Jyvässeudun äidit vol. 2

lara79
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli09:
Hei vaan ja tervetuloa uudet kirjoittelijat!

Pikkujouluihin ilmoittaudun minäkin!

Ajattelin keitellä täällä meillä Palokassa ensi viikon keskiviikkona 11 maissa kahvia ja jos oikein hyvin käy niin saattaapi olla mokkapalojakin tarjolla, seura on tervetullutta :) Voidaan vaikka samalla suunnitella niitä pikkujoulukemujakin!

Ilmoittaudun kahvittelijaksi jos 2:n lapsen kanssa saapi tulla :) ja pikkujoulujenkin osalta täytyy laittaa anomus vetämään että mies olisi silloin vapaalla ja pääsisin mukaan :).

Yhdet halloween tuparitkin olis tiedossa pyhäinpäivänä, kiva kun on jotain piristystä tiedossa. En ole vielä ollut missään juhlimassa sitten vauvelin syntymän/odotuksen joten ihan kiva päästä lähtemään hiukan viihteelle. Pitäs vaan päästä shoppailemaan jotain vaatteita kun nuo vanhat vaatteet ei oikein vieläkään istu oikein... ja onhan se paljon kivempi lähteä jos on jotain uutta päällä =)
 
Tämä mamma vois ilmoittautua pikkujouluihin, toivotaan nyt ettei mitään esteitä tule, laitoin kyllä kalenteriin sen ylös ja pitää mainita siitä miehelle. Miehellä pitäisi olla silloin aamuvuoro, joten joutaa olemaan illan lapsenvahtina. Jospa meidän pienimmäinenkin osais olla sitten jo vähän kauemmin ilman tissiä, kun sitten ikää on jo sen verran että tissin lisäksi annetaan muita kiinteitä. Juokoon sitten vaikka mukista vettä jos ei korviketta suostu juomaan. Meillä siis ollaan edelleen täysimetyksellä, eikä tuttipulloakaan olla kokeiltu.

Mymmeli09: Kahvittelu/tapaaminen kiinnostais kovasti, mutta mies on aamuvuorossa ja joutuisin ottamaan molemmat pojat mukaan. Mietin vain että viihtyykö tuo meidän hulivili jos on vain pieniä vauvoja paikalla. Tietysti jos laran vanhempi tyttö on tulossa, niin sitten niistä voisi olla seuraa toisilleen. Minä mietin vielä asiaa...
 
Eeva83
Heippa!

Huh, olipas viikko... Olin tän viikon töissä ja mummi oli meillä tytön kanssa. Oli ihan liian rankkaa lähteä aamuisin ja jättää neiti mummin syliin katselemaan. Tytöllä ei kyllä ollut mitään hätää, mutta mulla sitäkin enemmän. Onneks viikko meni kuitenkin melko nopeasti ja töissä oli kivaa. :) Seuraavan kerran samanlainen rumba on edessä parin viikon päästä... lupasin tehdä silloin taas viikon sijaisuuden. Eihän sitä sit tiedä, milloin on taas töitä luvassa.
Nyt ollaan täällä mummolassa käymässä ja ihan pikapikaa tulin lukemaan, mitä teille on tapahtunut. Huomasin Mymmelin keittelevän kahvit ensi viikolla ja me liityttäisiin mielellämme mukaan! :)
Nyt täytyy taas mennä, mutta palaillaan!
 
Mymmeli: Kiitos kutsusta, valitettavasti emme pääse tulemaan, kun ei ole autoa käytössä:( Ja ekavauvaryhmän perheilta on tuolloin, joten saattaisi tulla liian kiire päivä. Seuraavan kerran sitten:)

Pikkujoiluihin tulen ehdottomasti! Kiva, kun on jotain arjesta poikkeavaa tiedossa:)

Huomenna nähdään lenkkiporukan kanssa.

Mukavaa illan jatkoa. Lähden tästä surffailemaan henkkamaukan sivuille..
 
viimehetken ilmoitus.en tulekkaan lenkille kun sataa ja kaikkee ;)

eerikalla on ollut uudistusten viikonloppu,hän sai ensimmäisen kerran perunaa ja kävi uimassa =) uiminen on näköjään ihan huippua,pottu ei ;)

palaillaan..
 
mä voisin huomenna lähtee lenkille =)

Mä en ala, miks ei voitais olla vielä kesäajassa!? Meillä on rytmit olleet tänään ihan sekaisin :headwall: Heräs jo tosi aikaisin ja nyt ollut jo tovin harjoittelemassa nukahtamista... Mitenkähän kauan menee, että tyttö oppii tähän talviakaan..?
 
meillä myös meni rytmi sekaisin,tosin mammalla :LOL: herättiin tosiaan ennen seitsemää uinnin takia ja sit kun kotiin tultiin,nukuin 9-12.ihmettelin vaan kovasti miks eerika yhnyttelee vieressä vaikka hänelle rintaa tarjoan.tyttö rukka halus jo leikkimään,outoa nukkua niin pitkät aamu tirsat ;)

huomenna tulen lenkille jos jaksan,meillä on 10 neuvola (hurraa) ja ajattelin mennä kävellen..jos sitä pienen lenkin jaksais vielä päivällä heittää,onpahan jalat vetreänä illan jumppaan :D
tämä viikonloppu on kyl ollu niin täynnä herkkuja,et liikunta 3 kertaa päivässä ei oo yhtään pahitteeks.. :whistle:
 
