Jyväskylässä hoidoissa?

Tuun täältä taustalta kyselemään, että onko kellään käsitystä millaset ikärajat Keski-SUomen keskussairaalan lapsettomuuspolilla on? Meillä yks "inssi-tyttö" ja toiveissa jossakin vaiheessa toinenkin lapsi, ja sillä nää ikärajat mietityttää.. Itse täytän ensi vuonna 38v.

Entä onko käsitystä tän hetken jonoista?

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä teille, joilla hoidot käynnissä!

Viimeksi muokattu:
Kielovanamo: en tiiä ikärajoista, mutta meille ainakin viimeksi muistutettiin, että mitä enempi ikää, niin mahdollisuudet ei ainakaan parane (ja ikää siis nyt 31 vee). Polille soittamalla asia varmaan selviää, sulla varmaan on numero jossakin tallessa, vaikka ehkä vaativatkin lähetteen jostakin...

Mulla alkaa nyt oviksen tikutus, ja ensi ma on seurantaultra (kp. 12). Inssi on sitten toivon mukaan ensi viikolla.

Niin, ja onnittelut Aurinkoiselle, MeaMimosalle ja Sarzu83:lle, (olikohan vielä muita, ei muista...), onko kaikki ollut OK?

Viimeksi muokattu:
Hei kaikille!

Kävin tässä pinossa kirjoittamassa joskus alkuvuodesta mahdollisesta kysin pinosta tähän pinoon siirtymisestä. Silloin hommat meni puihin eikä muutto tullutkaan ajankohtaiseksi, mutta nyt taas elätellään toiveita Keski-Suomeen muutosta.

Minulle tehtiin huhtikuussa laparoskopia josta ei mitään tavallisesta poikkeavaa löytynyt ja kuopion yliopistollisen sairaalan lapsettomuuspoli on antanut siunauksen ainakin yhdelle inssille. Niitä kun on tehty meille jo kolme vaiko neljä kertaa.

Suostuvatkohan Jyväskylässä vielä inssia tekemään? Vaiko täytyykö meidän siirtyä jo ns. rankempiin hoitoihin..

Ylipainoa minulla vielä on, vaikkakin olen jo 40kg saanut painoa pudotettua, mutta nyt paino on taas jämähtänyt. Kysistä sain painon laskun avuksi alkuvaiheessa Metforemit ja Reductilit joista molemmat jätin pois omasta tahdosta. Jälkikäteen kuulinkin, että Reductil oli vedetty markkinoilta. Nyt olenkin pohtinut, että voisikohan saada tuon Metforemin uudestaan tai jonkun muun lääkkeen..

Nonniin, inssi on nyt takana.

Kävin eilen polilla ultrassa (kp. 12), 1 munasolu oli irtoamassa, mutta sain silti sen irrotuspiikin. Viikonloppuna aloitin ovis-testien teon, ja eilen aamulla tulikin viiva, mutta se oli puolet vaaleampi kuin kontrolliviiva. Ja tänään siis oli inssi. Nyt on pientä tuntemusta masussa, mutta missään vaiheessa ei ole ollut kipuja. Eli jänskätys alkaa. Yritän olla samaan aika olla realisti ja optimisti, tällä hetkellä optimisti on voitolla. hCG-testi on sitten parin viikon päästä.

Mites Baulie, mitkä sulla on tuntemukset, sulla taitaa olla nyt parisen viikkoa inssistä?

MMoi, inssistä aikaa nyt siis noin puolitoista viikkoa. Perjantaina (siis 28.10) tulee kuluneeksi se kaksi viikkoa. Tuntemukset on vähän ristiriitaiset, eiliseen saakka olin melkoisen toiveikas mutta nyt jo lähinnä vähän latistunut fiilis...

Inssi tehtiin siis kp 15 --> kp 20 lähtien ruumiinlämpö on ollut koholla jokusen pykälän. Tätä mulla ei ennen näin säännönmukaisesti ole ollut eli nyt siis lämmöt ei ole laskeneet laisinkaan. Koholla siis noin 0,4-0,5 pykälää. Ja tää "kuumeinen" olo jatkuu edelleen.

