Jumppaamisesta

  • Viestiketjun aloittaja virve
  • Ensimmäinen viesti
virve
Sellasta kyselisin, että kauan yleensä menee ennen kuin tuloksia alkaa näkyä? Jumppaan vähintään kolme kertaa vkossa, ja kaikkea erilaista, pilteksesta pumpiin. Onko kellään mitään näkemystä asiaan...?
 
Pari kolme kuukautta varman menee. Mä aloitin vuoden alusta peffanpyöristyskuurin :D ja nyt alkaa näkyä tulosta. Lattapeffa on alkanut saada muotoa salilla käymisen, spinningin ja sauvakävelyn ansiosta. Käsivarret on myös kaventuneet ja maha alkaa pikkuhiljaa pienentyä. Tsemppiä treeniin ja muista yllä mainittu hyvä ruokavalio :)
 
halipupu
Mun mielestä riippuu myös siitä, mistä lähtee liikkeelle eli jos ylipainoa on paljon, niin helposti näkyy jo parin kuukauden päästä, mutta jos on suht normaali vartaloinen, niin saa jumpata monta vuotta, että näkyy ja samalla pitää kiinni ruokavaliosta.
 
kyllä
Minä kävin lenkillä 2 kertaa viikossa kuukauden ajan, ja tuloksia näkyi jo tuon ajan kuluttua, lantio oli kaventunut 10 senttiä, ja vatsa 20. Lisäksi lihasta oli tullut huimasti.
 
Mimi
Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:
Mun mielestä riippuu myös siitä, mistä lähtee liikkeelle eli jos ylipainoa on paljon, niin helposti näkyy jo parin kuukauden päästä, mutta jos on suht normaali vartaloinen, niin saa jumpata monta vuotta, että näkyy ja samalla pitää kiinni ruokavaliosta.
Minä olin hoikka, kun...
4 kertaa viikossa spinningiä näkyi itselläni jo kolmen-neljän viikon jälkeen. Tämä siis oli "sohvaperunatilasta".
 
Virve
Mikä toi kalorivaje sitten on? Apua, mä oon kyl ihan pihalla noista.. :D Mä vaan syön ihan normi kotiruokaa,vihanneksia ym.. Uinti oliski kiva, sitä voiski kokeilla. En oo siis mikää lihava, mulle on vaan jääny toi maha synnytyksen jälkeen ja sit jotain pientä tullu muuallekki. Mä käyn vähintään sen kolme kertaa ja vaihtelen niitä jumppia. Ja sitten välissä käyn ihan salilla.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Virve:
Mikä toi kalorivaje sitten on? Apua, mä oon kyl ihan pihalla noista.. :D Mä vaan syön ihan normi kotiruokaa,vihanneksia ym.. Uinti oliski kiva, sitä voiski kokeilla. En oo siis mikää lihava, mulle on vaan jääny toi maha synnytyksen jälkeen ja sit jotain pientä tullu muuallekki. Mä käyn vähintään sen kolme kertaa ja vaihtelen niitä jumppia. Ja sitten välissä käyn ihan salilla.
Googleta kiloklubi ja liity siihen :) Ilmainen ja todella hyvä apu laihduttamiseen ja liikkumiseen. Kirjaat ylös syömiset ja näet kuinka paljon kaloreita olet syönyt. Pystyt myös seuraamaan syötkö tarpeeksi kasviksia, kuituja jne.
 
Millipidetär
olin bmi 34 (104kg /176)ja aloitin crossaamaan joka päivä 40 minsaa, paikat alkoi kiinteytyä ja senttejä kadota ihan viikossa parissa, muutin samalla ruokailutottumuksiani radikaalisti.
 
Virve
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Virve:
Mikä toi kalorivaje sitten on? Apua, mä oon kyl ihan pihalla noista.. :D Mä vaan syön ihan normi kotiruokaa,vihanneksia ym.. Uinti oliski kiva, sitä voiski kokeilla. En oo siis mikää lihava, mulle on vaan jääny toi maha synnytyksen jälkeen ja sit jotain pientä tullu muuallekki. Mä käyn vähintään sen kolme kertaa ja vaihtelen niitä jumppia. Ja sitten välissä käyn ihan salilla.
Googleta kiloklubi ja liity siihen :) Ilmainen ja todella hyvä apu laihduttamiseen ja liikkumiseen. Kirjaat ylös syömiset ja näet kuinka paljon kaloreita olet syönyt. Pystyt myös seuraamaan syötkö tarpeeksi kasviksia, kuituja jne.
Kiitos tiedosta, toi onki hyvä apu. :)

 

Yhteistyössä