Kiva että täällä Jkl:n pinossa keskustelua syntyy!
Palailen myös itse paikalle.
RBAMille harmitukset tuosta negasta...
Ensimmäiseen hoitoon on odotukset tosi korkealla, oli se sitten inssi tai IVF. Itsellä 1. ja 2. inssi menivät korkein odotuksin ja nyt kyllä varmasti tämä tuleva 1. IVF aiheuttaa ihan saman fiiliksen... Täytyy vaan toppuutella itseään! Mietinkin tuota että miten käy jo ekalla kerralla ei onnistu, että tuleeko sitten välikierto vai ei. Mutta hyvä että vietät kesän kuitenkin hyvin mielin & rentoutuen!
Mua pyydettiin In-Tiimissä kaikkien kolmen inssin jälkeen soittamaan sinne tulos ja niin teinkin. Mietinkin että miksi ne pyytää asiakasta sen ilmoittamaan, mutta järkevältähän tuo syy tuntuu että pysyvät kärryillä siitä kuinka paljon pariskuntia on hoidoissa/jatkosuunnitelmat ja vielä sitten se että jos polilta ei tieto (ainakaan kovin nopeasti) sinne välity.
Ronja, miten teidän perjantainen punktio meni? Onko siirto maanantaina?
Kävin siis keskiviikkona polilla, lääkäri ultrasi ja antoi reseptit ja sain pistosopetuksen. Täytyy vaan toivoa että menkat alkaa sillä akselilla mitä lääkärille arvelin (4.-7.5.) niin ei tarvitsisi säätää ylimääräisiä. Pahoin pelkään, että menkat myöhästyy (kuten edellinen kierto)... :/ Yritän ottaa rennosti, niin jospa se auttaisi siihen että vuoto alkaa ajallaan.
Lääkityksenä Gonal-F 112,5 yksikköä/pv ja viidentenä pistopäivänä jarruksi mukaan Cetrotide. Ultran perusteella toisessa munasarjassa niitä munarakkula-aihioita löytyi "hieman enemmän kun oli toiveena", tiedä sitten kuinka todennäköinen hyperi olisi (kun lääkäri aiemmin mainitsi, että mulla olisi suurempi riski se saada).
Jepjep, mutta tsemppiä itse kullekin - palaan takaisin kunhan jotain tapahtuu!