Raskas viikko takana. Pikkuinen oli kuumeessa viikko sitten viikonlopun, parantui onneksi nopeesti.Oikeestaan yks päivä vain oli sellainen ettei jaksanut muuta kuin torkkua....mutta...sitten tietenkin maanantaina heräsin itse korkeassa kuumeessa. Olipa aika raskasta yrittää selvitä touhukkaan liikkujan kanssa, kun 39 kuumetta ja kunto sellainen ettei meinaa pystyssä pysyä. Onneksi mies tajusi lopulta tilanteen ja pystyi olemaan vähän lyhempiä päiviä koulussa....Nyt kuume onneksi on hävinnyt, ja olo muutenkin jo melkein normaali. Vielä hirmuinen yskä jäljellä....

Tein tänään soseita tytölle, ja kokeilin laittaa osaan vähän maissia sekaan. Maissia pieni ei oo ennen syönyt, ja ilmeestä pystyi hyvin päättelemään, ettei tainnut olla mikään herkku :) Urheasti otti vaan ainauude lusikallisen suuhunsa, mutta oli melkoinen irvistys :)

Voisin kanssa ilmoittautua pikkujouluihin, jos mukaan vielä mahtuu. Lenkille en varmaan vielä lähipäivinä jaksa raahautua, kun joudun vaan yskimään keuhkoni pihalle.....
 
Mymmeli, mäkin tupsahdan neidin kanssa keskiviikkona paikalle jos vielä mahtuu joukkoon mukaan? Ja Outiko, voisin kyllä napata teidätkin kyytiin jos haluat?

Ja voisin ilmoittautua pikkujouluihinkin kyllä alustavasti! Niin mulla meni vähän ohi kun epämääräsesti vilkasin aiemmat tekstit, että oliko nämä pikkujoulut niinkun illasta ja vain aikuisille vai onko tarkotus ottaa lapsia mukaan vai miten se meni? Kumpi vaan mulle kyllä käy :)

Meidän neiti on oppinut pärisyttämään, ja kuola lentää :LOL:

Kukkis ja neiti 3kk ja risat :)
 
Mira kyllä mahtuu mukaan pikkujouluihin :wave: Ja hyvä että alkaa olla tauti jo takana päin. Kurjaa nähdä pieni kipeänä ja vielä kurjempaa hoitaa itse kipeänä pikkuista :(

Kukkis niin ne pikkujoulut on vaan äideille illasta :D Mietitään lähempänä aikataulua sitten.

Mä kävin urheasti lenkillä Ainon ja avokin kanssa tänään jopa kahdesti :D On tullut herkkuja mätettyä, että hyvää vaan teki... Meijän neiti roikkui alkuillasta lelulaatikkonsa laidalla, että mitähän ottaisi :D Ei noussut kyllä seisomaan sitä vasten, mutta ei ehka kauan siihen mene. Minne se mun vauva häviää? :ashamed: Viikon päästä tulee jo 8kk täyteen!
 
plaah, taitaa jäädä lenkki väliin meiltäkin, on tuo sää niin kurja:( Saisi kelit parantua, että olisi kivempi ulkoilla.

Miralle pikaista paranemista.

Onneksi meillä ei tuo kellojen siirtäminen aiheuttanut ongelmaa. Jaksamista mandorille. Päätin kuitenkin kokeilla unikoulua pojalle, jotta tarpeettomat yösyömiset/heräilyt jäisi pois, joten eiköhän meilläkin valvota yöllä enemmän tai vähemmän:( Ehkä ajatus paremmista yöunista auttaa jaksamaan...

 
Meillä tyty elää vielä kesäajassa... Tänäkin aamuna ennen viittä herätty. Varmaan myös ne hampaat vaivaa. Oli nimittäin niin kiukkuinen neiti koko aamupäivän, että sain tarpeekseni itkusta ja huudosta ja lähdin tuonne sateeseen kävelee :whistle: Sen aikaa neiti nukkui ja on tyytyväinen nyt, mutta joo, ei huvita toinen lenkki tuolla sateessa. Huomenna me mennäänkin sitten minun mummolassa käymään ja keskiviikkona tulen Mymmelin luo, jos saan auton. Toivotaan siis ettei vettä tulis, jotta avokki polkaisis pyörällä töihin :kieh:
 
Heipähei!
Jos olen pysynyt laskuissa niin meille on ylihuomenna tulossa Lara, Nepsunen, Mandor, Nessu, Mandy, Eeva ja Kukkaiskeiju ja ehkä Halinalle ja Outiko. Jos joku puuttuu tai ei ole saanut osoitetta niin ilmoittakaa!Hyvä, kun tulee vieraita niin saa edes joskus siivottua :D Kaikille tervetuloa ja meillä on muuten kissa jos joku on niille allerginen..

Mutta nyt taitaa olla vuorossa vaippahommia..
 
Mymmeli09 Minä nyt vielä varmistan tuloni, kun kukkaiskeiju ottaa meidät kyytiin =)

Eli nähdään sitten keskiviikkona.

outiko & Sasu kohta 3kk

muoks. oliko muuten tarkoitus että tuodaan jotain syömistä mukanamme?!
 

Yhteistyössä