## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

kirppiina :hug: :hug: Kiitos! Mullakaan ei ole mitää oireita, muutakun rinnat tullu hiukan aremmiksi. Täytyy yrittää olla rauhallisemalla mielellä, ja tosiaan ajatella että ei välttämättä viel sillon näy mitään(toivotaan että näkyy, niin voi vähän hengähtää :heart: )
Olen nyt jälkeenpäin kuullutkin, että pahin moka minkä voi epätietoisuudessa tehdä on se, että menee lukeen näitä keskustelupalstoja ja alkaa vertaileen muita itseensä.
Ja se että alkaa googlettaa heti kaikkea sitä pahinta mitä voi tapahtua/olla...Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa :LOL:
Mutta nyt vaan nokka kohti ensviikon torstaita, ja peukut pystyyn :heart:

Heippa!

Suuren suuret pahoittelut Allusmamma :hug: Ja onnea uuteen yritykseen, kun sen aika tulee. :heart: Mä olen itse kokenut saman tammikuun alussa. Kahdet menkat ehti keskenmenon jälkeen tulla ennen kuin sitten tultiin uudelleen raskaaksi, toivottavasti teillä tärppää myös pian uudelleen :heart:

Pinklady mä menen meidän pikkukakkosta synnyttämään NKL:lle, siellä on esikoinenkin viime vuonna syntynyt, ja jäi niin hyvä kuva koko paikasta etten osaa kuvitella muualla enää synnyttävänikään. :heart: :) NKL:n henkilökuntakin oli mun mielestä ihan mahtava :heart: Esikoisen odotuksen aikaan kun piti valita minne mennä synnyttämään, niin vaakakupissa painoi se että NKL:lla on kaikki parhaat hoitomahdollisuudet lähellä, jos pikkuinen olisi vaativaa hoitoa heti synnytyksen jälkeen tarvinnut. Ja sopivasti sinnekin avautui viime keväänä perheosasto, joten päästiin synnytyksen jälkeen yhdessä miehen kanssa tutustumaan uuteen perheenjäseneen samalta viivalta, se oli meidän mielestä tosi upea juttu :heart:

vauvahaaveita hei mäkin oon menossa melko aikaisin alkuraskauden ultraan, eli ensi perjantaina. =) Mulla pitäisi olla silloin 6+5 tai 6+4, eli toivottavasti siellä jotain jo näkyisi. Minä päivänä sun ultra on? :) Muoks. äh luin tarkemmin, ensi viikon torstaina se sun ultra ilmeisesti on, tsemppiä vaan sinne :)

Suuri lämmön ja myötätunnon lähetys Allusmammalle!

Samoin kaikille teille, jotka olette joutuneet pahoinvoinnista kärsimään. Ite olen siltä aika pitkälti säästynyt, mutta toissa yönä alkoi oksennustauti ja tajusin, että tämmöistähän tämä voisi olla kaiken aikaa! Ihan kamala olo oli, edes makuulla ei helpottanut. Nyt onneksi en enää oksenna ja ainakin makuulla on hyvä olla.

Kukka88: Mullakin on ollut noita menkkamaisia tuntemuksia ihan näihin päiviin asti, mutta olen ajatellut niiden johtuvan kohdun kasvusta, enkä sitten ole ollut huolestunut. Kätilö sanoi mulle, että ne kivut voi tu7ntua kovinakin repäisyinä vähän jopa sivulla.

Tänään alkoi jo 10. viikko, kyllä se aika vaan kiitää, äskenhän sen testin vasta tein. Ja vaikkei maha näy vielä yhtään, niin kohtu tuntuu jo häpyluun yläpuolella.

Hyviä vointeja kaikille!

Ineli 9+0

Yhteistyössä