Jumalan kostoa

• Viestiketjun aloittaja Allan
  • Ensimmäinen viesti
Allan
Sikainfuluenssa on jumalan kostoa syntiselle ihmiskunnalle. Tauti koettelee kovimmin synnissä eläviä perheitä ja ihmisiä.
Vain synnittömät säästyvät siltä. Kuolema korjaa syntisiä jälkeläisineen pois.

Odotinkin milloin tulee eka avaus joka vetoaa raamatun kuvaamiin viimeisiin aikoihin kun taudit vainoavat ihmiskuntaa ja elävät kadehtivat kuolleita. Aika kauan meni kuitenkin ennen kuin joku veti tämän ässän hihastaan.

Blume
Mites se perisynti? Syntisiähän ne kaikki kristityt ovat.

Itselläni olisi asiaan toisenlainen hypoteesi, vaan se on paras jättää julkaisematta täällä avarakatseisella palstalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Blume:

Itselläni olisi asiaan toisenlainen hypoteesi, vaan se on paras jättää julkaisematta täällä avarakatseisella palstalla.
Onkohan meillä sama? Minäkään en ole ajatuksiani tästä paljastanut kuin esikoiselle joka on samoilla linjoilla.

Kaikenlaista on
Alkuperäinen kirjoittaja Allan:
Sikainfuluenssa on jumalan kostoa syntiselle ihmiskunnalle. Tauti koettelee kovimmin synnissä eläviä perheitä ja ihmisiä.
Hoh hoijaa.
Eli jos kaupassa on hedelmätiskin vieressä kolme ihmistä, syntinen kauhea ihminen joka sairastaa possunuhaa ja siinä vieressä toinne syntinen ja synnitön ihminen.

Kaikki kolme valkaavat omenoita omenapiirakkaa varten, kun yhtäkkiä syntinen ihminen aivastaa.

Virus lähtee liikkeelle ja lätsähtää syntisen ihmisen nenuun.
Toisen puolisko viruksista on matkalla sen synnittömän nenuun, kun yht äkkiä joukon pomo virus sanoo muille, että tuossa on synnitön ihminen, äkkiä jarru päälle ja koko virusparvi lätsähtää maahan.

Eli rokotukset onkinturhia, mennään kaikki kirkkoon.

Blume
Huomasitteko, kuinka kätevästi sain nyt vieritettyä vastuun seuraavasta tekstistäni teidän niskoillenne; tehän tätä kerjäsitte. ;)

Otetaan esimerkiksi jonkin lajin populaatio. Kun populaation kantokyky ylittyy, populaatio alkaa voida pahoin ja näin yksilömäärä saadaan taas sietokyvyn piiriin. Ihminen on (kiistellysti, mutta minun mielestäni) ylittänyt maailman kantokyvyn. Ihminen on tähän asti pystynyt pitkälti vastustamaan ympäristön vastusta, eli ympäristön keinoja rajoittaa populaation kasvua, mutta näemmä ympäristö on ottanut järeämmät aseet käyttöön.

Ja tähänkin uskoo vain, jos yleisesti haluaa pandemialle jonkin selityksen. Minä siis selittäisin sen näin. Anteeksi hieman yksinkertainen ja ynseä vastaus, lähden runoilemaan pidemmältikin, jos se tulee tarpeeseen.

Huomasitteko, kuinka kätevästi sain nyt vieritettyä vastuun seuraavasta tekstistäni teidän niskoillenne; tehän tätä kerjäsitte. ;)

Otetaan esimerkiksi jonkin lajin populaatio. Kun populaation kantokyky ylittyy, populaatio alkaa voida pahoin ja näin yksilömäärä saadaan taas sietokyvyn piiriin. Ihminen on (kiistellysti, mutta minun mielestäni) ylittänyt maailman kantokyvyn. Ihminen on tähän asti pystynyt pitkälti vastustamaan ympäristön vastusta, eli ympäristön keinoja rajoittaa populaation kasvua, mutta näemmä ympäristö on ottanut järeämmät aseet käyttöön.

Ja tähänkin uskoo vain, jos yleisesti haluaa pandemialle jonkin selityksen. Minä siis selittäisin sen näin. Anteeksi hieman yksinkertainen ja ynseä vastaus, lähden runoilemaan pidemmältikin, jos se tulee tarpeeseen.
Eli ajatus sama kuin minulla: luonto karsii väkimäärää, aloittaen heikoimmista.

hmph
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

Eli ajatus sama kuin minulla: luonto karsii väkimäärää, aloittaen heikoimmista.
Pyh ja pah! Tällä ei ole luonnon kanssa mitään tekemistä. Tuo virus on peräisin laboratoriosta. Eihän sitä tietenkään kukaan usko, mutta näin se vaan on. :(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Pyh ja pah! Tällä ei ole luonnon kanssa mitään tekemistä. Tuo virus on peräisin laboratoriosta. Eihän sitä tietenkään kukaan usko, mutta näin se vaan on. :(
Vaikka olisikin labrasta, niin silloinkin se olisi vaan siellä säilytetty ja luonnosta peräisin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Tuotakaan väitettä ei ole vielä todistettu, mutta voihan se olla tosikin. Jos on näin, niin joku joka leikkii jumalaa lähti karsimaan populaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:

Survival of the fittest tai karummin luonnollinen karsinta näin hämeeksi?
http://marvel.com/universe/Apocalypse

hivenenhullu
jaa, no tolla periaatteella mun, miehen ja pojan olis pitäny olla ensimmäisinä kuolleiden jonossa...
onneksi en usko tuollaiseen soopaan :D

Blume
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:

Survival of the fittest tai karummin luonnollinen karsinta näin hämeeksi?
Tarkoitat kai luonnonvalintaa. Ehkä en mieltäisi tätä luonnonvalinnaksi. Tai no jaa'a, ilmastonmuutoksen seurauksena tulee luultavasti tapahtumaan sitäkin.

armosta
Miksi? Eikö hyvä jumala toivo syntisille pitkää elämää, että ehtisivät tehdä parannnuksen?

Yhteistyössä