Inkulle tosi paljon tsempityksiä, voi että jos/kun plussaisitte!
Onko teillä veritesti sovittu jo jollekin päivälle? Peukkuja siis!!!
Ja täytyy tosiaan nostaa hattua polin porukalle, mulla pelkästään hyvää sanottavaa heistä. On varmaan tosi kiire työympäristö ja tietyllä tapaa heihin kohdistuu suuri määrä odotuksia (itse tosin lataan odotukset onnistumisen suhteen ainoastaan omaan napaan eli en sillä tavalla ole kokenut 1.inssin negaa kunnallisen puolen "syyksi"). Tuntuu oikeasti, että siellä ollaan jokaista meitä varten tosissaan! Joidenkin mielestä/jossain päin Suomea kun kunnallinen puoli tunnetusti haukutaan lyttyyn.
Haaveilija, mikäs teidän hoitotaival olikaan, onko kuinka monta inssiä tehty vai päädytty jostain syystä IVF:n esim. suoraan?
Mä en taida uskaltautua katsomaan sitä Hiljaa Toivotut -leffaa sittenkään teatteriin. Haluan sen kyllä nähdä, mutta taitaa olla parempi katsoa se omalla kotisohvalla... Vähän tuntuu siis siltä, että teatterissa menisi vain parkumiseksi ja sen teen mieluummin kotona kun ei ole montaa kymmentä ihmistä ympärillä. Elosella on ilmeisti näytöksen yhteydessä jonkinlainen keskustelu(?) tilaisuus, onko aikomus mennä myös sinne?
Seurantaultra oli siis aamusella, näköjään näissä lääkkeellisissä kierroissakin eroja vaikka annostus yms. samat. Ekalla kerralla siis kp 12 löytyi 2 x 18 mm ja limakalvo oli ilmeisesti 11 mm. Nyt (kp 12)
1 x 14 mm ja limakalvo 9 mm.
Vähän nyt jänskättää, miten inssin kanssa käy... Lääkäri kyllä kalenterista laskeskeli ja oli sitä mieltä että toimenpide tehtäisiin perjantaina. Tikutan vielä ovulaatiota mutta en sitten tiedä milloin sen ovis+ saan. Kokemuksen perusteella,
tekeekö In-Tiimi inssin "etukäteen"? Tai siis jotenkin veikkaan että saisin ovis+ vasta perjantaina, onnistuisikohan toimenpide samalle päivälle... Keskiviikkona ajattelin sinne soitella ja kysellä tarkemmin.
Oon kyllä jokseenkin sitä mieltä, että viimeksi inssi oli liian myöhään (ovis+ torstaina aamulla ja toimenpide perjantaina päivällä). Jos folli kasvaa päivässä noin 2 mm niin tämän perusteella siis veikkaan että testi näyttäisi plussaa vasta perjantaina aamulla. Kaikesta sitä ihminen itselleen päänvaivaa keksiikin!