Toissapäivänä alkoi tuntui ihan aavistuksenomaisia kuukautiskipuja ja niitä tulee edelleen toisinaan. Mitään kovaa kipua ei ole, semmoista epämääräistä tuntemusta vaan. Mutta mutta, eilen illalla alkoi pieni tuhruvuoto... Ei nyt ole mitään suurta tuhruttelua, vaan lähinnä värillistä v-vuotoa. Näin mun menkat kyllä yleensä alkaa... :/

Jotenkin siis tuntuu, että ei 1. inssi onnistunut. Ajattelin kyllä tänään käydä ostamassa r-testin, niin pääsen tästä mietiskelystä (toivottavasti). Jos nega, niin pääsee jahkailemasta. Verikoe olisi sitten perjantaina eli 2 viikkoa inssistä. Jotenkin vaan tuntuu, että menkat alkaa ennen sitä...

Onko teillä tietoa, että pitääkö ensi kierto pitää välikiertona eli ei lääkitystä/ei inssimahdollisuutta? Mulla on tuo resepti Femareihin, niin mietin vaan että voinko ne sitten mahd. ensi kiertoon aloittaa. Hoitaja soittaa sen verikokeen tuloksen vasta maanantaina (31.10). Joudun varmaan soittelemaan polille ja kyselemään tätä, jos menkat alkaa. Femarit kun pitää aloittaa kp 3, niin voi olla että joutuisin aloittamaan niiden popsimisen viikonloppuna (ja kun hoitaja soittaa vasta ma:na, niin silloin niiden aloittaminen kenties myöhäistä).

Tsemppiä ainakin Inkulle näin etunenässä! :) Miten muuten tuota irrotuspiikkiä perustellaan? Tai siis kun itse en ole olleenkaan laisinkaan tietoinen mihin sitä käytetään... Lääkäri mietti sitä mullekin silloin kun käytiin seurantaultrassa (kp 12), mutta totesi sitten että antaa ovulaation tulla luonnostaan.

Nyt on sitten meilläkin ensi käynti tuolla polilla takana. Lääkäri oli mun mielestä ihan mukava eikä jäänyt mitään negatiivista mielikuvaa.
Saamme myös itse päättä haluammeko aloittaa inssillä vai mennä suoraan ivf.ään. Meillähän tilanne on se, että miehellä ei ole lainkaan siittiöitä. Mies on sairastanut syövän ja hoidot ovat sitten tuhonneet siittiöntuotannon. Onni onnettomuudessa on kuitenkin se, että mieheltä on otettu ennen hoitoja talteen hyvälaatuista spermaa.
Spermaa on kymmenen ampullia, eli kymmeneen hoitokertaan riittää.

Mietimmekin sitten tässä, että pitäisikö kuitenkin ensin kokeilla inssiä (olimme jo päätymässä ivf.ään)... Inssin puoleen kallistuu sekin seikka, että joudumme käymään hoidoissa Helsingissä ja ivf-jono on kuulema aivan mahdoton. Inssiin voisi päästä hyvinkin pian.
Toisaalta, kun tuo inssin onnistumisprosentti on mikä on niin hiukan arveluttaa "tuhlata" simppoja ja aikaa. Lääkäri teki selväksi, että ikää alkaa inssiin olla jo paljon (30v).
Mitkä teidän kokemukset on? Eli kannattaisiko meidän aloittaa inssillä vai mennä suoraan "tositoimiin".

No aukiolotutkimusta ei vielä tehty, se on vuorossa reilun viikon kuluttua. Jos munatorvet ovat tukossa niin sittenhän se on automaattisesti ivf. Mulla tosin on yksi lapsi, joten on siellä joskus ainakin joku torvi auki ollut.

Toiveikas mieliala kuitenkin taas on.

Täällä kp 1. Maanantaina alkanut tuhruttelu siis muuttui vuodoksi tänä aamuna. Tein eilen r-testin ja negaahan se näytti. Itessään tämä ei niin kamalan pahalta tunnu kun osasin jo asiaan valmistautua...

Mutta se, että meille tulee nyt välikierto, ottaa sitten enemmän päähän. :/ Soitin aamulla polille ja hoitaja neuvoi soittamaan sitten seuraavasta kierrosta sinne eli Femareita en saa heti tähän kiertoon aloittaa. Henkisesti itselle olisi helpompaa että päästäisiin heti yrittämään uudelleen.

