Jyväskylässä hoidoissa?

Hei!

Teimme aika radikaalin, mutta toisaalta tässä tilanteessa varsin helpottavan päätöksen.

Osittain ehkä päätökseen vaikutti se fiilis, mikä tuli käytyä polilla. Etenkin hoitajan käytös. Lääkärin käytös puolestaan oli paljon parempaa mitä olin odottanut.

Mutta ratkaisevin päätös oli tämä meidän tämän hetkinen taloudellinen tilanne. Koemme mieheni kanssa molemmat, että tällaisen taloudellisen tilanteen ja velkataakan kanssa emme pystyisi tarjoamaan lapselle sellaista kotia minkä ehkä pystyisimme takaamaan kun taloudellinen tilanteemme olisi vakaa. Lisäksi painoa on vielä pudotettavana ja psyykkeen täytyy olla 100% tasapainossa.

Niinpä soitin tänään polille ja kerroin hoitajalle, että emme aio ainakaan vuoteen-pariin jatkaa hoitoja.

Niinhän sitä sanotaan, että silloin kun lopettaa yrittämisen, todennäköisesti heti on raskaana. Tässä haluamme pelata varman päälle ja olenkin menossa perjantaina keskustelemaan perhesuunnitteluneuvolaan mahdollisista ehkäisyvaihtoehdoista. Aika vähillä taitaa olla minun kohdallani vaihtoehdot migreenini takia. Voihan se olla, että sanovat, ettei minun ole mahdollista ottaa ehkäisyä käyttöön. Mutta miehelläni on kumiallergia niin hänen suhteensa on lähes mahdoton ehkäisyä käyttää. Toivon, että mahdollisesta hormonaalisesta ehkäisystä olisi apua myös tähän epäsäännölliseen kiertooni.

Mielelläni pysyttelisin tässä ketjussa seuraamassa teidän kuulumisianne ja fiiliksiä muutenkin!

Toivon kaikille voimia ja onnea hoitoihin! Muistakaa kuunnella omia voimianne ja eläkää niiden mukaan :heart:
 
Jospa sitä itsekin taas saisi kirjoitettua jotain. Huomaan, että käyn kyllä aktiivisesti lukemassa, mutta kirjoitettua tulee lähinnä silloin, kun uusi kierto alkaa.

Eli täällä ollaan menossa kohti ensimmäistä inssiä. Olen kyllä helpottunut asiasta, nyt ei tarvitse itse väkisin yrittää. Vaikka tosiaan en kyllä inssiltä kauheasti mitään odota, mutta tuleepahan nekin tehtyä. Onneksi ovulaatiotestin plussa tuli viimeksi torstaina, joten sen puolesta ajatukset on positiivisemmat kuin viimeksi kirjoittaessa.

Voiko mies muuten vaan marssia sinne In-Tiimiin ilman mitään etukäteisyhteydenottoa? Niin ja tehdäänkö se varsinainen inssi polilla vai In-Tiimin tiloissa? Viimeksi jäin ihan siihen käsitykseen, että se tehdään polilla, mutta kun luen noita ohjeita, niin niissä sanotaan, että In-Tiimissä? :O Vai tarkoittaako tuo vain miehen osuutta? En tiedä miten multa on mennyt ohi puolet lääkärin ja hoitajan kanssa käydyistä asioista..Auttakaa te viisaammat mua :)

Arcatha on tehnyt ison päätöksen, ei varmasti ollut helppoa. Mutta varmaankin helpottaa omaa oloa, kun on miettinyt asian puhki ja päässyt ratkaisuun. Mielestäni voit ehdottomasti pysytellä tässä ketjussa mukana :)
 
Johkuliinu, milloin teillä arviolta on inssi? Entäpä millä lääkityksellä?

