Tracy: Eikö muuten oo jotenkin kumma tunne tuo rakkaus omaan lapseen? Ja olen ehdottomasti sitä mieltä, että ihminen jolla ei ole omaa lasta, ei voi
oikeasti tietää kuinka paljon voi toista rakastaa. :heart: Välillä se tuntuu jopa hieman pelottavalta... :ashamed:
Riikkuli: Onnea kakasta.
Hyvä että apu on löytynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja MM-:
Itse en koe noita hymyjen ym. pään kannattelujen kertomista "kilpailuksi".
No mä en ainakaan kilpailumielessä noita ole kertoillut, kun ihan vaan lämpimikseni... :ashamed: Toivottavasti kenellekään ei sellanen olo ois tullu että olisin vertailumielellä niitä selitellyt... :ashamed:
Tuitsu: Meillä nukuttamista tarvitaan toisinaan päivisin, eli kun vaunuihin laittaa niin hetken kun veivaa niin on taju pois. Onneks ei läheskään joka kerta, kunhan vaan osaa oikeella hetkellä laittaa vaatteet päälle ja pihalle.
Schätzchen: Mä kanssa vielä odotusaikanakin mietin, että osaako sitä toista lasta rakastaa yhtä paljon kuin ensimmäistä... Tai siis et voiko kummallekkin sitä rakkautta riittää. :ashamed: Mut kyllä voi. Siinä sit tulee vaan sellanen hankaluus kun ei tiedä kumpaa palluttais.
Ja mua ärsyttää samoin kans se kun kysytään et onko vauva
kiltti... Miten tosiaan tollanen rääpäle voi muuta olla...
Misselle tervetuloa vihdoin tänne puolelle. :wave:
peppi: mulla on muutama, laitan ne tänne jos ne on vielä tallessa...
Katson kun olen ensin saanut kommentoitua kaikkeen...
Ulpu: Meillä ainakin vauva nukkuu paljon ja molemmat tytöt nukkuu n. 3h päikkärit yhtäaikaa, niin silloin ehdin koneella istua.
Ja meillä kans pampersit jää takapuoleen kiinni... |O No, onneks neiti on niin iso, että kun kotona jo olevat kokoa 2 olevat vaipat on käytetty, saadaan käydä ostamassa Lidlistä koon 3 vaippoja.
Ne ainakin toimi esikoisella moitteettomasti, joten kokeillaan nytkin. On sitten tyttöjen serkkupojalle tuliaisia jos ei meille sovi.
Tuo muutamaa kk vanhempi serkku käyttää niitä nyt, joten ei mene hukkaan vaikkei meille sopisikaan. Ja jos ne onkin isoja, niin menee ne sitten jonkin ajan päästä. Muistaakseni ne on 4-8kg, joten saattaa olla melko sopivia...
hippula: Meillä on mun vanha kastemekko.
Mun kummitäti osti sen mulle silloin aikoinaan kastelahjaksi, ja siinä on nyt sitten mun lisäksi kastettu meidän esikoinen ja meidän kummipoika. Ja kastetaan nyt tämä kakkonenkin, jos mekko menee päälle.
(Itse olin keskonen ja tämä kakkonen on ikäistään isompi, et saas nähdä kuin käy.
). Tietääkseni ihan joissain pukuvuokraamoissakin saattais olla kastemekkoa, jos ei omaksi halua ostaa..
Meillä onkin tänään ollut ihme aamu.
Herättiin ajoissa, vauva oli jo klo 9 parvekkeella "päikkäreillä", nyt on pyykit pesty (2 koneellista), kahvit juotu ja nyt ollaan.
Ajattelin mennä tästä verhot mennä vaihtamaan kun oon tän kirjoitellut ja vauvan syöttänyt, joka hetki sitten heräsi.
Iltapäivällä olisi tarkoitus mennä katsomaan mitä esikoinen tykkää Liikunnan ihmemaasta, se kun on tuossa ihan meidän vieressä. (Eli siis koululla kaupungin järjestämä mahdollisuus liikuntaan sisävälineillä 1-12 vuotiaille). Jos tuo tykkää, voisi alkaa siellä käymään kerran viikossa. Se kun on aina sunnuntaisin iltapäivällä.
Mutta nyt katsomaan löytyykö ne ristiäisrunot, ja sitten hääräämään. :wave: