## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

Huomenta!

Torey:
Hyvä että vuoto loppu. Ja tosiaan voihan noita vuotoja olla, mut kyl ne säikäyttää niin pahasti! Nyt peukut pystyssä ettei niitä enää tuu säikyttelemään sua! :)

Tinkatar: Me ollaan (tai siis minä) kerrottu äitille, mut ei viel anopille, ja parille kaverille.. Ei sitä jotenki vaa pysty olee ihan hissuksee näin ihanasta asiasta..! :heart:

On: Yö tuli nukuttua hyvin, sen jälkee ku vessassa ei tarvinnu ravata viiden minuutin välein kakkoshädällä. Nyt taas vääntää vatsaa.. Kiva jos tätä jatkuu joku 4kk. :/
 




koitanpa minäkin linkittää jonkinlaista laskuria :)
tää antoi kyllä yhden päivän vähemmän kuin toinen laskuri .. hmm..

muokkaanpa vielä tätä tekstiä .. kirjoitin pitkät pätkät tuonne toiseen ketjuun , mutta en myöskään saa viimeistä sivua auki , minne lie ulkoavaruuteen viesti kadonnut :(
kirjoittelen lisää myöhemmin ...

neitim
 
DoB
Aurinkoista huomenta B)

Sintzi ja Torey :hug: Toivotaan, että selviätte molemmat säikähdyksellä! Mä edelleen pelkään joka kerta vessassa että kun pyyhin niin jää verta paperiin :ashamed: Oon kai lukenut liikaa keskenmenoista. No toistaiseksi kaikki on mennyt hyvin ja siinä uskossahan se on oltava, että kaikki on hyvin.

Pahoinvointi jatkuu :x Kahvit on mun osalta hetkeksi juotu, ei mene alas ei. Tein sunnuntaina kaalilaatikkoa ja en ole pystynyt sitä syömään kun se yököttää mua :D Jo se haju, kun avaa jääkaapin... :x Eli nyt on hedelmät ja kaikki raikas aika kovassa huudossa.
 
Huomenta =) Eilen kävin ekaa kertaa ultrassa, yksi sikiöpussi näkyi kohdussa. Muuta ei kuulema voi vielä näkyäkään. Ens viikolla menen taas uudelleen, jolloin on kuulema silloinkin hieman liian aikaista, mutta menenpä kuitenkin oman mielenrauhan takia... Hcg kontrolloitiin myös, oli nyt 1909, kun viime keskiviikkona 197, eli mukavasti noussut.

Täälläkin alkaa olla pahoivointia, jatkuva ällötysolo päällä. Lisäksi olen ihan tajuttoman väsynyt kokoajan. Tuskallista olla töissä,kun haluaisi vaan nukkua.
Sintzille ja Toreylle :hug: vuodosta, minullakin oli viime viikolla sellaista niukkaa vaaleanpunaista vuotoa muutaman päivän. Pelästyin kovasti, mutta lääkärin mukaan kovin normaalia, varsinkin kun on hedelmöityshoidot takana. Vieläkin sitä on peloissaan, mutta tähän saakka nyt ainakin asiat on menneet hyvin.
 
Täällä ollaan taas yrjötty sisuskalut pihalle tämän aamun aikana... Ihan karmee olo, mutta en valita :D
Me ei olla kerrottu kuin mun parhaalle kaverille ja sit miehen veljelle ja sen vaimolle. Vanhemmille kerrotaan äitienpäivänä ja muille sit rv12 jälkeen. Ihmeen hyvin oon saanu pidettyä sisälläni tämän. Olen yleensä niin hölö että kerron kaikki asiani heti :LOL:
 
helei joulumammat!
kirjoittelin jo tuonne vanhaan ketjuun, kunnes tajusin, että tännehän sitä pitäisi. Eli, uusi odottaja ilmoittautuu! Olen etsiskellyt jouluisten odottajia jo viime viikolla, mutta vasta tänään teidät löysin. Ihanaa jakaa tätä teidän kanssa!
Meillä kasassa 5+6 ja laskettu aika netin mukaan 11.12. Ensimmäistä odotetaan ja kauhistelen kun ei ole juuri sen kummempia oireita kuin uskomatonta turvotusta ja menkkamaista kipua, joka sekin on jo vähentynyt. Vähän kuvottaa aina välillä, mutta lähes kellon tarkkuudella kahden tunnin välein on Mieletön nälkä. Kai tästä pitäisi olla ihan hiljaa, kun näyttää täälläkin monella olevan pahoinvointia, joten en kyllä valita. Hermostuttaa vain, kun ajattelen, että entä jos siellä ei olekaan kaikki kunnossa...
Olen kertonut vasta parhaalle kaverilla, jolla on omasta takaa nelivuotias. Vanhemmille tarkoitus kertoa äitienpäivänä kun ollaan ehditty juuri sitä ennen käydä ekassa neuvolassa. Töissä vasta vkolla 12.
Onnea vielä kaikille ja mukavaa päivää! :flower:
 
DoB
Täällä kirjoitellaan, en mäkään saa auki tota toista.

Uskotaan parasta Sintzi , sun kannattaisi varmaan käydä ultrassa tarkistamassa tilanne oman mielenrauhan vuoksi.

Paljon onnea Hutzel :heart:
 
tikruliini: Aika paha kysymys oikeestaa.. Toisaalta haluis tietää, mut sit taas toisaalta ei. Mut oishan se helpompi ku vois ostella vähän sen mukaan että tuleeko poika vai tytsy. En kyllä tiiä.. Varmaan riippuis tosta miehestäki aika paljon että haluisko se tietää. Luultavasti se menis niin et jos se haluis tietää ni mä sanoisin et en haluu tietää, ja jos se ois sitä mieltä et ei haluu tietää ni ruinaisin et no otetaan nyt vaan selvill kumpi on tulossa. :LOL:
 
Haluaisin ilmoittautua mukaan, tehtiin testi viime pe ja plussaa näytti.. LA olis ilm. 9.12.08 jos kaikki menee hyvin. Ensikertalaisia odottajia ollaan molemmat mieheni kanssa ja kyllä jännittää
=) Nyt siis rv 6+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiipi:
Haluaisin ilmoittautua mukaan, tehtiin testi viime pe ja plussaa näytti.. LA olis ilm. 9.12.08 jos kaikki menee hyvin. Ensikertalaisia odottajia ollaan molemmat mieheni kanssa ja kyllä jännittää
=) Nyt siis rv 6+0
Moi vaan ja onnea teillekin :D
Aikalailla samoissa mennään ja ensimmäinen meillkein tulossa, joten jännitystä riittää =)

Ja kyllä meinataan kysyä sukupuoli, eri asia suostuvatko kertomaan.
Mulla on semmoinen tunne et poika se on, mutta kattoos ny =)
 
Terve!

Kiitos kovasti kaikille myötätunnosta ja hyvä Sintzi jos vuoto loppui! Mulla on tullut tänään aamulla vähän ruskeaa tuhrua ja nyt äsken myös. Neuvolaan soitin ja sanoivat myös että ei mitään hätää ellei rupea kunnolla vuotamaan, tule hyytymiä ja kovia kipuja. Sanoi myös että voi hyvin johtua limakalvojen turpoamisesta ja varsinkin yhdyntä voi tässä tilanteessa aiheuttaa pientä vuotoa.

Eli päätin siis etten nyt ole huolissani (niin juu... :LOL: ) Murehdin sitten vasta jos vuoto pahenee. Ekan neuvola-ajankin sain , mutta vasta 21.5. Silloin jo rv9 täynnä.