Miten tätä välikiertoa perustellaan? Henkisin vai fyysisin perustein? Clomithan ainakin "varastoituu" elimistöön ja niitä ei kai kovin montaa kiertoa putkeen suositella syötävän. Mutta käsitin että Femarit ei samalla tavalla jäisi elimistöön, jostain tämän luin... Joten, kenties tuossa marraskuun toiseksi viimeisellä viikolla pyörähtää uusi kierto käyntiin niin sitten uudelleen. Tsemppiä muille! :)

Heippa!

Olen tänne pari kertaa kirjoittanut meidän tilanteesta. Mutta vielä lyhyesti, ensi kuussa tulee 6 vuotta yritystä eikä yhtään plussaa koko aikana. 2005 Pco todettu,joka nykyään epävarma, todella epäsäännöllinen kierto ja siihen avuksi syön teroluuttia, perustutkimukset tehty simpat,aukkari,munasarjojen tähystys,verikokeet,ultrat yms. Nykyään syön myös metformiinia,josta ei ole ollut apua. Ovuloinnista ei ole varmaa tietoa,joten tilanne on aika epäselvä joka tavalla!
Tänään aamulla tein varmuudenvuoksi testin, niinkun aina ennen teroluutin syömistä jotta voin turvallisella mielellä syödä kuurin eikä tarvitse miettiä mitä jos olen raskaana ja syön nyt lääkettä jota ei saisi raskaana ollessa syödä. Niin testiin ilmestyi ns. "haamuviiva", olin täysin sitä mieltä heti että tämä ei voi olla totta ja testissä täytyy olla jotain vikaa. Tein päivällä myöhemmin uuden testin joka näytti selvää negatiivista. Onko kenelläkään ollut vastaavanlaista tilannetta ja mikä on ollut lopputulos raskaana vai ei?
En oikein tiedä miten nyt pitäis toimia, lääkkeet jätän tähän kiertoon syömättä ja teen uuden testin parin päivän päästä. Molemmat testit olivat apteekin raskaustestejä,joten täysin vertailukelpoiset tulokset.....

Voi rähmä, Baulie! Mutta uutta yritystä vaan kehiin!

Meille sanottiin, että kolme kertaa voidaan kokeilla inssiä, mutta noista välikierroista ei ollut mitään puhetta (lääkäriltä en huomannut kysyä, ja hoitaja ei oikeastaan antanutkaan enää tilaa "mitä jos ei" -kysymyksille). Irrotuspiikki tuli mullekin vähän yllätyksenä, mutta ainakaan vielä ei ole ollut mitään oireita mistään, tiedä sitten onko se hyvä vai huono.

Amalia Armas: teillä on kieltämättä aika rajalliset mahdollisuudet. En ole mitenkään oikea henkilö neuvomaan (itsellä eka inssi vasta takana, ja tuloksesta ei siis tietoa). Jos mielipiteitä todella haluat, niin mä ehkä kokeilisin ainakin kerran inssiä, eihän sitä tiedä jos olet helposti raskautuvaa laatua ;) Miksi muuten IVF:t tehtäisiin teille Helsingissä?

Raskaustestiä ei ole mulle koskaan näyttänyt edes haamua, joten Supsua en voi auttaa :(

Heippa jälleen, tein uuden testin tänä aamuna joka oli nega! :( Tähän kyllä olin varautunutkin ja täytyy todeta se että ensimmäisen testin täytyi olla jotenkin viallinen, mikä kyllä on todella outoa...

Joten yritys jatkukoon vielä tämän 6 vuoden jälkeenkin :/

Voi Supsu, olen pahoillani! Mä tein myös haamun Apteekin omalla testillä viime talvena.

Inkku, meille tehdään hoidot Helsingissä, koska miehen simpat on siellä ja lääkäreiden mielestä meidän on järkevämpää mennä Helsinkiin kuin alkaa siirtää simppoja.

Kiitokset onnitteluista! Tänään kävimme polilla ensimmäisessä ultrassa ja huh, ainakin tähän saakka kaikki ok. Sikiö vastasi raskausviikkoja 7+3, niin kuin pitikin. Tosin tällä minun taustallani en vielä uskalla iloita. Päivä kerrallaan.

Supsu86: Minun näkemyksen mukaan testi näyttää punaista/punertavaa viivaa/haamua, jos virtsassa hcg:tä on. Jotkut testit voivat näyttää testiviivanpaikan selvemmin kastuttua ja itsekin olen joskus haamuksi sellaista erehtynyt luulemaan...Taisipa olla juurikin tuo Apteekin raskaustesti. Olen tosi pahoillani, se on kurjaa kun toiveet herää huijaritestien vuoksi...

Polin lääkärisedästä sen verran, että lieneekö lukenut näitä meidän kirjoituksia vai mitä, mutta kohtelu oli suorastaan ensiluokkaista tänään :) Pillahdin itkuun siinä lähtiessämme, niin setä kiirehti heti kysymään, että "enkai sanonut jotain pahasti". Palautetta on ainakin varmasti saanut töksähtelevästä ulosannistaan.

Seurailen edelleen taustalla, en todellakaan uskalla vielä tuonne odotuspuolelle lähteä :)

Voimia teille kaikille vahvoille naisille!

Hei kaikille!

Kirjoittelin tänne reilu viikko sitten.
Nyt on varmistunut meidän muuttomme Keski-Suomeen, miehen saatua töitä. Muutto tulee tapahtumaan parin viikon kuluttua. Kunhan ollaan muutto saatu kondikseen, soittelen soittoajalla hoitajalle ja tiedustelen kuinka edetään, että alkuun päästään. Paperit olen itselleni saanut KYSistä postitse.

Toivomme, että mahdollisesti se viimeinen inssi saataisiin alku vuodelle.

pojanaiti
Hei
Olen lueskellut aina välillä näitä ketjuja ja piti ihan vastata kielovanamon kysymyksiin..

Kyselit, onko kellään tietoa ikärajoista...
No,itse olen 39-vuotias, täytän helmikuussa 40 ja meillä on miehen kanssa 2008 syntynyt IVF-poika. Ja halua oli yrittää vielä kakkosta.
Soitin toukokuussa lapsettomuuspolilla ja selitin tilanteemme. Sanottiin, että soita heti elokuussa kesätauon jälkeen suunnitteluaikaa lääkärille ... Sainkin ajan heti syyskuun alkuun ja hoidot heti seuraavasta kierrosta. Eli nopsaan päästiin!! En tiiä,onko sillä merkitystä,muuta 40 v. on ikäraja hoidoille yleisellä puolella ja itsellä se raja on tosi lähellä!!! Nyt on pp 6 menossa, yksi PAS-alkio saatiin kohtuun. Pelkään pahinta,muuta toivon parasta...;) Pakasteeseen ei jäänyt enää yhtään! Eikä hoidot enää alusta asti yksityisellä innosta,mutta nyt on jo pehmennyt niillekin,jos ei tästä tulosta synny.

Onnea kaikille muille Jyväskylässä hoidoissa oleville! Toivotaan paljon plussia ja myötätuulta! Jaksamista kaikille!!:hug:

Viimeksi muokattu:
Pojanäiti, kiitti tiedosta. Pidetään peukkuja, että olisi teillä tärpännyt! Oliko nyt siis kolmas IVF menossa, kun ymmärsin, että enää tämän jälkeen ei teille julkisella hoitoja tehtäisi? Tosiaan itsekin soittelin jokin aika sitten polille ja kysyin ikärajoista. Ymmärsin, että "virallisesti" 39v, mutta käytännössä 40v. Itselläni siis onneksi vielä pari vuotta aikaa. Meidän tyttö syntyi vasta loppukeväästä eli vielä ei sen puoleen todellakaan olisi kiire hoitoihin. Meille sanottiin, että lähetteellä taas mentäisiin polille uudestaan, mutta täytyypä sitten jos tulee tarpeelliseksi ja ajankohtaiseksi alkaa miettimään uusia hoitoja, soitella vaikka sinne polille ja kysyä vielä, ottaisivatko suoraan vai pitääkö se lähete hakea..

Jotkut on täällä pohtinu, onko inssillä onnistumismahdollisuuksia. Meillä toka inssi toi toivotun tuloksen, vaikka simppamäärä oli pudonnut niin pieneksi, että jos tutkimusvaiheessa olisi samanlainen ollut, olisi meille luultavasti suositeltu heti kättelyssä ICSIä. Eli kyllä mahdollisuuksia on, mutta en tiedä, kuinka suuresta ihmeestä meidän kohdalla on ollut kyse..

Tsemppiä kaikille!

Tänään soittelinkin jo lapsettomuuspolille josta sain ohjeen soittaa KYSin lapsettomuuspolille saadakseni lähetteen ja paperit suoraan lähetettäväksi Jyväskylään. Näin tein ja lupasivat pikaisesti paperit lähetellä eteenpäin. Täytynee soitella parin viikon päästä ja varmistaa, että ovatko paperit siirtyneet varmasti eteenpäin..

Onko tietoa, että millaiset jonot on inseminaatiohoitoihin vai pääsekö ns. ilman jonottamista?

Viimeksi muokattu:
Arcatha, eipä taida olla inseminaatioon jonoa eli pitäisi päästä tositoimiin kunhan vaan pääsette suunnittelukäynnille. :) Meille siis tehty 1 inseminaatio viime kierrossa ja se meni ihan "kivuttomasti".

Polin kesäsulun jälkeen varailin meille suunnittelukäyntiajan, tällä tapaamisella lääkäri kirjoitti mulle reseptin Femareihin ja sitten ne seuraavassa kierrossa aloitin ja päästiin inseminaatioon (--> menkat). Tämä kierto joudutaan pitämään taukoa ja arviolta tuossa joulukuun alussa uusi inssi. Toivottavasti saatte nopsaan kutsun käynnille!

Arcatha!

Kannattaa tosiaan soittaa polille mahdollisimman nopeasti. Itselleni annettiin aika, kun soittelin lähetteen kohtaloa. Ilman puhelinsoittoa olisin ilmeisesti joutunut odottamaan pidempään!

Munkin käsityksen mukaan inssijonoa ei ole. Omalta kohdalta siis harmi, kun me joudutaan käymään inssissä ja ivf.ssä Naistenklinikalla. Siellä hoitojono on piiiiiiiiiiitkä. Tosin kun kaikki ultrar sun muut käyn Jyväskylässä niin ei kai tarvitse ihan maailmaan tappiin odottaa, että pääsee itse toimenpiteeseen. Lääkäriin mukaan inssiin on mahdollisuus jo tänä vuonna ja ivf.ään ensi vuoden alussa. Mutta saa sitten nähdä miten käy.

Tsemppiä kaikille!

Kiitokset teille vastauksista Amalia Armas ja baulie! Juu täytyy minun soitella heti kunhan ollaan muutto saatu kunnialla läpi. Älysin, että eihän heillä nimittäin ole edes meidän tulevaa osoitettakaan siellä kun en sitä KYSin hoitajallekaan antanut..

Hei kaikille! Täällä alkuraskaus on sujunut yllättävän hyvin fyysisten oireiden suhteen. Henkisesti nämä viikot ovat kuitenkin olleet todella haastavia. Tuntuu, että itse lapsettomuushoidot eivät aiheuttaneet minulle tällaista stressiä kuin tämä odotus ja jatkuva epävarmuus siitä, että onko kaikki nyt muka oikeasti hyvin. 19.10 kävin polilla ensimmäisessa ultrassa ja kaikki oli ok, samoin eilen yksityisellä käydessä, viikkoja nyt 10+1. En usko, että tällaista epävarmuutta kokisin, jos tietäisin, että tulisin raskaaksi pian uudestaan. Se harmittaa, etten vielä pysty kunnolla nauttimaan tästä ajasta. Toivon teille kaikille hirmuisesti onnea hoitoihin ja seurailen kyllä tätä palstaa vielä aktiivisesti jatkossakin:heart:

Voin hyvin kuvitella Aurinkoisen tuntemukset, täällä on varmaan yksi samanlainen, jos joskus raskaudun...

Eka inssi ei siis tuottanut tulosta (nyt kp 4), mutta klomit jatkuu heti tässä kierrossa eli uutta yritystä kehiin. Vuoto (ja turvonneet rinnat) oli jotain ihan eri luokkaa kuin aiemmin, joten voi olla, että elimistökin alkaa heräämään pikkuhiljaa, olisi jo aika ;)

Aurinkoinen oikein paljon onnea odotukseen! Eiköhän sullakin jo pikkuhiljaa ala olla viikot siinä pisteessä, että voi suhteellisen turvallisin mielin alkaa nauttia odotuksesta.

