MMoi, inssistä aikaa nyt siis noin puolitoista viikkoa. Perjantaina (siis 28.10) tulee kuluneeksi se kaksi viikkoa. Tuntemukset on vähän ristiriitaiset, eiliseen saakka olin melkoisen toiveikas mutta nyt jo lähinnä vähän latistunut fiilis...
Inssi tehtiin siis kp 15 --> kp 20 lähtien ruumiinlämpö on ollut koholla jokusen pykälän. Tätä mulla ei ennen näin säännönmukaisesti ole ollut eli nyt siis lämmöt ei ole laskeneet laisinkaan. Koholla siis noin 0,4-0,5 pykälää. Ja tää "kuumeinen" olo jatkuu edelleen.
Toissapäivänä alkoi tuntui ihan aavistuksenomaisia kuukautiskipuja ja niitä tulee edelleen toisinaan. Mitään kovaa kipua ei ole, semmoista epämääräistä tuntemusta vaan. Mutta mutta, eilen illalla alkoi pieni tuhruvuoto... Ei nyt ole mitään suurta tuhruttelua, vaan lähinnä värillistä v-vuotoa. Näin mun menkat kyllä yleensä alkaa... :/
Jotenkin siis tuntuu, että ei 1. inssi onnistunut. Ajattelin kyllä tänään käydä ostamassa r-testin, niin pääsen tästä mietiskelystä (toivottavasti). Jos nega, niin pääsee jahkailemasta. Verikoe olisi sitten perjantaina eli 2 viikkoa inssistä. Jotenkin vaan tuntuu, että menkat alkaa ennen sitä...
Onko teillä tietoa, että pitääkö ensi kierto pitää välikiertona eli ei lääkitystä/ei inssimahdollisuutta? Mulla on tuo resepti Femareihin, niin mietin vaan että voinko ne sitten mahd. ensi kiertoon aloittaa. Hoitaja soittaa sen verikokeen tuloksen vasta maanantaina (31.10). Joudun varmaan soittelemaan polille ja kyselemään tätä, jos menkat alkaa. Femarit kun pitää aloittaa kp 3, niin voi olla että joutuisin aloittamaan niiden popsimisen viikonloppuna (ja kun hoitaja soittaa vasta ma:na, niin silloin niiden aloittaminen kenties myöhäistä).
Tsemppiä ainakin
Inkulle näin etunenässä!
Miten muuten tuota irrotuspiikkiä perustellaan? Tai siis kun itse en ole olleenkaan laisinkaan tietoinen mihin sitä käytetään... Lääkäri mietti sitä mullekin silloin kun käytiin seurantaultrassa (kp 12), mutta totesi sitten että antaa ovulaation tulla luonnostaan.