baulie,
onpa kumma. Meille lääkäri nimenomaan painotti, että KAIKKI lapsettomuushoitoihin tulevat pariskunnat käy juttelemassa psyk.polilla sh:n kanssa, joka sitten kirjaa oman lausuntonsa laps.polille.
Joo, mulla on takana useita keskenmenoja. Syyskuussa piti alkaa hoidot, mutta niitä lykättiin, koska olin uneton työstressin takia ja sovittiin, että aloitetaan heti tammikuussa. Tammikuussa ilmoitettiin, että ei oo vapaita aikoja ja saatiin helmikuun loppuun uusi suunnitteluaika. No se meni uusiksi työesteen vuoksi. Maaliskuussa käytiin siis suunnittelemassa - taas- ja kuultiin, että ei vielä aloiteta mitään, ennen kuin ollaan käyty yhdessä siellä psyk.polilla.
Hupaisaa tässä on se, että käyn säännöllisesti vanhojen asioiden takia psykologilla, joka ei nähnyt mitään estettä hoidon aloittamiselle. Ja samaa mieltä oli psykiatri, jolta meni lausunto laps.polille, siinä todettiin myös, ettei mitään estettä ole ja että olen hyvissä sielun ja ruumiin voimissa ja käytössä olleet unilääkkeet on lopetettu jo joulukuussa. Eipä riitä. Lykkääntyi nyt siis sen psyk.sh:n haastelun takia, en kertakaikkiaan TAJUA, miten hän voi olla viisaampi, kuin psykologi tai psykiatri.
Tuntuu siltä, että tahallaan viivästyttävät. Että tultaisiinkin toisiin ajatuksiin ja jätettäisiin koko rumba aloittamatta.
Tarkoitus on lähteä heti IVF-hoidoilla liikkeelle. Tai olisi, jos nyt JOSKUS tässä maailmassa sinne saisi ajan ja voisi taas SUUNNITELLA.
Mutta ihanaa lukea, että edes joillain tärppää ja on positiivisia uutisia! Se antaa toivoa.