No ompas bauliella ollut lähetteen kanssa vaikeeta! Mä oon kans samalla kannalla, että polilta olisi pitänyt mennä lähete In-Tiimiin. Kyllähän se näytteen antaminen on paras tehdä siellä klinikalla, vaikka onnistuuhan se kotonakin. Kannattaa miehen kanssa jutella asiasta ja sanoa, että kyseessä on ihan luonnollinen juttu eikä sitä tarvitse hävetä! Eihän siellä ole kukaan katsomassa. Ehkä nuoremmat miehet ovat vähän epävarmempia tämän asian kanssa. Mun miehellä (40 vee) meni varttitunti siitä, kun meni klinikalle ja oli taas pihalla, kun kävi antamassa näytteen.
Minusta polilla se naislääkäri oli tosi mukava ja selitti hirveän hyvin kaikki asiat. Mieslääkärillä ulosanti ehkä vähän takkuinen, mutta muutoin ok. Meillä oli koko ajan sama hoitaja ja hän oli todella sympaattinen. Antoi onnenpotkun pepulle viimeisen ultran jälkeen ennen punktiota!
Tsemppiä kaikille hoitoihin. Täällä alkaa jo massu pullottamaan ja kävin just ostamassa isommat rintsikat. Aurinkoista kevättä!
Minusta polilla se naislääkäri oli tosi mukava ja selitti hirveän hyvin kaikki asiat. Mieslääkärillä ulosanti ehkä vähän takkuinen, mutta muutoin ok. Meillä oli koko ajan sama hoitaja ja hän oli todella sympaattinen. Antoi onnenpotkun pepulle viimeisen ultran jälkeen ennen punktiota!
Tsemppiä kaikille hoitoihin. Täällä alkaa jo massu pullottamaan ja kävin just ostamassa isommat rintsikat. Aurinkoista kevättä!