalisti ja kaikki oli kunnossa lukuunottamatta toista korvaa (missä tulehdus )..., kun ei ole kuulemma kunnon liikettä vielä tullut takaisin :snotty: No, toivottavasti tulee nopsaan kiike takaisin, lääkäri sanoi että tilaa ajan tarkastukseen hänelle sit tk:n puolelle noin kuukauden päähän, kun on isompi korva ym..
Tyttö on NIIN SULOINEN :heart: Eilen kääntyi ensimmäisen kerran selältä masulle ja nyt pitää sit ollakin kokoajan johonkin kääntymässä ja menossa...
kohta odotellaankin sit ryömimistä
Nopsaan menee tämä aika! Ei oikein tajuakaan... :ashamed:
Työn mitat oli siis 4 kk + 3 päivää seuraavanlaiset:
Pituus: 65 cm
Paino: 7385 g
PY: 40,5
Painon ja pituuden suhde menee keskikäyrällä, joten ei saatu moitteita mistään :wave: ja seuraava käynti onkin sitten kuukauden päästä ja silloin saamme toisen rokoitteen
viimeksi rokote meni ihan kivuttomasti ohi
ja näin mä luulen (ja toivon ), että menee jatkossakin.
Soseita meillä ollaan syöty jo kuukauden verran ja monia makuja on jo tutuksi tullut ja uusia tulee aina hiljalleen, kun syötän pidemmän ajan aina samaa että näkyis mahdolliset allergiat ym.. velli lopetellaan sit kuukauden sisällä varmaan kokonaan, vaikka en mä sitä enää oikeastaan paljoa edes anna.. josko ollenkaan. Puhuin neuvolassa niin alan antamaan muutamia maistilusikallisia riisipuuroa niin voi sitten illalla ja/tai aamulla siirtyä puuroilemaan
masuvaivoja tuli alkuun soseista, mutta pelastus koettiin taas Idoform kuurin myötä se on NIIN HYVÄ :saint:
Mitäs tässä muuta, kuin tasaista eloa kotosalla ja kodin ulkopuolella ulkoillen ja tuttavilla käyden :wave:
kaikkea hyvää kaikille ja palailen taas tänne, mutta tämä mun käyminen kyllä harventuu harventumistaan :headwall: :ashamed:
Nimra ja Anni :heart: