Miten saisin rasvaprosenttia pienemmäksi ja vartaloa kiinteämmäksi kotona jumppaamalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tiia"

Vieras
Olen siis melko hoikka ja ei mitään löllöä, mutta haluaisin että vartalo olisi timmimpi. Kuntosalille en pääse, kun on yh joten illat ja päivätkin melko kiinni kotona. Olisko kenelläkään vinkkiä vaikka nettisivustosta jossa olisi ohjeita. Tiedän, että varmaan pitää kovasti töitä tehdä, mutta iltaisin mulla olis aikaa kyllä jumppailla. Ruokavalion suhteenkin voin tehdä tarvittavia muutoksia, kun en ole mikään kulinaristi ja syön vain kun on nälkä. Miten kannattaisi aloittaa, ja kuinka kauan menee ennen kuin tuloksia alkaa näkyä.

No millään "jumpalla" et kyllä saa tuloksia kovin nopeasti. Tee kuten minä: ostin kotiin käsipainot vaihdettavilla painoilla. Niihin saa kumpaankin max. 16kg painoa. SITTEN etsit punttitreeniohjeen netistä, jonka ohjeiden mukaan treenaat sinulle maksimipainoilla (= et jaksat tehdä just ja just 10-12 toistoa ja toistat 3 kertaa pienen lepotauon jälkeen) kädet ja jalat. Lisäksi treenaa syviä vatsalihaksia.

Koska olet hoikka, alkaa lihakset kyllä näkyä parissa kuukaudessa. Ja kasvanut lihasmassa kuluttaa enemmän levossa ja liikkeessä kuin läski.

LISÄKSI tuunaa ruokavaliosi, eli pidä viikossa yksi kohtuullinen herkkupäivä, mutta muuten turhat pullamössöt pois. Runsaasti kasviksia.

Kotijumpat.fi on yksi maksullinen jumppasivusto, myös youtubesta löytyy erilaisia treenejä. Mulla on myös sama tavoite menossa ja oon tallentanu noita ylen jumppaohjelmia ja teen niitä. Mulla on myös juoksumatto, mikä on aivan loistava kapistus. T: kohta entinen laihaläski

Painoja mulla on, mutta sellanen melko turha tyttöjen setti missä painavimmat taitaa olla 3,5 kiloset. Niitä minä oon käyttäny, mutta pitäis varmaan isommat painot ostaa. Pullamössöjä en syö, en sokeria, vehnää en, paljon salaattia ja kasviksia, hyviä rasvoja. Vyötärö on hieman löysä, kahden raskauden jälkeen, mutta edessä näkyy kyllä vatsalihakset. Haluaisin vyötärön sivuiltakin tiukaksi.

Yhteistyössä