Kiitokset vaan vieraille tämän päiväisestä :flower: Päivä meni nopeaan ja mukavaa oli. Neitikin nukahti melko pian ja nukkui liki 2 tuntia
Että rankkaa se oli meidänkin neidille nähdä paljon vauvoja
Nepsusen lelukutsuille mä tulen ainaskin ilman tyttöä.
Pikkujouluista vielä Mä tänään ehdottelinkin jo päivällä meillä että joku voisi tuoda pikkujouluihin kertakäyttölautasia, -mukeja, -haarukoita, -veitsiä. Ei olis kaamee tiski sitten lauantaiaamuna
Mymmeli lupaskin tuoda jotain noista. Mä vielä kattelin tuota syömislistaa, ja varsinkin makeaa syötävää on paljon jo. Jos joku vielä jotain haluaa, niin sitte suolasta mun mielestä, ja sitäkään ei enää kovin paljoa tarvitse tuoda
Mites me
salaattiporukka; käynkö mä vaikka ostaa ennakkoon silloin pe tarpeet ja annatte sitten muutaman roposen vaikka? Ja käykö siihen siis makarooni, kinkkukuutio, tuorekurkku tai suolakurkku, tomaatti, joku juusto vaikka feta?
Lauraliina ja Karvapallo tuo niitä patonkeja, mutta pitäiskö niitä ostaa vielä kolmaskin paketti? Kun se varmaan menis salaatin kanssa ja kun makeeta syötävää on paljon ja suolasta ei niinkään? Niin ja nepsusen ehdottoma kahvi on ihan kiva, meillä sitä menee kyllä
Ja voin mä halukkaille keitellä illalla kahvitkin vielä... =)
Ankeli kyselit lenkille. Huomenna ja torstaina en oikein ehdi, mutta perjantaina mä voisin lähtee?