Jyvässeudun äidit vol. 2

mekin ollaan palailtu etelä-suomesta. paljon on tullut taas juttua tällä välin.

pikkujouluihin voisin ilmottautua. ja kiva jos pidetään alottelut nessun luona niin ei oo pitkä matka! :LOL:
mymmelin luo en taida päästä, ku ei oo autoa käytössä ja kävellen on pitkä matka.. :/
lenkille voisin joskus taas lähteä jos ei ole sadesää.
Ilona on jo aika hyvin tottunut talviaikaan. ainoastaan aamumaito on jäänyt kesäaikaan. =)
matkakin meni ihan hyvin. mummolle jäi kova ikävä, mutta kuukauden päästä pitää mennä taas uudestaan.
meillä oli Ilonan ensimmäinen hammaslääkäri ja kuulemma kaikki oli hyvin. hampaat kasvaa hienosti ja muutenki näytti hyvältä. tosin Ilona ei antanu sen lääkärin kattoo kunnolla suuhunsa, vaan alko hirveesti huutamaan. :LOL:
mut nyt pitää mennä ruokkimaan tuo kärttynen pikkuneiti! :D
 
Halinalle: MItenkäs sen ulkoilun laita tällä viikolla? Meille sopii aamut ainakin tosi hyvin..Itsekin käydään ulkona aina siinä viimeistään 10 aikaan...Olisiko ihan kävelylenkki ok? Meillä tuo isompi mies matkustaa sellaisen seisomalaudan päällä ja osan matkasta sitten kyl ihan kävelee..
Ilmoittele miten teille sopisi ja missä nähtäisiin..

-Hippula :)
 
halinalle: Joo torstai kuulostaisi ihan hyvälle..Jos mä laitan sulle yv:nä mun puh.nron, niin voitais sit sopia missä nähdään.. Kun en aina oikein meinaa keretä täällä käydä lukemassa näitä viestejä.. Niin kiireistä tämä elämä näitten kahden pikkumiehen kanssa :)
 
Kiva nähdä teitä muutaman tunnin päästä! Mulla on viimeinen siivoustsemppaus menossa :LOL:

Harmi, ettei Nessu pääsekkään tulemaan :( Joku toinen kerta sitten.

Ja Outiko: ei tarvitse mitään erityistä tuoda, pientä purtavaa olen hommannut, tosin niitä mokkapaloja ei ole luvassa, teinkin puolukkapiirakkaa.
 
lara79
Kiitokset taas tapaamisesta :) . Harmi että meidän pienempi neiti oli vähän väsähtänyt, ei ollut nukkunut ollenkaan klo8 jälkeen ja normaali päiväuniaika meneillään vierailun aikana. Simahti kyllä heti kun päästiin kotiin ja laitoin rattaisiin, ei tarvinnut edes keinutella yhtään.
 
Ai niin, tämä mamma kävi eilen baarissa. :) Eka kertaa siis vuoteen. Viimeks olin baarissa 21.11. työpaikan pikkujouluissa. Mutta olihan vaan hauskaa. Mentiin eka syömään Jaloon ja pyörähdettiin sit GM:ssa. Toi jälkimmäinen oli kyllä virhe. Ois pitänyt mennä ehdottomasti tsekkaamaan Londinin meininki. Nimittäin GM:ssa oli niin nuorta porukkaa, että tunsin itseni vähintään ikälopuksi. Ja kaiken huippu oli, että mun kaveria puristettiin siellä peffasta. heh.. Semmostahan tapahtu joskus teininä. :) Kaikki meni ihan hyvin muuten, mutta hinkit meinas räjähtää. Tulinkin sit jo puol kahen aikaan kotiin ja pumppailin yöllä puolisen tuntia ennen nukkumaan menoa. Poika oli ollut kuin enkeli, joten miehellä oli aika mukava lapsenvahtirasti. :)
 
Mandy81 Tosi kiva kuulla, että kaikki meni hienosti. Olitko pumpannut maitoa jemmaan vai antoiko mies korviketta Akselille?