Olen kertonut töissä pomolle. Mun syksyllä poisjäänti vaikuttaa niin moneen asiaan jotka pitää päättää jo nyt, joten aattelin et on reilua kertoa.
 
tikruliini: Meneeks se siis niin, et mitä vähemmän siittiöitä pääsee sisälle, ni sen todennäköisemmin on poika? ku ainaki ne tytöt säilyy pidempään, eli jos heiluttelee
peittoi vaa vähä ni ne tytöt jää sinne odottelee ovista..? vai miten se nyt on? :LOL:

hiipi tervetuloa joukkoon!
 
Uusille tervetuloa ja onnea :heart:

sintzi, uskoisin että toivoa on , mutta kyllä kannattaisi varmaan käydä ultrassa niinkuin DoB:kin ehdotti. Ihan vaan mielenrauhan takia.

Ei ole täälläkään auennut pariin päivään vanhan ketjun viimeinen sivu. Näyttää sinnekin ilmestyvän uusia kirjoituksia, hämää kun ei tiedä yhtään mitä siellä tapahtuu :(

tikruliini: minä en varmaan meinaa kysyä sukupuolta, vaikka varmasti yritän itse kurkkia. Mulla on ollut selkeesti erilaiset raskaudet tytöistä ja pojasta(voinut olla ihan sattumaakin),että yritän sitä oireiden perusteella sitten arvailla :) . Tässä vaiheessa vielä ei ole mitään aavistusta sukupuolesta.

Oma olo tuntuu vähän paremmalta. Ehkä tämä arkirytmi ja puuhastelu on parempi kuin pelkkä makoilu. Tai sitten on vaan parempi päivä..Ja olen kyllä yrittänyt juoda runsaasti.

Päätin sitten mennä siihen varhaisultraan, joka olis 21.päivä. Vaikkka hinta tuntuikin aika huikealta. Eikös kelalta pitäisi saada jonkun verran takaisin??
 
Heippa kaikille ! Yritin tuonne vanhaan pinoon laittaa viestiä, et ollaan siirrytty tänne, mutten tiedä menikö perille, kun se vika sivu ei aukee. Pino ponnahti kyllä sen jälkeen listan kärkeen, mut ei siinä mun viestiä näkyny viimesenä, vaan joku n. 6 tuntii sitten kirjoitettu.
Mulla se vaan tään flunssa pahenee, nyt alkoi nenäkin vuotaa oikein urakalla ja yskä jatkuu. Viime yönäkään ei tullut paljoo nukuttua.
Mä sanoin kerran mun miehelle, et haluisin tän kolmannen kohdalla tietää kumpi on tulossa ja se sanoi et ok. Joten me varmaan sitten aikanaan ultrassa kysellään. Loppupelissä ei oo väljä kumpi tulee, mut joteskin van haluun tietää tyttö vai poika. Aikaisemmin ei olla haluttu eikä kyselty.
Tervetuloa uusille =)
 
Moi! Mahtuuko vielä mukaan? Alkujaan tuolla marraskuun alkupuolen odottajissa jo olinkin, mutta tänään käydyssä ultrassa pomppas tuo laskettuaika aivan muualle. Joten mulla ei tuota laskettua aikaa katottukaan viimesistä kuukautisista, ne oli meinaan helmikuun alkupuolella.
Siis mulla on laskettu aika nyt näillä näkymin sit 6.12. eli vkt 6+3. Ja kolmas olis tulossa ja synnytyssairaala olis tuo K-S KS.
Mulla oli tuossa heti testin teon jälkeen vuotoja joista tietty tuli pelko et tässäkö tämäkin nyt sit on. Viimevuonna helmikuussa sain keskenmenon. Joten sehän nousi pintaa viimevuoden koettelemus. Mutta nyt pientä helptusta tämänpäivän ultrasta sain että kaikki on ihan mallillaan. Mutta tarrasukkia toivottavasti on nyt tarpeeks. Toivotaan edelleenkin parasta ja pelätään pahinta.
 

Yhteistyössä