:hug: kaikille vaikeuksia kohdanneille!
Täällä on alkanut kunnon pahoinvointi, tuntuu ettei pysty mitään tekemään ja aamut on yhtä nieleskelyä, ja tekis mieli vain nukkua mutta eihän se sovi noille lapsukaisille
Pakko mennä tänään hakemaan apteekista ne pahoinvointirannekkeet, josko ne jotain auttais, oon muuten ihan pois pelistä. Iltaisinkin on ällötystä, mutta aamut tosiaan pahimpia. Vähän väliä on syötävä.
Ensi viikolla olis sitten se kauan odotettu varhaisultra, toivon vain että kaikki olis hyvin!
Itse en töiden ja kahden pienen lapsen kanssa oikein mitään ehdi ja jaksa harrastella tällä hetkellä. Lapsia vien harrastukseen ja joskus yritän vähän käydä kävelyillä. Odotan kyllä aikaa kun on taas itselle enemmän aikaa. Mieskin tekee niin pitkiä päiviä että käytännössä olen yksin lapsien kanssa ja ketään sukulaisiakaan ei ole paikkakunnalla joten onhan tämä hieman haastavaa
Mä lopetin testien tekemiset olikohan viime viikkoon, toisaalta tekis mieli digi tehdä vielä kun aina kuitenkin miettii että onko kaikki hyvin ja mitä jos ja mitä jos... Mut onhan toisaalta se ultra ens viikolla.
Murunen: mulla tuli viime raskaudessa aika alussa yhden päivän vähän vuotoa ja loppui siihen ja ihan terve poika syntyi
Nyt pitäis jaksaa raahautua apteekkiin ostamaan ne rannekkeet, ei tästä muuten mitään tule... :wave: