Jyväskylässä hoidoissa?

Oi, onnea Jipsukka:flower:

liina; mulla myooma huomattiin ekan inssin yhteydessä ja ohjeistettiin silloin varaamaan poistoaikaa jos inssi ei onnistunut. Parin pikku mutkan jälkeen (mm. lääkäri oli unohtanut sanella koko asiasta mitään mun tietoihini) se sitten poistettiin heti ja jo seuraavaan kiertoon tehtiin taas inssi.
Se oli vaan parisenttinen ja tarkkaa paikkaa en muista(kohdun seinämässä, limakalvon alla...? :confused:). Mulla ei toimenpide kokonaisuudessaan mennyt ihan nappiin, mutta normaalisti on kyllä ihan pikku operaatio. Särkylääkettä kannattaa ottaa ohjeistuksen mukaan ennen toimenpidettä, kipu tuntuu vaan varsinaisen poiston ajan ja mulla vastasi kovia menkkakipuja. Eli aika lailla iisi toimenpide :)
Mulla sitä poistoa perusteltiin sillä että myooma saattaa vaikeuttaa kiinnittymiseen ja mahdollisesti runsaat menkat johtuu siitä. No, poistosta on nyt vuosi ja mitään ihmeitä en ole huomannut. Menkat nyt toki oli vähän niukemmat välillä, mutta enemmänkin laskisin sen viime vuonna syömieni clomien piikkiin.
Ja juu, blogi on aika uusi, vasta nyt tämän yrityksen ajan ollut "päiväkirjana", eli siellä ei tosiaan ole kuin parikymmentä päivitystä vasta. Ja nytkin tulee lähinnä höpistyä asian vierestä kun eipä tässä piinaillessa niin kamalan paljoa aiheesta ole raportoitavaa:D

Tsemppiä hoitoon -Spirit-! Toivottavasti "tulosta" tulee pian =)
 
spirit Kiitos :). Itse mietiskelin samaa, mutta kyllä ne ihmeellisesti melko hyvin sai soviteltua. Varsinkin kun vuorotyötä teen niin sain tarvittaessa vaihtaa vuoroa että pääsin käynneille.

Halusin kertoa että kävimme varhaisultrassa ja siellä näkyi pieni sydämen syke :heart::heart:
 
No niinhän siinä sitten taisi päästä käymään, että eilen sain elämäni ensimmäistä kertaa katsoa sitä plussaa testissä. Onhan noita negatestejä tullutkin tässä seitsemän vuoden aikana tehtyä muutama. Tänään sitten clearbluen viikkonäytöllinen tiesi aamulla kertoa, että raskaana 1-2.

Eipä tässä näin alkuvaiheessa (3+5) kauheasti viitsi iloita asiasta, kun mitä vaan vielä voi tapahtua. Enemmänkin olo on hämmentynyt kuin onnellinen. Rehellisesti sanottuna en nimittäin ole enää vuosiin uskonut raskautuvani, mutta toisinpa sitten kävi, pysyy tämä nyt sitten kyydissä tai ei.
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby89
Ihanaa annalii!! Onnea matkaan roppakaupalla! Mullakin iskee välillä valtava epäusko tähän ensimmäiseen plussaan. Varsinkin kun oireita ei ole ollut nimeksikään.. Ennen kuin tänä aamuna rintoja alkoi aristaa! (5+5) Jes! (Harvoin kipu tuo paremman mielen) Olin ajatellut tehdä vielä testin, mutten ole rohjennut.. Pelottaa kyllä ihan hirveästi se varhaisultra puolentoista viikon päästä!
 
KTL
Heippa täältäkin ! Mekin saatiin plussa ekasta Pas:sta. Tosin niin tuli ekasta ivf hoidostakin, ainoat hedelmöittyneet solut ja molemmat tarras. Nyt vaan tää ruskea vuoto noudattaA niin samaa kaavaa tuon ekan ivf kanssa mistä siis keskenmeno rv5. Maanantaina on verikoe, viimeksi ehdin tuon vuodon takia käyfä kolmessa kokeessa jotta voitiin seurata hormonitason liikkeitä.. äh. Mut onnea muille plussanneille, meitä tuntuu nyt olevan :)
 
annalii ja KTL Hurjan paljon onnea plussauksista!! Kunpa pienokaiset pysyisi kyydissä. Toivotaan KTL että ei tällä kertaa toistu sama, voin vaan kuvitella miten raastavaa tuon vuodon kanssa on, pelätä pahinta ja toivoa kuitenkin parasta. Tsemppia molemmille!!
 
Onkos täällä muita inseminaatiolaisia? Minkälaisia aikoja olette yleensä saaneet insseihin Siis kellonaikoja, aamu- vai iltapäivään? Työasiat vähän stressaa ja yritän miettiä, voisinko etukäteen jotenkin järjestellä työasioita niin, että olisi sitten helpompi päästä lyhyellä varoajalla inssiin lähtemään...
 
KTL
heido, raskaushormonia oli vaivaiset 33 jäljellä. vuoto jatkuu eikä oo edelleenkään menkkamaista joten luget tai sit raskaus ei oo mennyt kunnolla kesken. kävin uudessa verikokeessakin mutta eivät eilen soittaneet tulosta. mun amh-alkiot taitaa olla aika väsyneitä, väsynyt oli niiden tuottajakin mutta kyllä tämä taas tästä. henkisesti olen alkanut valmistautua luovutettuihin munasoluihin, tosin onhan mulla vielä muutama yritys jäljellä. näin tällä kertaa, ensi kerralla ehkä paremmin. mites lullaby voi? aurinkoista päivää kaikille!
 
KTL Pahoittelut, harmi että noin kävi :(. Tsemppiä kovasti seuraavaan yritykseen.
Täällä voidaan ihan hyvin, ei ole mitään kummempia ollut (koputtaa puuta). Seuraava ultra on muutaman viikon kuluessa ja sitä odotellaan kovasti että näkisi taas pikkuisen ja että kaikki on hyvin :)
 
No voihan harmi KTL :hug: Tsemppiä jatkoihin kovasti.

-Spirit- Meillä tehtiin viime vuonna inssit niin, että 2 oli klo. 11-12 ja sitten toiset 2 klo. 14 maissa. Aamupäiväinsseissä miehen näyte oli klinikalla min. 2 tuntia ennen toimenpidettä. Että aika voi siis vaihdella jonkin verran. Jokos teillä alkaa olla jo inssi lähelläkin?

Mitäs Jipsukalle kuuluu? Ja lullabylle onnea ultra-uutisista, meni silloin aiemmin ihan ohi, kun kävin tuota omaa plussaamisen ihmettäni vaan päivittelemässä viimeksi:D

Vähän nyt omaa napaakin, vaikka periaatteessahan kuuluisi jo tuonne jonnekin odottajien palstalle. Mutta koska ei tuo nyt ole vielä edes varmaa, kasvaako tuolla sisuksissa oikeasti joku, niin kirjoittelen tänne vielä.
Täällä odotetaan vielä vähän toista viikkoa ensimmäistä ultraa. On ollut tosi kuvottava olo tämän pari viikkoa, alkoi siis jo muutama päivä plussatestin saamisesta. Oksentanut en ole, mutta ei tuo kaukana ole ollut. Tänään on ollut pientä kuvotusta vain aamusta ja nythän tässä saa pohtia, että mitäköhän tämä nyt merkitsee kun olo on ihan hyvä näin yllättäen:O Että ei sitä osaa ottaa rennosti tämän asian kanssa, ei vaikka kuinka yrittää:D Myös muitakin perus-raskausoireita löytyy jo näin alkuvaiheessa kiva liuta, mutta ovat vielä niin uutuudenviehätyksen kultaamia, että mikäs tässä on ollessa:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby89
Pahoittelut KTL :( kovasti onnea tulevaan koitokseen! Spiritille myös onnenpotku matkaan!

Meillä oli viimeviikolla (7+3) ultra. Lääkäri oli silloin epävarma sykkeestä ja pikkusen koosta.. Liian pieneksi sanoi. Meidän piina jatkui siis vielä viikolla. Oireitahan mulla ei edelleenkään ole kuin väsymys ja nälkä. Rintojakaan ei enää arista.
Tänään sitten käytiin uudelleen.. Nyt oli sijainen joka ultrasi ja totesi kaiken olevan niinkuin pitääkin! Selittikin, että alakautta utratessa on vaikea saada sivuprofiilia mittaamista varten. Ihana oli nähdä pienen pieni sydän sykkimässä ruudulla !! Nyt pitäisi sitten neuvolaan varata aika..
 
Viimeksi muokattu:
Spirit, onnea matkaan.

( . ) meillä sitä onnea ei matkassa lopulta tainnut ollakaan. Blogini puolelta voi lukaista, jos jotakuta kiinnostaa, en taida viitsiä tänne sen enempiä tilitellä kuin että raskaana ollaan yhä, mutta ei ilmeisesti enää kovin kauaa.

Mutta herranjestas, nythän vasta tajusin tuon Jipsukan kirjoituksen tuossa ylenpänä, vaikka olen sen aiemminkin monta kertaa lukenut! Meillä on ihan sama juttu!

Voi hitto, nythän ne toiveet sitten heräsi, että sama olisi meilläkin.... Eikä tarvitsisi kyllä, surutyö oli kuitenkin jo aloitettu asian suhteen....
 
Apua, hirveää piinaa teillä annalii! Kävin kurkkaamassa blogiisi ja itku pääsi itseltäkin. Toivon kyllä kaikesta sydämestä onnellista käännettä teillekin!! Omista koettelemuksista Jälkikäteen tajusin,että ekassa ultrassa olisivat voineet kyllä mainita tuosta mittaamisen hankaluudesta! Olisi ehkä vähän edes jättänyt toivoa elämään enemmän. Seuraavassa ultrassa kaikki selitettiin kyllä tosi hyvin. Onko teillä tulossa uusi ultra?
 
Heippa kaikille! Täällä myös yksi Jyväskyläläinen :) Yrityksen olemme aloittaneet 8/2012 ja tutkimuksiin lähdettiin 8/2013. Juuri tehtiin aukiolotutkimus ja kohta ensimmäinen inseminaatio. Lääkkeenä (kohta) Femar. "Vikaa" ei ole löytynyt kummastakaan. Vertaistukea olen kaivannut. Ihan jopa sellaista, että olisi kiva tavata joku samassa tilanteessa oleva. Simpukkaan olin yhteydessä, mutta Jyväskylään ei ole tulossa ryhmää. Aurinkoista kevättä teille :D
 

Yhteistyössä