Mulla siis on aukiolotutkimus edessä maanantaina ja sitten päätetään onko meillä edessä inssi vai ivf. Naistenklinikaltakin sain jo soiton, ensikäynti sinne on tammikuun alussa ja siitä sitten varmaan päästään pian itse hoitoihin. Yllättävän nopeasti tuli tuo soitto ja mieliala on toiveikas.

Nyt vaan on ongelmana kadonneet menkat. Oon oottanu ja oottanu, että menkat alkais ja olis ohi ennen aukkaria... Normaali kierto mulla on n. 23 päivää ja nyt on jo kp 32. Mulla ei oo KOSKAAN ollu menkat näin myöhässä (paitsi kun olin raskaana). Pisin kierto vuosiin on ollut 25 päivää. Menkkatuntemuksia on ollut jo melkeen kaks viikkoa, mutta mitään ei tapahdu. ARRRGH. Arvatenkin ne sitten alkaa sopivasti juuri sillon, kun pitäs mennä siihen tutkimukseen.

Raskaana en voi olla... Paitsi tietysti teoriassa, eihän tässä ehkäisyä ole käytetty, mutta kun miehen simppatestissä ei ollut yhden yhtä siittiötä. Luomuraskauden mahdollisuus on siis 0%

Joku hormoonihäiriö siis sattui elämäni ensi kerran juuri nyt sopivasti. :kieh:

aurinkoinen, ihana kuulla että kaikki teillä hyvin! :) Varmasti olo on epävarma, uskon sen että tunteet on ristiriitaiset... Asia jota on niin kauan odottanut ja epäillyt omaa kroppaa ja sitä että onko itseä ollenkaan tarkoitettu äidiksi. Tunne ja pelko siitä, että onni otetaan pois on varmaan kamalaa. :/ Ja sitten vastapainona se, että entistä enemmän surettaa se ettei raskaudesta uskalla iloita ja nauttia täysillä. Mutta siis kaikkea hyvää jatkoon!

Inkulle harmistukset, että ei teilläkään eka inssi onnistunut... :/ Hurjasti tsemppiä seuraavaan! Erikoista muuten, että teille annettiin lupa yrittää heti perään uudelleen ja mulle sanottiin, että täytyy pitää taukoa tämä kierto. Mistähän johtuu...

Amalia, on kyllä erikoista että menkat odotuttaa itseään. Vaikka todennäköisyys raskauteen onkin mielestäsi melkein täysin nolla, niin oletko ajatellut testata? Tai siis, onko mitään pienintäkään mahista siihen, että miehellä olisikin edes jotain "ihan pientä" siittiötuotantoa? Ja harmi, jos ne menkat sieltä tuleekin vkonlopun aikana ja kävisi niin, että vuodon takia ei aukkaria voitaisi tehdä...

Täällä menossa kp 16. Viime (Femar) kierrossa tunsin kyllä ovulaatiokipuja kp 14 illalla ja nyt ei ole ollut oikeestaan minkäänlaista tuntemusta. Liekkö sitten ovulaatiota ollut ollenkaan - tai ei ainakaan samanlaista "super" ovista kuin sillon (kun folleja ilm. 2 kpl). Ovulaatiotestejä en ole viitsinyt turhaan käyttää.

Oletteko ajatelleet mennä katsomaan joulukuussa leffaan sen Silent Longing?

Menkat alkoivat tänään... Joten jouduin perumaan aukkarin. :(

No onneksi saivat sitten survottua mut johonkin väliin seuraavalle viikolle. Eli eiköhän tässä taas hiukan päästä asiassa eteenpäin. Alkuviikosta pääsen labroihin, jossa katsovat hormonitasot.

Tuo Silent longing leffa kyllä kiinnostaa, mutta taidan odottaa, että se tulee televisiosta.Tai eihän sitä tiedä, jos saisi miehen houkuteltua mukaan.

Hyvät viikonloput kaikille!

Baulie mulle hoitaja sanoi ensin, että voi yrittää heti seuraavassa kierrossa. Mutta kun kätilö soitti HCG-tuloksesta, niin sen piti vielä lääkäriltä varmistaa erikseen, että voiko yrittää heti, kätilön mielestä olisi pitänyt pitää välikierto.

Hiljaa toivotut kiinnostaa, millon se oikein tulee tänne? En vaan ole yhtään varma, että saan miestä mukaan, ja kavereista ei oikein tiiä, joten saa nähdä.

Yhteistyössä