Seurantaultra tehdään siis siellä keskussairaalalla, ootteko sille jo jonkin pvm:n sopineet? Sinä aamuna kun ovulaatiotesti näyttää plussaa niin soitto In-Tiimiin, niin ne antaa sulle sen inseminaatioajan seuraavalle päivälle (normaalitilanteessa siis, jos ei vkonloppu esim. sotkisi tilannetta). Antavat samalla soitolla In-Tiimistä ohjeeksi että mies tulee pari-kolme tuntia ennen sitä inseminaatioaikaa antamaan sen siemenneste-näytteen sinne. Eli siis summa summarum; kaikki ultrat yms. keskussairaalalla ja toimnpiteet In-Tiimissä. Tsemppiä! :)
 
Kiitos baulie vastauksesta, nyt selkisi :)

Inssi on (toivottavasti) ensi viikon perjantaina, ikuinen pessimisti pelkää tietysti vielä että kaikki ajat on taas varattu ja mitenkään ei mahdu mihinkään väliin. Tosin In-Tiimissä voi olla vähän eri palveluasenne kuin julkisella puolella. Niin ja lääkityksenä on pelkät clomit.

Yritin tänään soittaa seurantaultra-aikaa, mutta en päässyt läpi ja jätin soittopyynnön, mutta tällä kertaa sieltä ei soitettu takaisin (aina ennen kyllä on soitettu). No, ei auta kun yrittää huomenna uudelleen.

Ilmeisesti ennen inssiä tehdään aina tuo seurantaultra? Kun se mua varmaan sekotti, kun viimeksi pelkässä clomiekierrossa ei tarvinnut käydä ultrassa ja jotenkin jäin siihen uskoon, ettei inssiäkään varten tarvitse käydä. Mutta ilmeisesti siitä mulle puhuttiin, että seuraavan kerran nähdään juuri tuossa seurantaultrassa ja siksi ymmärsin, että operaatiokin tehtäisiin polilla. Onneksi täältä saa apua :)
 
Mä niin mielelläni vastailen näihin kysymyksiin mihin tiedän vastauksen! :) Itse kun olen tilanteen tullessa melkoinen stressaaja ja etukäteen kyllä mäkin mietiskelin vaikka mitä mahdollista näihin käytyihin insseihin liittyen ja myös että mikä menee mahdollisesti pieleen... ;)

Mun kokemuksen mukaan In-Tiimistä ei kyllä ajat lopu ja vaikka siellä kiire tuntuisi olevan niin kyllä ne sen inssiajan keksii vaikka mihin rakoseen työntää. Itsessään kun siellä toimenpidehuoneessa ei oo itsellä 5-10 minsaa kauemmin mennyt. Mieskin saa siellä melkolailla oman aikataulun mukaan aamulla käydä, eli siis sen näytteen antamiselle ei anneta mitään tarkkaa aikaa. Kehottavat vaan tulla suunnilleen johonkin aikaan silleen että kerkeävät sen pesun sille näytteelle tehdä.

Veikkaisin että sieltä polilta sulle huomenna aamulla hoitaja soittaa sen tämän aamuisen soittopyynnön perusteella. Mullekin muutaman kerran käynyt niin että soittopyynnön oon sinne automaattisesti jättänyt (ja valmistautunut siihen että soitan seuraavana aamuna uudelleen). Mutta yllärinä onkin tullut että hoitaja soittaa sen edellisen aamun soittopyynnön vuoksi takaisin heti aamulla. :)

Ja käytäntönä taitaa siis olla se seurantaultra ennen inssiä. Mulle ainakin tehtiin kaikkina näinä kolmena kertana. Tsekkaavat monta follikkelia ja miltä limakalvo näyttää. Lääkäri sitten niiden perusteella arvelee että milloin se inssi suunnilleen voisi olla mutta kehottaa kyllä tekemään vielä ovulaatiotestejäkin...
 
