cicilisko, kuten
rhea, wn minäkään tajunnut siinä alkuhämmennyksessä (soitin ajan hillittömän aikaisin, oikein alkuinnolla
) pyytää mitään ultraa, kun se mamma linjan toisessa päässä ei edes tahtonut kelpuuttaa mua keskustalaiseksi, vaikka asun melkein neuvolan kupeessa?
niin jäi sitten kysymättä se ja muutkin asiat. onneksi sain käsiini oppaita ja tietoa muualta esim. kielletyistä ruoka-aineista. toivottavasti neuvolassa ensi viikolla saan sitten paikallistietoa ja jopa sen ultra-ajan.
mulla on kyllä noita samoja pelkoja sen synnytyksen suhteen, lähinnä tuo repeäminen. pitää toivoa, että kätilö on sitten asiansa osaava ja kärppänä leikkaamassa. epiduraali on kuulemma kannattava ja kannattaa myös pyytää se ajoissa. yksi tuttu ei ymmärtänyt, että se on itse pyydettävä, eikä saanut sitä ajoissa
kivun kyllä kestää jotenkin, mut toivois että se pahin jäis synnytyssaliin, eli ettei olisi ihan riekaleina viikkoja tai kuukausia jälkikäteenkin. huh.
mutta kuten
TinniPinni sanoit, niin on siitä naiset, kauniit ja muutkin selviytyneet :kieh:
millä perusteilla muuten annetaan lähetteet muihin ultriin, kun jotkut ovat sanoneet menevänsä tai käyneensä esim. rakenne-ultrassa?
muuten
rhea, mikä sun neuvola on?
Tsemppiä kaikille, etenkin