Millonkohan mä uskaltautuisin jonnekkin. Kyllä mies varmana pärjää pojan kaa, mutta mä en vaan malta lähteä :D

Toivottavasti minäkin pääsisin sitten sinne pikkujouluihin, ainakin kovasti yritän tulla.
Hyvää varmasti välillä tekisikin päästä näkemään Jkl:n yöelämää pitkästä aikaa.

outiko& Sasu huomenna 3kk!
 
lara79
Mekin käytiin miehen kanssa viihteellä lauantaina, anoppi oli lastenvahtina. ensin tupareissa ja sitten kaupungilla. Olihan se ihan kivaa lähteä vähän tuulettumaan mutta toisaalta tuli ihan semmonen olo et eipä ole paljon menettänyt vaikka viimeksi on käynyt baarissa reilusti yli vuosi sitten... Mulla oli kanssa tissimaito ongelma kun vauva ei suostunut syömään ennenkuin lähdettiin, pyysin miestä avustamaan baarissa :ashamed: mut sille teki lämmin tissimaito niin pahaa ettei siitä mitään tullu :LOL: . Seuraavana päivänäkään ei vauveli oikein ollu halukas syömään tissiä mut pullo kelpasi, en tiedä johtuuko siitä et pullosta on niin paljon helpompi syödä vai mitä... monesti oikein suuttuu kun yrittää tarjota ja kääntää vaan päätä pois :/ . voi olla et imetys loppuu aika nopeesti jos sama jatkuu...
 
Heippa!

Multa taas kirjottelut jäänyt kokonaan. Ehdin vain ilmottautua mukaan pari viikkoa sitten! Arki vauvan kanssa menee siivillä, ei sitä ymmärräkään. Koko ajan vaan maanantai ja taas sitten perjantai! :)

Mutta voisin myös minä alustavasti ilmoittautua pikkujouluihin, jos vielä mukaan mahtuu. Toivottavasti pääsisimme osaa porukkaa näkemään tässä sitä ennenkin, vaikka vaunulenkin merkeissä. :)

Ei ehdi enempää kirjottaa tällä(kään) kertaa, parvekkeella vaunuissa taidetaan olla herätty :D
 
Sachwall kyllä pikkujouluihin mahtuu mukaan! :wave:

Viime viikollako oli ollut teillä tapaamisessa niistä puhetta? Kuulin vähän sellaisia huhuja Lauraliinalta.

Meillä huomenaamulla 8kk neuvola. Saa nähdä mitä siellä sanotaan :/

Onko lenkille lähtijöitä Keltinmäestä ja/tai Myllyjärveltä huomenna tai keskiviikkona? Huomenna voisin ehtiä klo 12, keskiviikkona ihan mihin aikaan vaan ;)

Muoks. Lisäilin viimein (!) uudet palstalaiset etusivulle =)
 
outiko Mies antoi korviketta+mun tissimaitoa sekoituksena pojalle, kun olin baarissa. Poika ei suostunut syömään pelkkää korviketta, mutta onneksi tämä sekoitus kelpasi. :) Kiitos halinallelle vinkisä! :)

Nyt täydellisten naisten pariin!
 
En mä taija itsekään ehtiä klo 12 tänään lenkille, neiti vetelee nyt niitä unia, kun neuvolasta tultiin :whistle: Mutta huomenna Lauraliina voisin lähtee. Se klo 14 sopii hyvin.

Eilen tyttönen nukkuikin vain kahdet päikkärit, taitaa tänään mennä samalla rytmillä kun nyt nukuu samoihin aikoihin unia kuin eilenkin. Neuvolassa käytiin tosiaan, 6800g ja 70,2cm, kirppu siis, mutta kasvanut on =) Sikalenssurokotteesta kysyin, kovasti sitä suosittelevat. Avokki on kovasti sitä mieltä, että Aino rokotettais, mä en tiiä :headwall: Mutta kai mä alan taipua siihen sittenkin, kun miettii niitä jälkitauteja... :/
 

Yhteistyössä