Hei pitkästä aikaa!
Muista kiireistä johtuen en ole ennättänyt täällä kertomaan kuulumisiani, jotka siis ovat: kolmaskaan inssi ei tuottanut tulosta, ja tämän kuun lopussa meillä on suunnitteluaika IVF:ää varten. Eli me jatketaan yrittämistä. Tällä hetkellä ihmettelen itsekin hieman omaa suhtautumistani tuleviin hoitoihin, kun ajattelen ne semmosina teknisinä toimenpiteinä. Mutta toissa yönä näin jo painajaisia piikityksistä... Eli saa nähdä mitä tuleman pitää ;)

Mä luulen, että tällä palstalla on huomattavasti enempi lukijoita kuin kirjoittajia ikinä yhteensä, joten sen puolesta seuraile Arcatha ihan rauhassa, ja toki saa kommentteja heittää! Ihailtavaa tuo teidän rohkea päätös, ja niin on tehtävä kuin oikealta tuntuu.

Hassua muuten, mutta mulle ensimmäisellä lääkärikäynnillä mieleen jäi varoitukset, että netin keskustelupalstoille ei saa eksyä, siellä vaan masentuu, mutta ainakin tää palsta on ollut ihan loistavaa vertaistukea ja samalla saa nähdä -siis lukea- miten toisten hoidot edistyy -tai ei edisty.
 
Mäkin täällä aina lueskelen kuulumisia, mutta oma tilanne, kun on tässä pysähtyneisyyden tilassa ei ole mitään omaa asiaa. Ja tarkalleen ottaen meidän hoitoa ei edes tehdä Jyväskylässä, vaan Naistenklinikalla... Tosin kai sitä tulee sitten alkusyksystä kummallakin polilla rampattua.

Juuri ennen Naikkarin kesätaukoa on meillä icsi-suunnitteluaika ja hoidot alkavat sitten kesätauon jälkeen. Eli pitkissä kantimissa tämä on ja hyviä hermoja vaatii.

Oon tätä jo aiemminkin udellut, mutta en muista saaneeni vastausta, eli kysästäänpä nyt uudemman kerran, että tietääkö joku mahtaako noilla klinikoilla olla sulkua myös elokuussa? Siis lähinnä Jyväskylää mietin... Naikkarilta sanoivat, että meidän hoito ajoittuisi elokuuhun, mutta tietysti tämä suunnitelma sitten kariutuu, jos Jyväskylä on tuolloin kiinni.

Ihanaa kevään alkua toivotan teille kaikille ja nautitaan nyt näistä aurinkoisista päivistä!!!
 
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että mistäpäin ihmiset kirjoittelette, asutteko ihan jyväskylässä vai kauempana? Näitä keskusteluja seuranneena tulee aina naistentautien polilla lääkärille pääsyä odottaessa mieleen, kun katselee muita aulassa istuvia, että onkohan täällä ketään palstalta :)
 
Jyväskylässä mekin asutaan ja kun näistä meidän faktoista meidät tutut tunnistaa anyway, niin voin tarkentaa että melko keskustassa asustellaan.

Mulla tässä oli piykään varsinainen vauvakuume taka-alalla, mutta nyt se alkaa selvästi nostaa taas päätään. Voihan kurjuus, kun tietää, että ainakaan ennen ensi syksyä ei mitään tapahdu.
 
Munkin pitää vähän mielenkiinnosta kysellä :)

Eli miten olette onnistuneet järjestämään asiat työpaikalla hoitojen aikana? Tietääkö pomo tai muut työpaikalla?

Kun mä koen aika ahdistavana sen, kun nytkin ekan inssin yhteydessä mulle tulee kolme "selittämätöntä" lähtöä töistä. Pomolleni olen toki kertonut syyn, mutta muille en. Sitten saa olla selittelemässä, että lähden omille asioille kesken päivän. Ja erityisesti kun pelkään sitä, että muut rupeaa ajattelemaan, että nyt se on raskaana, kun juoksee jossain noin usein :O Vaikka varmaan ihmiset ei edes ajattele noin, mutta siltä sen saa tuntumaan omissa ajatuksissa. Pelkään oikeasti sitä, jos joku tulee kysymään asiasta, että mitä vastaan. Totuutta en haluaisi kertoa, mutta tuntuu myös tyhmältä vaan vedota henkilökohtaisiin asioihin.

Onneksi työ on muuten sellaista, että poissaolot on mahdollisia, kunhan vaan olen tarkka etten varaa näille tietyille päiville mitään erikoista.

Onko muuten teidän inssissä jo käyneiden pitänyt käydä verikokeissa inssin jälkeen? Kun mulle annettiin määräys käydä, 16 päivää inssin jälkeen. Yleensä mulla kyllä tuossa vaiheessa on jo alkanut kunnon vuoto, mutta hoitaja suositteli silti verikokeita, ellei vuoto ole todella runsasta.
 
Heippa!

Johkuliinu en varsinaisesti ole ollut töissä kohta 3 vuoteen kun tosiaan opiskelen kolmatta ammattia,mutta koulussa ja työharjoittelu paikoissa olen ollut hyvin avoin tästä lapsettomuudesta, olen kokenut sen itselle helpoimpana ja tämän reilu 6 vuoden aikaan kun asiaa on kerennyt käsitellä niin asiasta puhuminen on helppoa ja tulee hyvin luontevasti. Mikä myös osaltaan johtuu siitä,että olen muutenkin erittäin avoin ja sosiaalinen ihminen.
Kun olen kertonut suoraan niin välttyy turhilta kysymyksiltä ja katseilta,sekä siltä että ihmiset jotka tietää asiasta osaavat olla puhumatta tietyistä asioista yms.

Mutta jos avoimuus ei istu omaan luonteeseen,nini sitten on puhumatta ja on välittämättä siitä mitä muut puhuu poissaoloista jne... :)
 
Täällä ilmoittautuu toinen muuramelainen. Olen myös miettinyt, että onkohan polilla/intiimissä käydessä "tuttuja".

Tällä hetkellä mulla on ollu vähempi töitä, joten olen melko vapaasti voinut järjestellä menoni, ilman että kukaan on mitään kysellyt. Töissä kukaan ei tiedäkään mitään. Lähipiiri tietää tasolla, että hoidoissa ollaan, mutta tarkkaa selonpitoa en katsonut tarpeelliseksi antaa, vaan kerron, jos joku kysyy, että missä mennään.

Johkuliini: mä kävin verikokeissa ainoastaan ekan inssin jälkeen, tuolloinkin vuoto oli jo alkanut, joten tuloksen tiesin jo ennestään. Verikokeet taitaa olla hieman kirjava käytäntö, mullakin se oli sellaista käy - älä käy - käy sittenkin.
 
Amalia, en oo nyt tulevan kesän polin sulkuajoista tietoinen mutta viime vuonna koko paikka oli kiinni 6.6.-22.8. Silloin poli oli kyllä remontissa, eli sekin saattoi vaikuttaa tuohon pituuteen. Täytyy toivoa nyt, että olisi lyhyempi sulkuaika, jokatapauksessa se kai osan kesää on kiinni. Joskus aikaisempina vuosina olivat kai tehneet kesäksi maksusitoutumuksia sulkuajaksi In-Tiimiin, mutta tämä oli kai silloin kun oli ruuhkaisempaa. Ja mullakin kyllä taasen näin keväisin tulee enempi tää vauvakuume pintaan... ;/ Haluaisi niin silitellä sitä kasvavaa masua tai nuuhkia ja pusutella pehmoista pikkuista vauvaa... <3

Mulla näissä tutkimuksissa ja hoidoissa käyminen on onnistunut ihan hyvin töiden kannalta ajateltuna, voin kyllä lähteä kesken päivän käymään muualla. Työpaikaltakaan ei ole pitkä matka polille/keskustaan. Töissä tietää tämän tilanteen kaksi henkilöä, tämän hetkinen esimies ei tiedä. Aion kyllä kertoa esimiehelle kunhan nää hoidot taas pääsee kunnolla jatkumaan, inssien kanssa ei noita sairaspoissoloja tullut mutta nyt voi olla eri tilanne...

Meillä on niin perhekeskeinen työpaikka, paljon naisia ja "lisääntyminen" tuntuu olevan puheenaihe tämän tästä. Ja näitten "pikkukakkosten ja -kolmosten" tekeminen/vitsailu niiden pyöräyttämisestä tuosta noin vaan myös. Voi hohhoijaa jos vaan tietäisitte että niitä ei kaikki tuosta noin vaan sormia napsauttamalla tee! Muuten siis ihana työpaikka ja -porukka mutta nää jutut tuntuu aika ajoin pahalta ja kahvipöytäkeskustelut raskauksista ja vauvoista kyllä vaivaannuttaa. Väillä kyllä tuntuu että mun naamasta oikeen paistaa se että mennään vähän herkille aiheille... Oikeestaan olisi kyllä kiva että lähimmät työkaverit tietäisi tilanteen, ei tää mikään salaisuus ole, mutta asiaa on aika vaikea tuosta noin vaan ottaa itse puheeksi. Väillä tuntuu että nää "mammat" tutkailee muiden mahanseutuja ja niillä on varmaan omat vedonlyönnit menossa siitä kuka poksahtaa seuraavaksi.

Olipas paatosta... ;)

Mullekin on aina varattu se verikoe inssin jälkeen, kerran olen vain käynyt kun menkat ei ole ennen sitä alkaneet. Muut kaksi kertaa olen perunut kun tiennyt lopputuloksen.

Johkuliinu, minä päivänä sulla oli se inssi? Miten meni? Kovasti peukkuja nyt sitten vaan!

Ja Inkulle moikat täältä Muuramesta! ;) En ole siis täältä kotoisin (mies on), ollaan asuttu täällä noin puolitoista vuotta.

Ensi perjantaita odotellessa, silloin meillä on IVF-suunnittelu. Johan tässä on taas odoteltu asioiden etenemistä.
 
baulie, olin inssissä keskiviikkona. Onneksi joskus tapahtuu jotain positiivistakin ja ovulaatioplussa ymmärsi tulla keskellä viikkoa eikä mennyt viikonloppua kohti! (Sain ajan heti keskiviikoksi, kun In-Tiimi oli torstai-iltapäivän kiinni.) Kai sitä ajankohtaa on tullut sen verran stressattua, että keho ymmärsi totella :D

Inssi oli kyllä aika "helppo". Tai en oikein tiedä mitä olin siltä odottanut, mutta ei siitä missään nimessä ainakaan huonoja kokemuksia jäänyt. Tosin lääkäri antoi mulle vähän palautetta, että olisi se mieskin voinut olla mukana..Jotenkin mulle ei taas tullut mieleenkään, että pyytäisin miestä mukaan, kun muutenkin näiden käyntejen takia on ihan tarpeeksi poissaoloja töistä. No, jos seuraavalla kerralla sitten :) Onko teillä muilla ollut aina miehet mukana inssissä?

Lääkäri polilla ei tiennyt tarkkaa kesän sulkuaikaa, mutta arveli sen alkavan juhannukselta ja kestävän elokuun loppupuolelle. Mutta ihan tarkkaa aikataulua ei tosiaan osannut sanoa, luulisi sen olevan jo tiedossa :O
 
Johkuliini mä olen joka kerran ollut itekseni inssissä. Mulle ei ole tullut mieleenkään ottaa miestä mukaan (johan se siellä on paria tuntia aikaisemmin itse käynyt paikan päällä) eikä kukaan ole koskaan sanonut, että mies voisi (tai pitäisi) olla mukana. Ja hyvin on mennyt. Ehkei kaikkea tartte ottaa ihan niin kirjaimellisesti...
 
Täällä olis kans yks Jyväskylän hoidokki. Taustasta sen verran että Viitasaarelta heinäkuussa lähetteellä siirryttiin 2 vuoden "yrittämisen" jälkeen (ajatuksella tulee jos tulee) KSKS Fertiliteettipolille. Polin ja klinikan kesätauon takia kutsu suunnitteluun tuli 10/11.
Ennen sitä mies oli In-Timiissä (9/11) käynyt antamassa siemennestenäytteen, joka oli hoitavan lääkärin (mies) mukaan "e-rit-täin A-luokkaista".
Samalla reissulla lääkäri määräsi minut HSSG-tutkimukseen joka tehtiin marraskuussa polilla ja tulos spasmi molemmissa johtimissa. Tulosta itkin lohduttomasti viikon, vaikka tietona helpotti että jokin syy löytyi. Se tutkimus oli luonnollisesti epämukava ja kivulias ja sain siitä sen inhottavan hartiapistoksenkin... Mieslääkäristä en kertaakaan tykännyt, oli jotenkin tökerö joka kerta.
Joulukuussa varasin puhelimitse ajan IVF:n, kun suoraan siihen oli niiden munanjohtimien takia suositus. Suunnitteluajan silloin saimme helmikuun alkuun. Siinä vaihtui lääkäri naiseen (todella mukava), joka teki suunnitelman. Vietimme polilla n.1,5 tuntia! Ekan kerran tuli semmonen olo että välittää ne potilaasta kuitenkin.
Pääsiäisen takia (en ymmärrä miks, kun edessä se on nytkin...?) en pistoksia saanut helmikuun menkoista aloittaa.
Nyt sitten tosiaan lähti tää eka IVF käyntiin Puregonilla ja tänään kolmas pistopäivä menossa. Pistämistä pelkään ihan hulluna ja mies ne hoitaakin. Toi puregon piikki on niin olemattoman pieni ettei se tunnu juuri miltään, mutta silti! 6.kp tulee Orgalutran siihen rinnalle pistettäväksi... hui.
Punktio on suunniteltu vkon 13 loppuun. Tulevana maanantaina on ultra, ja siinä tarkentuu varmaan suunnitelmat. Jännää on!:)
Onko muita nyt IVF-hoidossa olevia?
 
Moikat RBAM:lle ja tervetuloa! :) Kovasti peukkuja teille. Minkä ikäisiä muuten olette?

Me käytiin ekan kerran polilla aikalailla vuosi sitten, huhtikuussa 2011. Eli hidasta on ollut... Juuri tämän kesätauon ja kolmen tuloksettoman inssin vuoksi (joiden kaikkien välillä tietysti ollut välikierto). Nyt sitten "tositoimiin" eli ollaan huomenna menossa IVF-suunnittelukäynnille. Meillä yritystä 4/2006 alkaen ilman plussan plussaakaan - syytä ei ole löydetty. Miehessä ei ole vikaa, näytteen laatu on ollut aina hyvä/erinomainen. Mulla ei ole tukoksia munanjohtimissa (aukkari oli myöskin mulla jokseenkin kivulias ja sain sen hartiapiston). Hormoniarvoissa ehkä jotain pientä häikkää, mutta polin lääkärin mukaan ei sillä tavalla että vaikuttaisi tähän. Aiemmin ollut monirakkulaisten munasarjojen epäily, mutta polin lääkärin mielestä ei sit olekaan...

Onko polilla muuten nyt uusi (nais)lääkäri? Vai onko kyseessä se joka on raskaana (joku taisi hänet täällä mainita, mulle teki yhden inssit In-Tiimissä mutta en ole koskaan häntä keskussairaalalla tavannut). Voisi olla "virkistävää" käydä hänen vastaanotollaan, kun tähän mennessä ollaan käyty vaan sillä miehellä. Ihan tyytyväinen olen kyllä häneen ollut... Mietin vaan että jos kyseessä sama naislääkäri (joka on raskaana) niin milloin jää pois töistä/ellei ole jo jäänyt.

Kerrohan sitten miten tämä hoito edistyy yms.! :) Mua ainakin kiinnostaa kovasti, kun samassa tilanteessa ollaan.
 
Moikat RBAM:lle ja tervetuloa! :) Kovasti peukkuja teille. Minkä ikäisiä muuten olette?

Me käytiin ekan kerran polilla aikalailla vuosi sitten, huhtikuussa 2011. Eli hidasta on ollut... Juuri tämän kesätauon ja kolmen tuloksettoman inssin vuoksi (joiden kaikkien välillä tietysti ollut välikierto). Nyt sitten "tositoimiin" eli ollaan huomenna menossa IVF-suunnittelukäynnille. Meillä yritystä 4/2006 alkaen ilman plussan plussaakaan - syytä ei ole löydetty. Miehessä ei ole vikaa, näytteen laatu on ollut aina hyvä/erinomainen. Mulla ei ole tukoksia munanjohtimissa (aukkari oli myöskin mulla jokseenkin kivulias ja sain sen hartiapiston). Hormoniarvoissa ehkä jotain pientä häikkää, mutta polin lääkärin mukaan ei sillä tavalla että vaikuttaisi tähän. Aiemmin ollut monirakkulaisten munasarjojen epäily, mutta polin lääkärin mielestä ei sit olekaan...

Onko polilla muuten nyt uusi (nais)lääkäri? Vai onko kyseessä se joka on raskaana (joku taisi hänet täällä mainita, mulle teki yhden inssin In-Tiimissä mutta en ole koskaan häntä keskussairaalalla tavannut). Voisi olla "virkistävää" käydä hänen vastaanotollaan, kun tähän mennessä ollaan käyty vaan sillä miehellä. Ihan tyytyväinen olen kyllä häneen ollut... Mietin vaan että jos kyseessä sama naislääkäri (joka on raskaana) niin milloin jää pois töistä/ellei ole jo jäänyt.

Kerrohan sitten miten tämä hoito edistyy yms.! :) Mua ainakin kiinnostaa kovasti, kun samassa tilanteessa ollaan.
 
Moikat RBAM:lle ja tervetuloa! :) Kovasti peukkuja teille. Minkä ikäisiä muuten olette?

Onko polilla muuten nyt uusi (nais)lääkäri? Vai onko kyseessä se joka on raskaana (joku taisi hänet täällä mainita, mulle teki yhden inssit In-Tiimissä mutta en ole koskaan häntä keskussairaalalla tavannut). Voisi olla "virkistävää" käydä hänen vastaanotollaan, kun tähän mennessä ollaan käyty vaan sillä miehellä. Ihan tyytyväinen olen kyllä häneen ollut... Mietin vaan että jos kyseessä sama naislääkäri (joka on raskaana) niin milloin jää pois töistä/ellei ole jo jäänyt.

Kerrohan sitten miten tämä hoito edistyy yms.! :) Mua ainakin kiinnostaa kovasti, kun samassa tilanteessa ollaan.
Mä oon 30 ja mies 28. Se naislääkäri oli raskaana, mutta en usko hänen jääneen vielä äitiyslomalle (ei ollut vielä valtava maha). Klinikan henkilökuntaa netistä katsoin ja siellä näkyi olevan joku äippälomalla, ei ollut sama nainen. Siitä lääkärin vaihdosta en tiennyt etukäteen, mutta ei se mua haitannut ;) En tiedä miksi siitä mieslääkäristä jäi vähemmän miellyttävä fiilis. Ehkä ekalla kerralla häntä tavatessani tuli sellainen olo että ehkä ei motivaatio ole kohdallaan/ei kiinnosta tai jotain? Tai sitten meidän kemiat ei muuten vaan kohtaa. Itse siellä käydessä on aina jotenkin niin herkillä että melkein sormia napsauttamalla vois tulla itku... Enkä todellakaan itke muuten kovinkaan helposti : /

Tsemppiä teille baulie huomiselle suunnittelukäynnille, jospa pian pääsette hoitoa toteuttamaan!
 

Yhteistyössä